Logo
Het is nu 25 apr 2024, 15:36



Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
 Ze bestaan nog steeds 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 23:27
Berichten: 47
Woonplaats: Rotterdam
Antwoord met een citaat
Bericht Ze bestaan nog steeds
Doodmoe wordt je ervan ,die zoekers die zonder toestemming gewoon de akkers op gaan gaten graven als bomkraters.
Sprak zoeven de boer waar Marcel en ik toestemming hebben om te zoeken , afgelopen zaterdag 3 man van de akker gestuurd die zonder toestemming aan het zoeken waren, zondag weer een anonieme zoeker .
Heeft een briefje onder zijn ruitenwisser gehad om even contact met de boer op te nemen ,maar niet gedaan dus.
Wat is dat nu toch voor een instelling , is het nu echt zo moeilijk om even toestemming te vragen? De boer woont er bij.
Dit gebeurde in de buurt van Cothen hoop dat ze a.s zondag het lef hebben om nog een keer te komen.
Leuk detail is dat de boer de kentekens genoteerd heeft en zal daarom die a.s maandag even hier plaatsen misschien gaat er bij iemand een lichtje branden.
In ieder geval allemaal een prettig weekend.

Gr Rene :oops: :oops: :oops: :oops:


12 sep 2008, 21:01
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17
Berichten: 20264
Woonplaats: utrecht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
ha RENE :07

helemaal mee eens kerel (ze verknallen alles in die buurt daar). :04 :04


maar euh ,, liever GEEN kentekens op het forum plaatsen o.k :wink:




gr bubba :sd

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


12 sep 2008, 21:08
Profiel WWW
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59394
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
ja rene die ding komen vaak voor
die verklooooten het voor de goed zoeker
dit zal altijd wel zo blijven

:lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo :lo

groetjes de ed

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


12 sep 2008, 21:09
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
:lol:


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.


12 sep 2008, 21:20
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 23:27
Berichten: 47
Woonplaats: Rotterdam
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Zal de kentekens hier niet plaatsen, mijn zwager werkt bij de Politie Rijnmond.
Hij trekt deze kentekens wel na , en ik zal hier dan wel de eigenaar gegevens plaatsen kunnen we allemaal smullen.
Gr Rene


12 sep 2008, 21:24
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 23:27
Berichten: 47
Woonplaats: Rotterdam
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Toyota Prius ?


12 sep 2008, 21:26
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Nee mijn fiat panda....kan zijn dat ik de letters fout heb. Voor de duidelijkheid ik was het niet.
ehhhee ik weet niet eens waar Cothen ligt hahaha...spreek je uit als "kooten"?


12 sep 2008, 21:29
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 mei 2008, 20:51
Berichten: 7954
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
mongolen zijn het! Ze verneuken het dus ook voor mij. Ik zoek ook in deze omstreken..

_________________
Omdat archeologie een verhaal vertelt.


12 sep 2008, 21:50
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 15:26
Berichten: 9409
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
deze KLOOTVIOLEN EN GULPENRUIKERS heb je overal :pol


12 sep 2008, 22:02
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:26
Berichten: 304
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
zet ze maar op het www :twisted: .
cothen ook opgezocht :http://nl.wikipedia.org/wiki/Cothen (wist ook niet waar dit lag)

Je komt het steeds vaker tegen, blad detectoramateur b.v kom je vaak tegen ik reed en zag een akker goh leuk akkertje bla bla, het vinden van een eigenaar van een stuk land kost meer tijd dan even rondrijden en een akker op te duiken.

Van de week las ik op een ander forum piep piep
Citaat:
Een stuk rijden,verstand op 0 , leuk akkertje zoeken,MD aan, geen boerderij in de buurt dan kan je ook geen permissie vragen en dan gaan met die banaan

http://www.pieppiep.nl/forum/showthread.php?t=5493

het probleem ik ook dat het aantal zoekers toeneemt dus ook de rotte appels....en die verpesten het voor de meeste zoekers die wel moeite doen

gr
robert


12 sep 2008, 23:06
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Vandaag naar die plek geweest. Niet normaal meer!!! Banen over de gehele(ingezaaide) akker. Voetsporen 10cm diep omdat de grond daar zeiknat is.

Mocht degeen zich aangesproken voelen! Een zoekverbod komt door dit soort handelingen. De boer zal aangifte doen van het betreden zonder toestemming en het slopen van zijn ingezaaide akker.

Denk nooit: Hey,de boer heeft het netjes glad gemaakt. Nu kan ik lekker zoeken. Dan is het ingezaait!!!!!!
De boel verpesten voor een ander maar ook uiteindelijk voor jezelf!!!!

Houd je aan de regels!!!

Dagobert


13 sep 2008, 19:02
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
wat een stelletje.......
ik heb de schurft aan dit soort volk.
Laatst ook, was ik aan het zoeken op een akker waar ik de enige ben die er toestemming heeft om er te zoeken.
wipt er iemand zo de akker op en begint er ook te zoeken.
Hij het zelfs niet eens de lef om een praatje met mij te maken.
En ontweek me de heletijd.eikel.
ik heb me er verder maar niet druk over gemaakt ,maar het lijkt tegenwoordig heel normaal om overal maar ongevraagd te gaan piepen.


13 sep 2008, 21:06
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
woesel schreef:
wat een stelletje.......
ik heb de schurft aan dit soort volk.
Laatst ook, was ik aan het zoeken op een akker waar ik de enige ben die er toestemming heeft om er te zoeken.
wipt er iemand zo de akker op en begint er ook te zoeken.
Hij het zelfs niet eens de lef om een praatje met mij te maken.
En ontweek me de heletijd.eikel.
ik heb me er verder maar niet druk over gemaakt ,maar het lijkt tegenwoordig heel normaal om overal maar ongevraagd te gaan piepen.


Als ik iemand zie zoeken wil ik ook nog wel eens mee zoeken. Je gaat er dan van uit dat de boer het goed vind. Een praatje met de medezoekers zou ik dan wel doen. Even vragen of ie al wat heeft gevonden enz...Zegt zo,n persoon dan dat de boer het niet goed vind ga ik alsnog toestemming vragen. Maar alleenrecht,nee. Het is uiteindelijk voor elke zoeker. Al heb ik ook meegemaakt dat een boer tegen mij zei,alleen jij en niemand anders. Ik zeg dan dat ik geen probleem heb met andere zoekers. Het is immers niet mijn land.

Voor twee jaar terug kwam ik bij een boer waar ik al jaren zoek. Zegt die boer tegen mij. Er waren laats ook zoekers die wouden zoeken op mijn land. Waarop ik zei,geen probleem. Waarop de boer zei,grapje. Ik wou alleen even kijken hoe je er op zou reageren.

Al met al. Het land is van de boer en iedere zoeker heeft recht om er te mogen zoeken. Toestemming is uiteraard wel op zijn plaats.
Ik zeg heel eerlijk dat ik ook wel eens zonder toestemming ga zoeken. Ik heb er immers medere zoekers zien zoeken. Dan ga je er al gauw van uit dat de boer het goed vind. Of die andere zoekers liepen ook omdat ze andere zoekers hebben zien zoeken. Allemaal zonder toestemming dus!!

Mijn mening:

Alleenrecht vind ik kinderachtig. Er zijn meer zoekers!
Zoekverboden. Lokt alleen maar meer rottigheid uit!
Fouten. Maken we allemaal! Ook metaaldetectorhobbyisten!

Dagobert


13 sep 2008, 21:58
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Dat alleen recht heb ik verkregen door goodwill omdat vele zoekers daar de boel hadden verknalt.
Alleen deze gek die elke keer na het zoekseizoen keurig de vondsten kwam laten zien,en hem een doos met koeken bracht,was nog de enige die zijn land op mocht.
Ik kan daar ok niks aan doen.
Ik heb wel meer akkers waar maar een beperkt aantal mensen mogen zoeken.
Dit hebben al een aantal mensen al hier opgemerkt.die mochten er niet op.
maar dit komt puur door brutaliteit die sommige zoekers hebben.
Wat ook een reden is is dat de omgeving waar ik veel zoek ,streng gelofig is,en het niet wardeerd dat er op zondag op hun land gezocht word.
Tja dat moet je dan ook maar net weten.

Maar goed Dagobert ik ben ook niet heilig ,mij overkomt het ook wel eens dat ik op een akker loop waar ik geen toestemming voor heb.
Deze oorzaak ligt dan vaak in het feit dat er in velden of wegen geen boerderij te bekennen is.
Tja waar moet je het dan vragen?niet dus.


13 sep 2008, 22:06
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
woesel schreef:
Dat alleen recht heb ik verkregen door goodwill omdat vele zoekers daar de boel hadden verknalt.
Alleen deze gek die elke keer na het zoekseizoen keurig de vondsten kwam laten zien,en hem een doos met koeken bracht,was nog de enige die zijn land op mocht.
Ik kan daar ok niks aan doen.
Ik heb wel meer akkers waar maar een beperkt aantal mensen mogen zoeken.
Dit hebben al een aantal mensen al hier opgemerkt.die mochten er niet op.
maar dit komt puur door brutaliteit die sommige zoekers hebben.
Wat ook een reden is is dat de omgeving waar ik veel zoek ,streng gelofig is,en het niet wardeerd dat er op zondag op hun land gezocht word.
Tja dat moet je dan ook maar net weten.

Maar goed Dagobert ik ben ook niet heilig ,mij overkomt het ook wel eens dat ik op een akker loop waar ik geen toestemming voor heb.
Deze oorzaak ligt dan vaak in het feit dat er in velden of wegen geen boerderij te bekennen is.
Tja waar moet je het dan vragen?niet dus.


Daarom zeg ik. Fouten maken we allemaal.

Er zijn wel grensen. Niet zoeken op ingezaaide akkers!!! En niet zoeken op opgravingen!!! Dit zijn in mijn ogen zware overtredingen die een zoekverbod uitlokken.

En inderdaad. Ben een keer op zondag gaan zoeken waar ik toestemming voor had. Komt die boer naar me toe. Boos!!!! Ik was vergeten dat ie het niet op zondag wou hebben. Ik mocht niet meer terug komen. 1 jaar later ben ik bij heb langs gegaan en mijn excuses aangeboden. Mocht ik toch weer zoeken. Een sorry maakt soms ook een hoop goed!!

Dagobert


13 sep 2008, 22:15
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17
Berichten: 20264
Woonplaats: utrecht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
woesel schreef:
Dat alleen recht heb ik verkregen door goodwill omdat vele zoekers daar de boel hadden verknalt.
Alleen deze gek die elke keer na het zoekseizoen keurig de vondsten kwam laten zien,en hem een doos met koeken bracht,was nog de enige die zijn land op mocht.
Ik kan daar ok niks aan doen.
Ik heb wel meer akkers waar maar een beperkt aantal mensen mogen zoeken.
Dit hebben al een aantal mensen al hier opgemerkt.die mochten er niet op.
maar dit komt puur door brutaliteit die sommige zoekers hebben.
Wat ook een reden is is dat de omgeving waar ik veel zoek ,streng gelofig is,en het niet wardeerd dat er op zondag op hun land gezocht word.
Tja dat moet je dan ook maar net weten.

Maar goed Dagobert ik ben ook niet heilig ,mij overkomt het ook wel eens dat ik op een akker loop waar ik geen toestemming voor heb.
Deze oorzaak ligt dan vaak in het feit dat er in velden of wegen geen boerderij te bekennen is.
Tja waar moet je het dan vragen?niet dus.


mee eens :07


ik heb ook landjes ,waar ik op mag en andere niet

ben jaren bezig geweest om toestemming te krijgen ,en doe veel terug voor de boeren.

bijv: de hele zaterdag de stal uitmesten // schapen vangen en inenten(daar brak ik zelfs mijn pink mee). :lkj
nu ben ik kind aan huis daar (kom zelfs op hun verjaardag) :lol:

ik neem wel altijd andere zoekers mee om daar te zoeken ,(dat vind de boer wel o.k) :10

gr bubba
:oo

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


14 sep 2008, 19:46
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 22:00
Berichten: 643
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
bubba schreef:
woesel schreef:
Dat alleen recht heb ik verkregen door goodwill omdat vele zoekers daar de boel hadden verknalt.
Alleen deze gek die elke keer na het zoekseizoen keurig de vondsten kwam laten zien,en hem een doos met koeken bracht,was nog de enige die zijn land op mocht.
Ik kan daar ok niks aan doen.
Ik heb wel meer akkers waar maar een beperkt aantal mensen mogen zoeken.
Dit hebben al een aantal mensen al hier opgemerkt.die mochten er niet op.
maar dit komt puur door brutaliteit die sommige zoekers hebben.
Wat ook een reden is is dat de omgeving waar ik veel zoek ,streng gelofig is,en het niet wardeerd dat er op zondag op hun land gezocht word.
Tja dat moet je dan ook maar net weten.

Maar goed Dagobert ik ben ook niet heilig ,mij overkomt het ook wel eens dat ik op een akker loop waar ik geen toestemming voor heb.
Deze oorzaak ligt dan vaak in het feit dat er in velden of wegen geen boerderij te bekennen is.
Tja waar moet je het dan vragen?niet dus.


mee eens :07


ik heb ook landjes ,waar ik op mag en andere niet

ben jaren bezig geweest om toestemming te krijgen ,en doe veel terug voor de boeren.

bijv: de hele zaterdag de stal uitmesten // schapen vangen en inenten(daar brak ik zelfs mijn pink mee). :lkj
nu ben ik kind aan huis daar (kom zelfs op hun verjaardag) :lol:

ik neem wel altijd andere zoekers mee om daar te zoeken ,(dat vind de boer wel o.k) :10

gr bubba
:oo


Nooit wat van gemerkt Bubba :lol: :lol:
Gr Rene


14 sep 2008, 19:53
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12
Berichten: 17958
Woonplaats: Limbolonie
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Hallo iedereen,.

Het is altijd het zelfde verhaal mensen zolang er zoekers zijn en zolang er gezocht mag worden zullen deze dingen gebeuren ,..helaas,..

er lopen altijd rotte appels over de akkers,..en ik ben er bang voor dat het nooit te verhelpen valt,..tot mijn spijt,

grt Bert

_________________
Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan


14 sep 2008, 20:05
Profiel
penningmeester
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:40
Berichten: 8978
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
ik wel,heb zelf geen akkers dus lift graag met bubba mee,hoef ik ook geen toestemming te vragen :wink: .
maar ik ga met dago mee in zijn mening(ook ik heb die gaten gezien gisteren :pol ).

gr.joppie.


14 sep 2008, 20:12
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 apr 2008, 11:53
Berichten: 20
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ze bestaan nog steeds
Citaat:
Ik zeg heel eerlijk dat ik ook wel eens zonder toestemming ga zoeken. Ik heb er immers medere zoekers zien zoeken. Dan ga je er al gauw van uit dat de boer het goed vind. Of die andere zoekers liepen ook omdat ze andere zoekers hebben zien zoeken. Allemaal zonder toestemming dus!!



en daar gaat het dus mis, IK DACHT!!!!

want zo doe je net zohard mee aan het verpesten voor de nette altijd toestemming vragende zoeker!!.


19 sep 2008, 14:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 20 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl