|
|
Het is nu 03 maart 2026, 22:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
NIEUWE MIJLPAAL 250 LEDEN
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 NIEUWE MIJLPAAL 250 LEDEN
hallo beste leden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vandaag hebben we een nieuwe mijlpaal bereikt    leden. in drie maanden ik wil jullie allemaal bedanken ook namens bubba en muta  voor jullie inzet en vrijwiligen bijdragen die jullie leveren ik zeg altijd het is "ons forum" en dat zijn wij samen met ons allen speciale dank aan de moderatoren en michel en die ik effen ben vergeten waar ik heel trots op ben is dat er geen ruzie's zijn ontstaan onderling .was er een klein brandje,dan werd dat werd gelijkt gedoofd ,wat allen grote branden beginnen bij een klein brandje zo en nu weer lekker foruuuuuuuuuuuuuuuuuumem grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 16 jul 2008, 22:36 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: NIEUWE MIJLPAAL 250 LEDEN
Hoi allemaal,
Dat is zeker een mijlpaal,..250,..een goed begin moet je maar denken
er komen er zeker nog meer,..met dank aan ieder zijn inzet groot of klein
Mooi dat je het plaatst Chris,..en gewoon doorgaan,..dat geld voor iedereen,..
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 16 jul 2008, 22:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 jul 2008, 22:47 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Ware woorden, Chris...... net als "ons bier" is er nu ook "ons forum"!
We maken het met zijn allen, en als ik zo eens even hier om me heen kijk doen we het met zijn alleen echt niet slecht!
KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!!
|
| 16 jul 2008, 23:09 |
|
 |
|
woesel
|
hmmm ik mis de brandjes wel hoor. dat houd het mooi spannend maar ehh ,wat ik zeggen wou tis een mooie prestatie om in zo,n korte periode zo,n mooi leden bestand op te bouwen. klasse hoor
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 jul 2008, 23:43 |
|
 |
|
Emo
|
woesel schreef: hmmm ik mis de brandjes wel hoor. dat houd het mooi spannend Al stoor ik mij soms ontzettend aan al die ruzietjes..feit blijft, het zijn fora's, het hoort erbij. Af en toe is er een meeningsverschil, een regelrechte aanvaring, een mes in de rug of een coup... Maar...het hoort bij forums, het is een soort goudenkooitje. Dus als een forum wil draaien moet je daar (mn. de topleden) mee om kunnen gaan, anders werkt het niet...
_________________ Boys will be boys
|
| 17 jul 2008, 15:49 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Emo schreef: woesel schreef: hmmm ik mis de brandjes wel hoor. dat houd het mooi spannend Al stoor ik mij soms ontzettend aan al die ruzietjes..feit blijft, het zijn fora's, het hoort erbij. Af en toe is er een meeningsverschil, een regelrechte aanvaring, een mes in de rug of een coup... Maar...het hoort bij forums, het is een soort goudenkooitje. Dus als een forum wil draaien moet je daar (mn. de topleden) mee om kunnen gaan, anders werkt het niet... bijna goed EMO korte discussie,s mag ,maar ruzie,s (daar heb je andere fora voor) complimenten aan alle leden die dit mogelijk maken bedankt aan alle leden die vondsten plaatsen ,en/of reageren / determineren/feliciteren we doen het met elkaar en vooral voor elkaar gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 17 jul 2008, 19:49 |
|
 |
|
jeep
|
Gefeliciteerd met het succes van uit het noorden ik zal gelijk wat in de kas doneren. gr jeep
|
| 17 jul 2008, 20:05 |
|
 |
|
Michel
|
Citaat: hmmm ik mis de brandjes wel hoor. .... Mmmmm ik zou zeggen, gloeien mag eventjes maar niet branden. iedereen moet volwassen genoeg zijn om zijn toon en woordenschat in bedwang te houden. De smillies zijn er om de harde kantjes eraf te halen en zo blijft het gezellig. Ik heb het al verschillende malen gezegd, dit is het gezelligste forum die ik ooit heb meegemaakt. Ernst en zever leven broederlijk naast elkaar. Het forum mag blijven groeien, alhoewel ik persoonlijk een kwaliteit verkies boven een kwantiteit. Bij de meest fora die verwateren of tenonder is dat te wijten aan de kwantiteit maar nooit de kwaliteit. Als dit forum een gezond evenwicht kan houden tussen de twee, zijn we nog ver van uitgepraat hier. Mag ik ook nog eens iedereen bedanken die zich hier voluit inzet als moderator, ik weet wat dit werk betekent en van mij mogen ze nog allemaal een extra applaus krijgen. Ik ben maar een envoudig gewoon lid, maar dit moest ik even kwijt ..... en dat ook nog !!! Lang leve Bodemvondstenwereld !!!!Michel 
|
| 17 jul 2008, 20:06 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
bedankt alle voor de prachtige reactie's tot nu @ jeep,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, super gebaar om iets te doen voor de forumkast,onze penningmeester joppie zal een deze dagen een overzicht plaatsen @ michel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Michel schreef: Ik ben maar een envoudig gewoon lid, maar dit moest ik even kwijt ....
nou ,nou ,,,,ik vind dit maar bescheiden woorden van een wijs man dan ben je vanaf vandaag erelid nog beter jullie zijjn allemaal erelid ,,,feestje voor de leden die nog geen bijdragen leverder een uit gelezen kans om het nu wel te doen, zijn er vragen omtrent een posting,wij helpen graag grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 17 jul 2008, 20:46 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi allemaal. Prachtige mijlpaal die 250.Dat is uiteraard en vooral ook mede te danken aan de moderatoren, maar natuurlijk ook aan de reacties op de geplaatste berichten. Ik voel me happy bij jullie en hoop dat nog lang te blijven. Groeten Devoon.
|
| 17 jul 2008, 21:33 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
 ga zo door mannen,gaan we snel een feestje bouwen  . gr.joppie.
|
| 17 jul 2008, 21:41 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
GEFELI ermee mannen jullie hebben toch wat moois berijkt met dit forum Dit is een cluppie mensen die weten wat ze aanmekaar hebben ( moet even gezegd worden ) Bedankt mensen dat jullie dit mogenlijk maken gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 17 jul 2008, 21:54 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Gefeliciteerd,een geweldige prestatie om in zo'n korte tijd zo'n mooi forum op te bouwen.Complimenten aan de initiatiefnemers ervan en natuurlijk aan alle andere leden.Mijn beste ervaring tot nu toe was de bijeenkomst van de beheerders en moderators begin juni en ik kijk uit naar een bijeenkomst met alle leden als we over een paar maanden de teller op 1000 zullen kunnen zetten  .Er is momenteel véél kennis aanwezig onder de leden en daar hebben we wat aan.Bovendien is ook de manier waarop we met elkaar communiceren opvallend positief,dit maakt het tot een prettig tijdverdijf om op dit forum je kennis met anderen te delen.Ik hoop er nog lang deel van uit te mogen maken. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 17 jul 2008, 22:44 |
|
 |
|
dagobert
|
Op naar de 1000. Heb namelijk zin in een feestje.
Dagobert
|
| 17 jul 2008, 22:45 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Vind 250 al genoeg voor een feestje hoor Anders moeten we nog 9 maanden wachten gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 17 jul 2008, 22:50 |
|
 |
|
hannibal
|
Van harte gefeliciteerd met deze groei van het ledenbestand. Het is een genot om op dit forum rond te neuzen en elke keer weer wat op te steken van de varia aan informatie.Zal zeker ook mijn steentjes gaan bijdragen ,maar ben nog niet helemaal thuis in het besturen van de pc.
_________________ gr Hannibal
|
| 17 jul 2008, 23:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
nee haniebol ik ook niet
|
| 18 jul 2008, 01:14 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: nee haniebol ik ook niet Hey Ed en Hanniebal,het werk bijna het zelfde als een metaaldetector.  Maar dat net even anders. Dagobert
|
| 18 jul 2008, 13:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
uit de oude doos
gr sint
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 05 dec 2010, 17:09 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
volgend jaar halen we het 10 voudige tijd gaat hard (net als de groei) gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 05 dec 2010, 17:30 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|