Logo
Het is nu 19 apr 2024, 01:35



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 DETERMINATIE OP 2 FORA'S 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 22:53
Berichten: 4210
Antwoord met een citaat
Bericht Re: DETERMINATIE OP 2 FORA'S
Enerzijds kan ik me wel vinden in de gedachte om een sluitende determinatie ook op het andere forum dan te plaatsen,,wel zo handig.

Anderzijds vind ik het vreemd dat er dan mensen zijn (ook op dit forum) die onder hun tekst hebben staan dat alles wat zij plaatsen hun eigendom is,,althans daar komt dat op neer.
Wat inhoud dat de info die zij verstrekken niet naar derde mag gaan of gebruikt mag worden.
(ook niet op een ander forum neem ik aan?)
Toch vreemd als je dat neerzet terwijl je op een wereldwijd netwerk zit :07
Waardoor je een volgend probleem krijgt dat als ik een determinatie van zo`n persoon met zo`n vreemde tekst onder z`n determinatie op een ander forum plaats hij weer gaat protesteren.


Op een forum is alles openbaar,,de hele wereld kan genieten van die forums en alle materiaal kan door iedereen gebruikt worden dus vind ik die zin een beetje overbodig,,elke foto en det is van het net te halen,,mischien eerst die vreemde zinnen verbieden?

Tonnie overdrijft het wel een beetje met zoveel determinaties te vragen,,ben ik het mee eens,,maar over een jaar weet ie zoveel,,dan word het vast minder en komen alleen de moeilijkere stukken ter determinatie.

Mvg Axel

_________________
Mvg Axel


31 jul 2008, 23:29
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: DETERMINATIE OP 2 FORA'S
Ik denk als je er een bronvermelding bijzet dat niemand klaagt dat je de determinatie ook op een ander forum plaatst.
Niets is denk ik vervelender dan dat jij een behoorlijke tijd bezig bent iets te determineren en iemand anders neemt je determinatie over op een ander forum zonder erbij te vertellen dat jij degene was die de determinatie hebt gedaan.... das een stukje eer denk ik.


01 aug 2008, 10:58
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12
Berichten: 17958
Woonplaats: Limbolonie
Antwoord met een citaat
Bericht Re: DETERMINATIE OP 2 FORA'S
Muta Abundantia schreef:
Ik denk als je er een bronvermelding bijzet dat niemand klaagt dat je de determinatie ook op een ander forum plaatst.
Niets is denk ik vervelender dan dat jij een behoorlijke tijd bezig bent iets te determineren en iemand anders neemt je determinatie over op een ander forum zonder erbij te vertellen dat jij degene was die de determinatie hebt gedaan.... das een stukje eer denk ik.


Helemaal mee eens Muta,

als het met verstand gedaan word is er nergens geen probleem,

grt bert

_________________
Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan


01 aug 2008, 12:42
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 12:20
Berichten: 42
Antwoord met een citaat
Bericht Re: DETERMINATIE OP 2 FORA'S
Muta Abundantia schreef:
Ik denk als je er een bronvermelding bijzet dat niemand klaagt dat je de determinatie ook op een ander forum plaatst.
Niets is denk ik vervelender dan dat jij een behoorlijke tijd bezig bent iets te determineren en iemand anders neemt je determinatie over op een ander forum zonder erbij te vertellen dat jij degene was die de determinatie hebt gedaan.... das een stukje eer denk ik.


Hier kan ik me ook bij aansluiten.

Bronvermelding is ook belangrijk voor jezelf, dwz om later alles bij elkaar te kunnen terugzoeken, wat je over een munt of voorwerp weet.

@Ton succes met die dubbele plaatsingen, vergeet de linkjes niet .. dit is internet..

:arrow:
Lx


01 aug 2008, 18:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl