Logo
Het is nu 28 maart 2024, 22:20



Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
 Het forumInterview met Edd 
Auteur Bericht
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Het forumInterview met Edd
Beste leden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vandaag op Bevrijdingsdag is het 8 jaar geleden toen deze kanjer zich lid maakte van 'ons forum' 05 mei 2012 toeval of niet!!!

Dit keer ben ik van vanuit Nijmegen de grens over gestoken naar het prachtige Belgische Sint Truiden.

Heb er nu iemand gedetecteerd onder mijn schotel waar geen ene schat of gebruiksvoorwerp uit het verleden aan kan tippen, een man met een hart van goud genaamd Edward of gewoon Edd. Deze man is de knuffelbeer van iedereen en ik voel me goddelijk dat ik een man zoals jij heb mogen kennen leren en ik weet zeker met mij vele andere.
Zoals iedereen wel eens hoogtepunten en dieptepunten heeft gekend heeft Edd deze ook gekend en hij verteld er met passie en trots over omdat hij slechte herinneringen verdrijft door de goede herinneringen die nimmer vergeten mogen worden te vertellen, ook om het van hem af te werpen.

Hij is een vaste bezoeker/sponsor van 'onze forumfeesten' en een Engelandvaarder waar ik hem ook heb ontmoet en ook in de toekomst ga doen.

"De Hollanders" vertellen moppen over 'de Belgen' laat ze maar lachen, maar aan de vriendelijkheid, het beleefdheid en enthousiasme kunnen maar weinig "Hollanders" aan tippen.

1: Wat is jou naam en leeftijd.

Edward Huygens is mijn officiële naam maar iedereen noemt me Ed , Edje of Eddy en ben van 1964 ...vandaag ben ik 55 Jaar

1a: Met wie deel je je leven en wat is je gezinssamenstelling.

Tegenwoordig woon ik enkel nog samen met mijn prachtige partner Rina, de kinderen Jan en Liessa zijn reeds de deur uit . En het verhaal van men zoon Nick kennen jullie reeds.

1b:waar woon je stad/dorp en welke provincie(land)

Ik woon in Gelinden een deelgemeente van Sint Truiden in Belgisch Limburg. Dit is pal in de Romeinse regio van België (tussen Tongeren en Tienen in)

1c: wat doe je voor de kost of studeer je nog.

Ik ben Procurement Manager bij de verzekeringsmaatschappij AG Insurance, Vertaald wil dit zeggen dat ik spullen inkoop zoals Energie, meubilair, wagens etc ...die de firma nodig heeft, aanbestedingen noemt men dat soms. PS AG maakte deel uit van Fortis....dus in die jaren heb ik wel wat dagen in Utrecht, Rotterdam en Amsterdam gesleten...

2: hoe kom je aan je nick name

Tja in de loop van men leven zijn er verschillende aflijdingen van Edward gemaakt , waaronder Eddy , Edje , Ed , toen ik een hele tijd een Google account aanmaakte , waren zowat alle mogelijke emailadressen al in gebruik , en heb ik voor een mix tussen Ed en Eddy gekozen ....Edd dus ...later op de forums DVVL en BVW heb ik die lijn doorgetrokken ...


3: Hoe ben jij op "ons forum" terecht gekomen en wat vind je van "ons forum"

Gho ik was nog erg bleu in het wereldje van de metaaldetectie.... toen op een dag de eigenaar van een MD winkel WCD in Belgie mij vertelde dat er een Forum in Vlaanderen bestond dat DVVL noemde....waar ik me snel aanmelde , en ook snel redelijk actief bezig was...al snel leerde ik er zoekers kennen die me er op wezen dat er in Nederland ook een enkele leuke forums waren ....ik heb me toen bij een 3 a 4 Forums aangesloten waaronder BVW .... door een of andere reden vond ik de sfeer, en kennis hier tof...en ben hier blijven hangen ... de andere forums zijn ofwel ter zielen gegaan , of spraken me minder aan...
Wat ik vind van het forum, enerzijds is het leuk er te vertroeven en is er een grote kennis aanwezig over voorwerpen uit zowat alle tijden.
Anderzijds heb ik ondertussen ook al wat tijd op en naast het veld doorgebracht met meerdere leden van dit forum ...en heb ik zo een gevoel gekregen dat het niet enkel een gezellige bende is maar voel ik me ook een beetje familie...


4: Hoe ben je in aanraking gekomen met deze hobby en is dat de reden dat je deze hobby bent gaan uitoefenen.

Van kinds af aan heb ik steeds een grote interesse gehad in geschiedenis....en ook archeologie...hoe het komt weet ik eigenlijk niet... Op men 13de verjaardag kreeg ik men eerste Metaaldetector ...was eerder speelgoed ..maar toch , aangezien ik niemand kende in wereld trok ik er op uit in het bos achter ons huis ... met al snel een heel deel militaria als resultaat ... oa 2 canadese Helmen een Duitse helm , gasmasker, massas kogels, etc....(de weide naast men oudershuis was in WOII eerst een Duits en daarna een Candese Kampplaats) 2 jaar later ging men detector stuk ... en aangezien ik toen redelijk sportief was heb ik me toen op de sport gesmeten (ik was die militaria ondertussen wel wat beu ... en had toen geen flauw idee dat veldjes ook interessant konden zijn.)
In september 2011 reed ik op een dag richting Tongeren op de Romeinse kassei... en zag een zoeker lopen op een veldje... ik ben me de dag erna dadelijk een detector gaan kopen...


5: Hoelang zoek jij al met een metaaldetector en met welk merk(en) detector zoek jij. En waarom heb je voor deze detector gekozen.

Dus ik zoek eigenlijk pas echt sinds September 2011, men eerste detector was een XP ADX 250 maar die heb ik Jan 2012 al ingewisseld voor een XP Deus... later wou ik 2 detectors en heb ik ook ff een XP Gold Max als spare gehad, maar hem amper gebruikt... deze dan gewisseld voor een E Track daar ik er veel goeds van gezien had.. maar deze lag me om een of andere reden niet . Vandaag heb ik een Equinox 800 en een Deus . Ik vind ze aanvullend de Nox is super op graslanden , en vaste akkers, als de grond luchtiger is of voor stortgrond gebruik ik meestal de Deus.

6: Wat vind jij zo leuk aan deze hobby en wat vindt je omgeving van je hobby.

Gho er zijn weer verschillende aspecten ...als je op een akker staat samen met je md dan ben ik even weg uit de dagelijkse wereld , het lijkt me wel een soort Trance/meditatie...ik krijg dit niet echt beschreven ...maar de meeste zullen dat wel kennen.
En ja een piep is altijd een kleine verassing he...je weet niet echt wat het gaat zijn hé....ok je herkent wel de biep en kan wel zeggen dat het waarschijnlijk een munt is maar zelfs dan. En ja de emotie bij een topvondstje hé...
Maar buiten het zoeken vind ik het opzoek gaan naar een locatie tot determineren en reinigen van de vondst leuk...het kennis over geschiedenis opdoen.
En zeker heel belangrijk is de leute met de zoekmaten hé
Mijn omgeving vind het wel leuk ..zowel men zoon jan als stiefdochter Liessa zijn Leerkracht geschiedenis.....maar men partner beweerd dat ik een beetje “veel” verslaafd ben...zou het kunnen...
7: Heb je nog andere hobby's/bezigheden buiten het zoeken.
Ja ik hou wel van een stevig stukje muziek, en dan mag het zelfs heel stevig zijn.
Stevige rock en metal ... en dan spreek ik echt van stevig hoor.
Ik pick ook graag optredens en festivals mee
En volg natuurlijk mijn zoons metal band Hexa Mera


7: Heb je nog andere hobby's/bezigheden buiten het zoeken.


Deels eigen prospectie, dit kan gaan van veel lezen (archeologische verslagen , de feraris kaart, boeken etc) Als Straatnamen en locatie namen ....deze zijn veelal gelinkt aan de geschiedenis ...Tomveld, Kloosterstraat, Galgenberg etc... Ook doe ik soms gewoon ff een niets beduidend veldje aan , dit heeft me ook al mooie vondsten opgebracht
Ook heb ik een deel velden ontdekt met men zoekmakkers of doorgekregen van andere zoekers.

Men beste keltisch veldje heb ik doorgekregen van een gepensioneerd zoeker die naar een home moest .... ik ging in feite zijn oude vitrine gratis ophalen ...maar ik vond dat zielig en heb hem toen toch betaald ....als tegenprestatie legde hij mij zijn beste stek uit..., ik dacht ja dat zal wel ....maar ondertussen weet ik het wel...


8: Hoe kom je aan je zoekstekken.

Yep redelijk wat zelfs , ik organiseer zelf samen met 2 zoekmakkers (Kristof en Peter) tripjes naar de UK (Metal Detecting Explorers) Verder heb ik ook al Frankrijk en Noorwegen aangedaan ...en natuurlijk Nederland.

9: Heb jij wel eens in het buitenland gezocht. Zo ja, welk(e) land(en).


Gho heel Europa zowat... maar als ik mag kiezen staan Italië, Spanje, Duitsland, Luxemburg, Turkije , hoog op men verlanglijstje

10: In welk land zou jij eens graag willen zoeken indien dit mogelijk zou zijn.

Gho heel Europa zowat... maar als ik mag kiezen staan Italië, Spanje, Duitsland, Luxemburg, Turkije , hoog op men verlanglijstje

11:Wat vind jij van de zoek verboden in Nederland?België en de nieuw wetten

Gho ik heb in Belgie 2 pasjes...eentje voor Vlaanderen en eentje voor Wallonië, maar het nut ervan zie ik niet in . Wat ik dan wel weer belangrijk vind is als je iets vind dat geschiedenis kundig zijn nut heeft je het zou kunnen aangeven zonder een hoop problemen ermee te krijgen . In Nederland lijkt PAN daar redelijk goed mee om te gaan ...in wallonië is de regelgeving te gek ...Vlaanderen ligt zowat tussen de twee in ...
In België is het eigendomsrecht vooral de trigger waarom zoekers weinig aangeven .... als je ooit bv een gouden ring ergens gevonden hebt (zelfs met toelating van de eigenaar) kunnen bv zijn kleinkinderen later de vondst opeisen (als je niets op papier hebt staan) ...dus word er relatief weinig aangegeven.
In België mag er ook niet onder de 18jaar gezocht worden .... dat is een geen goede regel vind ik, laat de jongeren maar gerust kennis maken met het zoeken en gebeten worden door de geschiedenis ...maar ja....
Verder zijn er hierin Vlaanderen niet echt veel plaatsen die beschermd zijn ...al vind ik een verbod om daar te zoeken ook onzinnig ...De bovenlaag wordt door de archeologen toch als de verstoorde laag gezien ..(en het spul wat er ligt wordt door de landbouw er niet beter op hé) ..en laat het daar nu juist zijn dat we zoeken hé .


12: Het is belangrijk dat je je vondsten aanmelden doet, met PAN kun je altijd contact opnemen, heb jezelf al eens een vondst aangemeld en bij wie.

aangemeld en bij wie.
Ja ik geef in Vlaanderen zowat alles aan wat geschiedkundige waarde heeft en dit bij OE ...
Ook heb ik een goed contact met de Archeodienst van Tongeren en af en toe ga ik er op bezoek om men vondsten en bevindingen te delen.


13: Heb jij wel eens geholpen bij een opgraving en wat was jou ervaring daarmee.

Ja , maar dat viel tegen ....buiten metaalslakken toen niets opgepiept .... maar hoop kortelings eens op een leukere plaats te mogen meewerken.

14: Wat is jou ervaring met boeren en landeigenaars.

In Vlaanderen en wallonie, Frankrijk heb ik grotendeels goede ervaringen .
In Noorwegen moet je telkens weer toelating vragen zelfs als je 2 dagen op rij wilt zoeken ...je kan de ene dag vlot een ja krijgen en de dag erna op dezelfde locatie voor een rare reden een neen .
In de Uk draait het meestal om de centjes en krijg je ook veelal een nee....dit komt omdat de clubs daar de boeren betalen he (het lukt wel maar soms moet je wel erg veel moeite doen)
In Nederland hangt het een beetje af van wanneer je gaat ...op een zondag krijg ik meestal weinig toelating ...andere dagen lukt het wel .
Men Belgische Nr plaat zorgt ook soms in het buitenland voor argwaan... wat komt die Belg juist hier doen... Maar zullen jullie ook soms wel ondervinden


15: Waar ligt je bij voorkeur , akkers-weiland-water-stort-magennetvissen of goudpannen.

Op 1 staan de Akkers , maar Weides en Stort vind ik ook heel leuk...Bossen minder , Goudpannen en magneetvissen doe ik niet (al zou ik dit ook wel leuk vinden)

16: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent.

Pfff wat is een goede zoeker hé...
Ik ken men detectors...ik discrimineer weinig ,en graaf veel , zo ik vind wel wat leuks ... ik kan dus wel zoeken ...maar of ik beter zoek dan de andere ... ik denk het ni
Ik zeg altijd Je bent beter een slechte zoeker met een slechte detector op een goed veld dan een super zoeker met de beste detector op een stek waar niks ligt hé.


17: Ben je een einzelgänger of heb je zoek maten.

Ik ga graag op stap met zoekmaten ...ik vind het leuk om de momenten te delen ... ik heb ook al het geluk gehad dat ik zoekmaten toppers heb zien bovenhalen ...en daar geniet ik ook van .
Er ontstaat ook een band, en verhalen he ....weet je nog toen je ...
Maar als men maten niet kunnen kan ik op men eentje ook rustig hele dagen over de velden lopen.


18: Waar erger je kapot aan omtrent het zoeken.

Zoekers die geen respect tonen , hier in de regio komen veel zoekers ...maar velen maken hun putjes niet dicht , daar erger ik me licht aan ...maar ik erger me nog meer dat ze hun afval niet meenemen. (we willen dat toch elk jaar opnieuw niet vinden)

19: Wat is jou mooiste vondst tot nu toe., mogelijk kun je niet kiezen, plaats de vijf mooiste vondsten (voeg foto s.v.p.)

Pfff is een moeilijke , heb al wel wat moois gevonden ... als ik moet kiezen is de leukste men eerste Gouden Keltische rouelle... heb er ondertussen ook al een tweede gevonden

1Gouden Keltische rouelleAfbeelding , :link:

2: Gouden ring met steen Laat Romeins / vroeg mero Afbeelding , :link:

3: Pottina Stater Afbeelding , :link:

4: 4 stukken romeins aardewerk (2 Drinkbekers een Amfora en een schaaltje) We hadden toen 13 Romeinse potten
, primeur voor bodemvondstenwereld, nooit ergens geplaatst Afbeelding

5: Eburonen stater klasse A: Afbeelding , :link:

20: Welke vondsten zou jij op je bucketlist willen plaatsen, schrijf er minimaal vijf op dat lijstje.

Tremisis staat op 1 maar ook een romeins beeldje (heb enkel een voet ervan gevonden tot nu toe) Sceatta, Bulla, Romeinse gouden munt, Bronstijd Koker-/Randbijl,...Middeleeuwse Trudo munt (uit men regio)

21: Wat doe jij met je vondsten.

Eerst basis reinigen , dan proberen te determineren
De mooiere leuke , verder Reinigen en Conserveren en de vitrine of safe in...
De toppers laat ik onderhanden nemen door oa Johan
De rest word geklasseerd ... in doosjes/muntkoffers...
Afval gaat naar de metaalboer....brengt me tussen de 100 a 150 euro /jaar op dus...


22: Ooit iets speciaals meegemaakt in jouw zoekavonturen. (b.v. iets bizars - iets leuks of bijzonders.)

Pfff te veel om hier neer te schrijven... deze vertel ik wel op het forum feest .... maar toch hier ff aparte anekdote
In men eerste jaar stond ik midden op een veld , toen er ineens 2 man in maatpak met een aktetas het veld kwamen opgewandeld... met hun mooie schoentjes door het veld tot bij mij ..ik dacht “wtf”wa komen die hier doen.....bleken het getuigen van jehova te zijn die me wilde bekeren...heeft me een half uurtje gekost om ze af te wimpelen in elk geval heeft me dat toen wel geluk gebracht want ik vond er men eerste zegelstempel en ook een long Cross (hammerd)



23: Kom jij weleens op georganiseerde zoekdagen of zou je wel eens forumfeest willen bijwonen van bodemvondstenwereld.

Ja regelmatig , als ik kan ben ik meestal wel aanwezig op de BVW zoekdagen en zeker op BVW feesten...
Zelf organiseer ik ook samen met andere zoekdagen /bijeenkomsten ....zo hebben we vorig jaar de eerste meerdaagse zoek rally georganiseerd in Vlaanderen ...midden in Romeins gebied .... (Metal Detecting Explorers samen met HAL en Metaaldetectie Vlaanderen)


24: Mis jij eigenlijk nog iets op het forum.

Niet echt , of toch dat ze eindelijk op het forum feest eens goed bier schenken.... duvel, westmalle trippel of zo....

25: Tenslotte, wat wil jij nog kwijt over de vrijwilligers die zich al jaren belangeloos inzetten om bodemvondstenwereld in de lucht te houden.

Ik vind dit super...het is dankzij deze inzet dat het forum zo interessant is ....daarom mijn oprechte dank aan alle vrijwilligers


Edd via deze weg wil ik je hartelijk bedanken voor dit vrijblijvend foruminterview, ik vond het geweldig om je te interviewen, gewoon rechtuit hoe je bent als persoon :05

Het kan zomaar zijn dat ik je jouw de volgen keer in de kijker heb, dus houdt "onze forumpost"( :pm: ) in de gaten!!!

Groetjes succes met zoeken en blijf lekker gezond, ook voor je naasten :03

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

05 mei 2020, 13:31
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 nov 2011, 16:24
Berichten: 325
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Leuk om ook eens de ervaringen vaneen “buitenlander” te lezen.
Mooi interview.

_________________
Vindt ze, voordat een ander het doet!


05 mei 2020, 13:50
Profiel
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 20:28
Berichten: 6537
Woonplaats: Silversun
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Edd :10 :10 :10 :10 :10 :10 :10 buiten prospecteren delen we goede muziek smaak :goezo:

Prachtige vondsten dat aardewerk :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp

gr Niels

_________________
toInfinityandBeyond


05 mei 2020, 14:22
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 mei 2012, 22:58
Berichten: 3645
Woonplaats: Sint Truiden België
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Het was leuk om dit interview te doen...

Chris is met zen fietsje helemaal tot hier gekomen :07

Hierbij vind je nog 2 foto's van de ring nadat Johan hem onder handen genomen had..


Bijlage:
2 Ring 1.JPG

Bijlage:
2 Ring 2.JPG


Edd


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.


05 mei 2020, 14:29
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Edd schreef:
Het was leuk om dit interview te doen...

Chris is met zen fietsje helemaal tot hier gekomen :07

Heb ik op de terug weg ook nog een lekke band gereden :Hellup: :lol: :lol: :lol: :oooo :oooo :oooo :oooo :pol :pol :pol :pol :07

gr Chris :03 en blijf lekker gezond :sd

ps. prachtige foto's na restauratie van ring :ppp :ppp :ppp

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

05 mei 2020, 14:51
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jun 2011, 17:14
Berichten: 10541
Woonplaats: Maastricht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Toppie interview Edd! :10

Lekkerrrr Westmalle Tripel en Duvel...
Ook wel mijn favorietjes. :sd

Leuk om te lezen.

Groeten, Trash


05 mei 2020, 15:43
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 maart 2018, 19:36
Berichten: 2141
Woonplaats: Steenwijkerwold
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Prachtig interview :goezo:

_________________
Een gabber is geen hakker, maar je makker!


05 mei 2020, 16:31
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 15:37
Berichten: 7367
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Leuk om te lezen Edd :goezo:


05 mei 2020, 17:31
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 jun 2017, 23:17
Berichten: 2574
Woonplaats: Meerssen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Mooi interview Edd! Ik wil die twee rouelle ook zien :oooo
Gr, Chaim

_________________
'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'.
(Vergilius)


05 mei 2020, 17:35
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 okt 2012, 16:39
Berichten: 10560
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Leuk interview en super mooi aarde werk en ja westmalle tripel beste bier wat er is :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp




GroetenMarcel


05 mei 2020, 17:55
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 maart 2016, 18:22
Berichten: 767
Woonplaats: friese wouden
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
mooi verteld weer, leuk om te lezen


05 mei 2020, 18:14
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
weer leuk te lezen :goezo:


05 mei 2020, 19:37
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:39
Berichten: 2497
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Leuk om te lezen Edd,
en wat een topvondsten :ppp

Groet Paul :sd


05 mei 2020, 21:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 aug 2008, 19:46
Berichten: 3685
Woonplaats: Noordgouwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Top interview !!! :oooo :oooo :oooo

:10 Edd

_________________
Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...


05 mei 2020, 21:32
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2018, 21:11
Berichten: 1381
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Edd aangenaamd kennis te maken.

Erg leuk om te lezen.

Schitterde vondsten.
Prachtig aarde werk,leuk dat je het met ons deeldt
:ppp :ppp

_________________
Delen is beleven.
gr verowin.


06 mei 2020, 10:26
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
EEDDDDDDD :sd :sd :sd :sd :sd

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


06 mei 2020, 20:58
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 okt 2014, 23:28
Berichten: 5074
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forumInterview met Edd
Leuk om te lezen die interviews.

gouden rouelle 8-)



de munte

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


07 mei 2020, 21:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl