Logo
Het is nu 28 maart 2024, 23:41



Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
 De c scope cs6mx op de testbaan 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht De c scope cs6mx op de testbaan
Vanmorgen de nieuwe c.scope op de testbaan gehad. Wat diepgang betreft noteerden we dezelfde resultaten als de fisher goldbug pro. De detectors liggen ook in dezelfde prijsklasse.
Voordeel van de c.scope met zijn 3 toon regeling is dat je alufolie volledig kan wegfilteren.
Verder hadden we nog de Fisher F 70 en die presteerde een stuk minder en viel echt wel tegen.
Resultaten binnenkort op http://www.metalldetektortest.eu/index.html


08 jan 2012, 12:26
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 apr 2009, 19:25
Berichten: 3075
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
De cscope, ik lees dat je alufolie kan wegfilteren, is heeft dit dan geen enkele invloed op de andere vondsten? Bijvoorbeeld op dun goud of dergelijke?

_________________
sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.

Bedankt voor de determinaties en reacties

Tot ziens


Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.


08 jan 2012, 12:38
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht @Detector BE
,....weet jij wanneer de site wordt bijgewerkt ik zie nog steeds geen lijst van de CS6mxi op jullie site?????
gr. Highlander

_________________
Gr. Highlander


08 feb 2012, 13:26
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 13:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
Dit is interessant - en tevens tegenstrijdig - als je de andere verslagen hoort cq. leest, wat niets afdoet overigens aan jullie test. :10
Ik vind deze C-Scope nog steeds interessant maar ik ben nog terughoudend om er een aan te schaffen….

_________________
Ook gij, Brutus?


09 feb 2012, 13:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 apr 2008, 07:12
Berichten: 17958
Woonplaats: Limbolonie
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
jeroen V. schreef:
De cscope, ik lees dat je alufolie kan wegfilteren, is heeft dit dan geen enkele invloed op de andere vondsten? Bijvoorbeeld op dun goud of dergelijke?


Hallo Jeroen,.

als je dit doet,.. ben je ook andere kleine positieve metalen kwijt

lijkt mij niet verstandig

grt Bert

_________________
Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan


09 feb 2012, 13:51
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
Hi Bert dit klopt gedeeltelijk naar wat ik begrepen heb, je hebt b.v. nml. goud met een hoog zilver en koper gehalte en goud met lage zilver en koper gehalte(oud goud), de filigrane deeltje "oud" goud zul je waarschijnlijk met het alu weg filteren niet vinden dit is dan de keuze die je maakt, erg veel zilverpapier pakken of geen filigrane stukje goud pakken als die er dan al liggen :07 de andere dingen zoals obooltjes e.d. komen er gewoon door, zoals gezegd dit is de keuze die je dan maakt daarbij zul je deze filter niet altijd gebruiken integendeel.
Cokes kun je met deze machine makkelijk wegfilteren de andere objecten komen er dan gewoon door.
Ik ben ook erg benieuwd op verdere tests, een positief aspect is dat deze de Belgie test met bravour heeft doorstaan, alle objecten zijn op moeilijke grond gedetecteerd worden, in Engeland zijn ze erg positief over de Cs6mxi, in Duitsland minder dit komt naar mijn mening hoofdzakelijk door sommige wederverkopers die maar één ding voor ogen hebben nml. verkopen daarbij hadden ze beloofd dat je gratis de kleine schotel erbij krijgt wat later is teruggedraaid, dit wekte tamelijk veel onvrede op bij potentionele kopers :04

gr. highlander

_________________
Gr. Highlander


09 feb 2012, 15:14
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
tocht leuk van c scope
zo nieuw md

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


09 feb 2012, 17:00
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 dec 2009, 21:10
Berichten: 133
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
ola,

Hij is onderweg.....morgenochtend ist ie binnen....spannend :05 !! Helaas de rekening ook :cry:
Ik zal zo snel mogelijk ns die dubbele disc. gaan uitproberen. Ik zal ns wat alufolie en wat penningkjes en tremisses onder de schotel doen...kijken wat ie doet.
Ik zal in de praktijk niet zo snel deze functie gebruiken, ik gooi m het liefst helemaal open en veelal op audio selecteren, iets wat goed te doen zou moeten zijn bij deze jongen. De ijzer volume regelaar is wel een heel fijn iets denk ik.

tot snel,

gr Zwaaijunk


09 feb 2012, 17:50
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 feb 2010, 20:39
Berichten: 5480
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
@ Highlander...ik heb ook een kleine schotel bij mijn C Csope gekregen maar heb hem nog niet gestest met de kleine ik overweeg om gewoon de grote open schotel te gebruiken of moet ik dat maar niet doen? Kleine schotel voor de stort? :06 :yh

_________________
Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.


09 feb 2012, 18:00
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
Hi Maurits de kleine schotel zou ik in ieder geval houden als je op het strand of recreatie gebieden zoekt deze schotel kan nml. Bierdopjes veel beter herkennen dan de grotere schotel je kunt hem met die kleine schotel compleet weg filteren , de grotere schotel ziet het bierdopje als een muntje :07
Gr. Highlander

_________________
Gr. Highlander


09 feb 2012, 20:00
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 feb 2010, 20:39
Berichten: 5480
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
Thanx man daar kan ik iets mee.

_________________
Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.


09 feb 2012, 21:50
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: @Detector BE
Highlander schreef:
,....weet jij wanneer de site wordt bijgewerkt ik zie nog steeds geen lijst van de CS6mxi op jullie site?????
gr. Highlander


Oli is bezig met de site te vernieuwen. Dit duurt minstens og 14 dagen.
binnenkort krijgen we alle nieuwe modellen van c-scope nogmaals op de testbaan. Met het laatst getest apparaat ( cde cs6mxi)) was er iets mis.
De Golden Mask 4 , met tal van verbeteringen, staat ook al klaar om te testen.


12 feb 2012, 12:52
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
als er met de CS6mxi wat mis was vraag ik mij af wat :04 , ik bedoel hij had alles gedetecteerd???? Dan kan maar één ding betekenen nml. dat hij het slechter gaat doen en degene die hem getest had niet wist hoe hij hem moest instellen??!
ben benieuwd!?

gr. Highlander

_________________
Gr. Highlander


13 feb 2012, 12:53
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
ja ben dan ook erg benieuwd wat er mis is. misschien beter uitleg .. ik heb ook de cs6mxi dus ben benieuwd . :04


13 feb 2012, 20:41
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
Wij konden de sens niet hoger draaien dan 5. Hoger dan 5 werd hij heel onrustig. De nieuwe detector heeft dit euvel niet. Met als gevolg dat de ingotest nu betere resultaten geeft.


13 feb 2012, 22:54
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
ok dat is helder, dank je wel!!!! :goezo: :goezo: :goezo:
gr. highlander

_________________
Gr. Highlander


14 feb 2012, 07:42
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
oke dankje wel voor de uitleg :10


14 feb 2012, 20:34
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
Vandaag ons nieuwe exemplaar nog maar eens uitgeprobeerd. Het lukt ons echter niet om een heldere en duidelijke toon uit de detector te krijgen.
Steeds maar nare bijgeluidjes.


19 feb 2012, 12:57
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
daar snap ik niks van,ik heb zaterdag morgen nog even in het bos gelopen met Sens vol open, er ligt daar stadsafval van 17/19 eeuw.
had er hoge en lage geluiden maar geen bij geluidjes ondanks met de Sens vol open. ik had jpbol bij me lopen en die zei ook al.
verder voor de eerste keer met de nieuwe c.scope leuke dingen gevonden, en ik vind het geluid super mooi heldere piep.
en ijzer goed laag geluid.je kan ijzer geluid ook uit zetten maar aan is beter,waar ijzer ligt ligt ook andere dingen.
dus ik ben zeer tevreden over de c.scope cs6mxi


21 feb 2012, 21:03
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
'K heb wat op een Engels forum gebabbeld met bezitters en een handelaar, en ook met de Tjechische importeur gesproken... van die kanten hoor je hetzelfde verhaal: De eerste serie had wat probleempjes met ghost-geluiden, de latere productie's (vanaf eind januari/begin februari?) schijnt dit verholpen te zijn. De fabrikant heeft ook aangegeven dat ze altijd zo werken... lopende de life-cycle worden alsnog modificatie's verbeteringen etc gemaakt, alsmede aanpassingen om de productie-kosten te dekken.


22 feb 2012, 02:56
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 dec 2009, 21:10
Berichten: 133
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
De mijne ook geen problemen, met SENS helemaal open af en toe wel wat verraderlijke 'bijsignalen' maar vrij normaal verder. Steeds blijer ermee.

@detector.be: de mijne is evt. beschikbaar voor jullie. Wil m je best opsturen, splitten we ff de verzendkosten. Hoor het wel.

gr. Zwaaijunk


23 feb 2012, 11:44
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: De c scope cs6mx op de testbaan
zwaaijunk schreef:
met SENS helemaal open af en toe wel wat verraderlijke 'bijsignalen' maar vrij normaal verder



Dat lijkt me de categorie prettig achtergrond-geluid :10
Als ik dat soort kwettertjes niet hoor heb ik altijd het gevoel dat m'n batterijen op z'n eind lopen (zwaai langs de schep), of dat mijn snoer langs de disc of sens is geschuurd (checken of alles nog in de goede stand staat). Nou ben ik zowiezo al van het manische control-freak type... ik ben er ook zo eentje die 3 keer checkt of de auto wel op slot staat :07


25 feb 2012, 00:01
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl