Logo
Het is nu 17 aug 2018, 05:11

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Bubba stopt als beheerder van BVW ! 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Bubba stopt als beheerder van BVW !
Beste forumleden :07

Ik heb na veel wikken en wegen het besluit genomen om te stoppen als forumbeheerder.
In 2008 samen met Coinhunter Chris het forum opgericht en begonnen met 10 leden. ( zijn er nu iets meer :lol:
Jarenlang zeeeer veel tijd in de opbouw gestoken , en de laatste tijd een stuk minder omdat ik gewoon de tijd niet meer heb. :yh

Het beheren van een forum kost nou eenmaal veel tijd om de boel soepel te laten verlopen.(vooral ook achter de schermen en de techniek ,server enz)
Momenteel trekken Chris en Ramsbrug deze kar en dat doen ze buitengewoon goed. :10
En niet te vergeten de Moderators , ook die zorgen dat de boel op orde is. :10

Aangezien ik dus geen tijd heb , vind ik ook dat ik de beheerfunctie inclusief alle beheersrechten moet inleveren.

Uiteraard ga ik niet weg , maar ik word gewoon forumlid zodat ik zo nu en dan lekker vondsten kan bekijken en wellicht mij zo nu en dan met een determinatie bemoei :07

( ps dus geen wilde verhalen , ruzies of wat dan ook ) :lo :07

Ik wil iedereen bedanken voor de samenwerking en alle forumleden voor het plaatsen van hun gedane vondsten.
Blijf dat doen zodat wij nog jarenlang kunnen genieten van al het moois dat uit de grond word gehaald :05

Groet Bubba :sd

29 maart 2018, 19:21
Profiel WWW
Beheerder

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Bubba stopt als beheerder van BVW !
Bubbels, had je al eerder aangegeven dat ik het enorm jammer vindt, .maar kan je besluit zeker begrijpen !
Jouw enorme kennis, je passie en bovenal je gouden handjes in een eigen bedrijf steken, is niet mis...

Dat vergt veel investeringen, niet alleen in financiële zin, maar zeer zeker heel veel kostbare tijd om je bedrijf te zien gaan groeien.
Wat dat betreft heel veel succes samen met Karin!

Natuurlijk bedankt voor al die mooie jaren beheerderschap, mede dankzij jou staat het forum op toonaangevende hoogte...

Zal je binnenkort de rechten ontnemen..... dat is dan voor de 2e keer :lol: :lol:

Spreek je weer!
Grtz,
Vin
:sd

29 maart 2018, 20:03
Profiel WWW
Beheerder

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Bubba stopt als beheerder van BVW !
hey "lange"

er is een tijd van komen en gaan , daar kan helaas niemand aan ontsnappen, :04 maar je kunt dit doen met opgeheven hoofd :05 :goezo:

weet het nog goed dat je me belde op een zonnige zondagmiddag toen ik met Leon net over de Nederlandse grens in België aan het zoeken was :07
Plots ging mijn mobieltje af en had nog geen tijd om mijn naam te zeggen klonk het ""ben nu het nu helemaal zat op MBF met die ............ kon effen niets terug zeggen,,,, "ja was ik al lang klaar mee" zei ik na niet verrast te zijn over wat ik hoorden, maar dat kwam niet de lucht gevallen, "Johan en ik hadden het al vaker over deze optie gehad" we waren er gewoon kut behandeld.

zogezegd zo gedaan , "we maakte een proef forum aan waar we konden oefenen met de knopjes en om 15 april 2008 over te stappen na de huidige server/webhoster en zo is bodemvondstenwereld geboren. :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :pol :pol :pol :pol

niemand had dit ooit gedacht om het BESTE bodemvondsten forum van de Benelux te worden :ls :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :pol :pol :pol :pol :pol :07

een fundament heb je achter gelaten waar "onze leden" nog jaren en jaren op kunnen verder bouwen zonder dat het wankelt :dansenderomein:

je was al eens een keer wegelopen en 'we' hadden een sterkere riem gekocht en ging weer jaren goed :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , maar nu is het definitief :as :as :as maar respecteer je keuze en het moment om het te doen ten zeerste na bijna tien jaar :10 :10 :10

tenslotte met een diepe zucht en ietwat betraande ogen wil ik je bedanken voor je inzet, passie en 't plezier hoe je deze uitdaging bent aangegaan en belangeloos ,onvoorwaardelijk en recht uit je hart altijd de man die achter "bubba" bent geweest en dat siert je enorm , duizendmaal bedankt dat ik dat mee beleven en mee mocht maken :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu :uu

zal vreemd zijn om bubba niet meer in deze kleur te zien , weet dat je kleurenblind bent :07 maar je zal ten allen tijde verbonden blijven met BVW , er zal een tekst rond "onze namen" aanwezig zijn als je op "onze nick name" klikt "bubba & Coinhunter Chris oprichters/grondleggers van bodemvonstenwereld" dat verdienen we allebeide :07 zo blijven we altijd verbonden :05 :goezo:

maar om alles af te sluiten wil nog een ode doen aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt , zonder "jullie nooit bodemvondstenwereld" :lo :arrow: moderators , penningmeester , ereleden, joker en het belangrijkste de LEDEN, zonder "jullie" geen BVW :10 :10 :10

"lange" ik hou van je en wens jouw en Karin héél véél succes met de zaak en blijf erin geloven in wat "jullie" hebben neergezet en wat "jullie kunnen"

Vincent en ik zullen je erfgoed goed bewaken en proberen de volgende tien vol te maken, als God dat wilt 8-) bij ons beiden is "ons forum" in goeden handen en 'we' zullen 't koesteren en beschermen :schildzwaard:

:07 en we zien ons , Groet zoals altijd Chris en we gaan ons zien :03 :sd

ps rectificatie t.o.v. MBF ,mijn diepste excuses als mensen dit als storend ervaren :oops: , maar een verleden kan je helaas niet uitwissen, wel vergeven!!!

30 maart 2018, 01:27
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]