Logo
Het is nu 04 maart 2026, 01:38

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Eerste vondsten 2012 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Eerste vondsten 2012
Hoi
In het weekend samen met Peeter nog even gezocht op een redelijk goed afgezocht veldje,
ik vond er een grotere munt van luik en ik dacht dat is zilver ,ik vroeg aan peeter
kijk jij eens even ik denk dat ik een zilveren van luik heb,nadat peeter deze bestudeerd had leek het
hem van niet.
maar ik had toch mijn twijfels omdat ik een andere waarde op mijn detector kreeg bij deze munt,maar het was toch moeilijk te zien.
Thuis maar even aan de geschuurd en ik zag toch zilver en in een dip gedaan met resultaat een zilvertje van luik.
Ik moet zeggen dat ik al honderden (als het niet meer is)munten van luik heb gevonden maar zilveren heel heel weinig.
Bedankt
grt antoninvs

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

09 jan 2012, 18:20
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eerste vondsten 2012
hoi @ Toon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

zo ben je toch weer goed begonnen in 2012 waar in 2011 mee afgesloten hebt :05 :10

ik hoop dat je 2011 kan evennaren of nog beter OVERTREFFEN!!! het is je van mijn kant van harte gegund :oooo :oooo :oooo

ik ben zo vrij geweest om je het onderwerp te splitsen ,heb de zilvere munt een eigen thread geven zodat deze alle aandacht krijgt 8-)
in dagvondsten word niet gedetermineerd,deze is er voor ons te laten zien wat er deze dag gevonden is!
ik had het al eens eerder voor je gedaan en ik zou graag zien dat je volgende keer vondsten die je nader wilt belichten apart plaatst in de daarvoor bestemde rubriek en ik hoop daarbij op je support en bedankt voor je begrip.

grt Chris :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

11 jan 2012, 22:57
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Eerste vondsten 2012
Hoi
Super gedaan Chris :10 :10
Ik wist al wat of welke munt ik had gevonden ,daarom had ik het hier geplaatst dus niet voor determinatie
maar omdat ze zo weinig gevonden worden is het toch leerzaam voor ieder om dit apart toe te lichten.
hartelijk dank
grt antoninvs

12 jan 2012, 22:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]