Logo
Het is nu 28 maart 2024, 16:48



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn!
2 datums · 13 Okt - 14 Okt
Detectorworld
Zuidbroek
is de grootste internationale beurs + evenement op het gebied van metaaldetectie & archeologie.Vind jij de goud- en zilverschat?, of de passende sleutel van de schatkist?

Doe ook mee! Bij de beurs zijn ook twee zoekdagen met zoekwedstrijden en demonstraties. Er is maar liefst 215 hectare aan velden beschikbaar gesteld waar u met een metaaldetector kunt gaan zoeken. Dagelijks worden de prijzen uitgereikt, waarbij je kans maakt op meer dan 25 metaaldetectors en vele andere prijzen!Heb je zelf geen metaaldetector maar wil je wel deelnemen aan de wedstrijd? Dat is geen probleem, je kan ter plekke een metaaldetector huren. Het is wel verstandig om er dan van tevoren een te reserveren.
De PAN (Portable Antiquities of the Netherlands), metaaldetectieverenigingen en vondstdeterminatie teams zijn aanwezig om uw eventuele vondsten te determineren en/of u te informeren over de wetgeving.

In de beurshal zijn vele stands te vinden met de nieuwste metaaldetectoren, toebehoren, boeken, magazines, archeologische instanties, tentoonstellingen, outdoor artikelen etc. Ook worden in beurshal 2 doorlopend presentaties gegeven over interessante onderwerpen met betrekking tot metaaldetectie- en/of archeologie.

Op beide dagen is er bovendien een fantastisch kinderanimatie-team aanwezig van 09:00 - 18:00 uur inclusief speciale kinder zoekwedstrijden.

Het nabijgelegen Van der Valk Hotel Zuidbroek verzorgd de catering tijdens het gehele evenement.
Op 13 oktober vindt er in de avond een afterparty plaats met live muziek vanaf 19:00 uur! beurs is van 09:00 tot 18:00 wedstrijd begint om 10 uur tot 16:00 uur tickets kun je via https://www.detectorworld.info kopen € 10 voor de beurs of 25 euro beurs + deelname aan de wedstrijden


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


Laatst bijgewerkt door Angelo op 21 sep 2018, 11:03, in totaal 3 keer bewerkt



21 sep 2018, 03:49
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn!
mede mogelijk gemaakt door kooistra detectors https://www.kooistra-detectors.com/ https://www.facebook.com/Detectorworld/?fref=pb


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


21 sep 2018, 03:56
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn!
extra Informatie over prijzen en wie er zijn Detectorworld zoekwedstrijden op 13 en 14 oktober: :link: https://www.detectorworld.info/webshop/ ... dstrijden/ :10

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


21 sep 2018, 07:33
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 feb 2017, 10:16
Berichten: 434
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn!
Zonder het feestje te willen bederven. Voor mij is deze gehypte commerciële kermis wel letterlijk en figuurlijk de "ver van mijn bed show". :06


21 sep 2018, 08:11
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn!
ugo schreef:
Zonder het feestje te willen bederven. Voor mij is deze gehypte commerciële kermis wel letterlijk en figuurlijk de "ver van mijn bed show". :06
ja het is ook niet bij mijn deur. maar lijkt me de moeite waard :07

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


21 sep 2018, 08:28
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Detectorworld als zoekers en geschiedenis liefhebbers moet je erbij zijn!
als ik met iemand mee kan rijden vanaf s-hertogenbosch. stuur even PB. benzineprijs delen :10

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


23 sep 2018, 16:22
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl