|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
boete voor het zoeken met de metaaldetector
| Auteur |
Bericht |
|
kosta-rotterdam
Geregistreerd: 31 maart 2013, 14:19 Berichten: 4 Woonplaats: rotterdam
|
 boete voor het zoeken met de metaaldetector
hallo zoek vrienden ben vandaag naar Oostvoorne geweest om in de duinen te zoeken tot mijn verbazing kwam er een bos wachter met de mededeling dat ik dit niet mocht doen in de regio oostvoorne en ja ik kreeg een boete van 90 euro gelukkig maar een wat eigenlijk twee een voor het met de metaal detector en de andere voor het niet op het pad zijn heeft iemand hier ervaring mee en adviezen waar ik dat kan op zoeken waar er wel gezocht kan worden zoek vrienden al vast bedankt mvg kosta 
|
| 03 apr 2013, 17:05 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
 Re: boete voor het zoeken met de metaaldetector
Tegenwoordig slingeren ze je snel op de bon helaas. Al een hele poos geleden een boswachter ontmoet die met een getrokken pistool op mij en mijn vader afkwam. Hij dacht in eerste instantie dat we stropers waren. Toen hij zag wat we deden kregen we een ontheffing van hem, zodat we ons buiten de paden mochten begeven. Maar dit verhaal lijkt nu meer op een sprookje ben ik bang.
Gr,,,,, Nandus
|
| 03 apr 2013, 17:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
o gelukig je leeft nog
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 apr 2013, 17:44 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
tja kosta om een zeer goeie tip te geven. lees je eerst in,voordat je ergens aan begint !!!! lees dit maar eens door,dan zal het je één en ander duidelijk worden. viewtopic.php?f=538&t=39105
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 03 apr 2013, 18:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|