Logo
Het is nu 16 apr 2024, 22:26



Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
 Het foruminterview met Kadan 
Auteur Bericht
Online
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30
Berichten: 26971
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Het foruminterview met Kadan
Beste leden

Zo wat super gezellig in Zeeland bij Jetske & Stef, wat een mooie vondsten ook weer daar en de overheerlijk pan mosselen, ongecontroleerd gaat mijn tong over mijn lippen bij deze gedachte.

Mijn volgende interview gaat over dezelfde route terug richting Paul alias P v H waar ik onlangs nog was in Noord Brabant in Uden een buurgemeente van Geffen (Brabants: Geffe) is een dorp in de gemeente Oss en staan allemaal in schaduw van grote Den Bosch.

De naam Geffen werd in vroegere geschriften gespeld als "Ghiffen" of "Gheneffen". Gheneffen is waarschijnlijk afgeleid van "gen" + "effa", wat betekent "aan de waterkant". en er wonen een kleine 5000 inwoners en heeft een paar monumenten zoals "de Vlijt" Het oorspronkelijke bouwjaar is 1685,Afbeelding toen de molen werd geplaatst in Boxtel. Rond 1875 is de molen verplaatst naar Geffen.


Verder staat er "de imposante gotische Maria Magdalenakerk" en de toren is het oudste gedeelte en stamt uit 1450
, de is verwoest door Karel van Gelre in 1487 door deze in brand te steken, nadien begon men de kerk weer op te bouwen, maar de tachtiger jarige oorlog vertraagde bouw, in de 19e eeuw werd de kerk verbouwd tot hoe deze nu is, maar in 1944 werd "de Maria Magdalenakerk"Afbeelding opnieuw vernield door artilleriebeschietingen en weer hersteld na de oorlog.

Verder vind Geffen een beetje karig/sober, maar niettemin zal het er gezellig vertoeven zijn door niet de grote drukte te voelen zoals de grote steden van het "Brabantse land" is, wat wel opvalt is de de woonkern een groot blok is zoals men in grote steden bouwt, bijna alles staan aan mekaar vast gebouwd.

Mijn auto stuurt de straat in waar ik moet zijn en check de huisnummers en mijn ogen vinden het juiste nummer en parkeer mijn auto in het parkeervak voor het huis, stap uit en loop naar het huis toe en loop op de entree aan waar een mooi geklede en knap uitziende tiener voor me uit loopt met een Maltezer aan het lijntje, later hoor ik dat ze hun 15 jarige dochter is en het hondje Nino is.

De dochter des huizes loopt voor uit en opent de deur en zegt u komt zeker voor mijn vader en is blijkbaar al op hoogte van mijn komst "ze roept Pap je hebt bezoek" Christiaan komt me tegenmoed met een vriendelijke glimlach maakt hij het gebaar dat ik hem moet volgen en lopen de salon binnen van zijn huis en is in tegenstelling tot mijn vorig interview waar het nog 25 °C was is het nu een bewolkte dag maar droog.

Zoals altijd word een lekker bakje koffie geserveerd en je raad het al, 'de vrouw des huize Marichel komt met "bossche bollen aan ,maar dan uit de best bekende banketbakkerij uit Den Bosch Afbeelding een tevreden lachen en mijn hand glijd over mijn bollend buikje laat zien dat al de lekkernijen van de laatste tijd hun sporen achter laten, er wordt hartelijk gelachen.

Het interview komt op gang en het is als in een parade , maar dan word ik verwent met de ene naar de andere vondst die voorbij marcheert , mijn ogen word gestreeld door oogverblindende vondsten, de ene nog mooie dan de andere.

De uren vliegen voorbij, beiden kinderen roepen zo nu en dan "ja die is echte vette vondst vaders", verder versmelten ze weer met hun mobieltjes en zijn afgesloten van deze wereld en Christiaans vrouw Marichel komt met twee biertjes aan die gebrouwen zijn in Brabant "zo nu eerst een Bavaria"

Wat ben ik toch een bofkont om dit te mogen doen, 'de mooiste vondsten van Nederland/België te mogen te aanschouwen en ook nog zo verwent mogen worden met streekproducten uit de nabije omgeving.

Altijd hetzelfde liedje, de tijd is weer de spelbreker en dat is het enige minpuntje steeds weer opnieuw waar ik op bezoek ben.

Babbelend loop ik achter Christiaan aan en hij vergezeld me naar mijn auto en ik "roep DOEI" 'in 3D galmt een DOEI terug 'van de kinderen en Marichel en Nino blijft ook niet achter blaft enkele malen en kwispelend met zijn staatje.

Christaan, mijn naamgenoot, alleen hebben mijn ouders er als roepnaam 'Chris ervan gemaakt in mijn geval' schud me stevig de hand en nemen afscheid en ik ben op weg naar mijn volgende die ik interviewen ga.
Met de claxon ingedrukt verlaat ik de straat en laat die pas los als hem niet meer zie.

Tenslotte "Kadan" 'een gewone nick name' dacht ik om verder bij niet na te denken , maar deze spookt nog lang door mijn hoofd heen en weet nu waar deze voor staat, vriendschap is vaak een illusie, schim die verdwijnt als je ze echt nodig hebt, maar deze is onvoorwaardelijk en voor altijd. "Als je een vriend gaat zoeken, zult je er weinig vinden. Als je een vriend gaat zijn, vind je ze overal."


Marichel & Christiaan bedankt voor de gastvrijheid.



1: Wat is jou naam en leeftijd.
Ik heet Christiaan Ederveen alias Kadan en ben 50 jaar.
1a: Met wie deel je je leven en wat is je gezinssamenstelling.
Ben 23 jaar getrouwd met Marichel en heb 2 kinderen, een jongen van 18 en een meisje van 15 jaar. Verder hebben we een hond Nino een Maltezer, die is nu bijna 3 jaar oud.
1b:waar woon je stad/dorp en welke provincie(land)
Ik woon in Geffen een dorp in de buurt van Oss.

Ik ben al zo’n 23 jaar technisch tekenaar/constructeur. Ik teken met 3D (Inventor) installaties

1c: wat doe je voor de kost of studeer je nog.

Ik ben al zo’n 23 jaar technisch tekenaar/constructeur. Ik teken met 3D (Inventor) werktuigbouwkundige installaties.

2: hoe kom je aan je nick name

De Nickname Kadan tja das een heel verhaal. Toen ik begin 20-er was had ik een maat waarmee ik D&D speelde. Een rollenspel waarin je een bepaald karakter speelt. Daarin speelde ik een Barbaar en Frank m’n maat een Bard. Mijn karakternaam was Kadan. Kadan was een familielid van de wereldberoemde dzjengis khan. Toen mijn maat niet lang daarna “besloot” uit het leven te stappen heb ik besloten om deze naam te blijven gebruiken als een herinnering of herdenking (rouwverwerking) en eerbetoon aan onze vriendschap. In gedachtenis aan hem. Veel mensen denken dat ik een oostblokker ben (niet dat daar iets mis mee is) maar ik ben gewoon een geboren en getogen Brabander, geboren in Den Bosch. Die eigenlijk een goede vriend moet missen. En niet in staat was iets in zijn gedachtegang te bemerken en dus ook niet heeft kunnen veranderen en kunnen helpen.

3: Hoe ben jij op "ons forum" terecht gekomen en wat vind je van "ons forum"

Ik ben echt een internet junk. Heb me aangemeld op diverse fora de ene wat later dan de andere. Uiteindelijk in 2014 me ook hier aangemeld nadat ik bemerkte dat hier erg veel (vak)kennis aanwezig is. Nadat muntenbodemvondsten ter ziele ging, me grotendeels op dit forum gaan focussen en onlangs al m’n oudere vondsten hier neergezet en mooie dtm’s gehad.

4: Hoe ben je in aanraking gekomen met deze hobby en is dat de reden dat je deze hobby bent gaan uitoefenen.

Als kind al geïnteresseerd in archeologie. Wilde ook zoals vele archeoloog worden. Toen bleek dat dat niet ging heb ik resoluut korte metten gemaakt met deze interesse. Eeuwig zonde. En het bloed kruipt toch daar waar het niet kan. En zo deze hobby opgepakt nadat ik chronisch ziek werd en 3 weken in een ziekenhuis gelegen heb om mijn Colitus Ulcetosa tot bedaren te brengen. Die ziekte is niet zo’n goede combi met het zoeken in de natuur. Maar toch doorgezet en niet opgegeven. Nu het beter gaat is deze hobby een gouden greep en een fantastische combi met mij. Goed om buiten te zijn, te ontspannen, andere mindset. En natuurlijk om met geschiedenis bezig te zijn.

5: Hoelang zoek jij al met een metaaldetector en met welk merk(en) detector zoek jij. En waarom heb je voor deze detector gekozen.

Als kind had een Mincronta 3001 en later een 4003. Later dus op volwassen leeftijd (ongeveer 12 jaar geleden) een white’s coinmaster III gekocht. Daarna een White’s DFX. Ingeruild voor een Minelab E-Trac. Hierbij een C Scope 4Mxi gekocht. Deze ingeruild voor een XP Deus. Waar ik later een XP ORX als backup bij gekocht heb. Fijne lichte machines en duidelijke graaf of niet graven signalering. Instelbaarheid niet te moeilijk en super handig ook en niet onbelangrijk draadloos. Qua waterdichtheid zou het 1 en ander wel aangepast kunnen worden vind ik, zoals het nu uitgevoerd is dat kan echt niet meer in 2021.

6: Wat vind jij zo leuk aan deze hobby en wat vindt je omgeving van je hobby.

Alles aan de hobby is leuk.Afbeelding Het uitzoeken, fantaseren, herbeleven, het zoeken. De geschiedenis achter de vondst. De uitdaging, de teleurstelling, de vriendschappen. Fora en sinds kort ook FB. Mijn vrouw en kinderen vinden het vooral leuk voor mij. Zelf hebben ze er weinig mee. Het kan ook een overkill zijn zeg maar. Men is wel meestal geïnteresseerd in de geldelijke waarde terwijl ik juist aan de historische waarde kant zit.

7: Heb je nog andere hobby's/bezigheden buiten het zoeken.

Nee eigenlijk niet. Blijft weinig tijd over naast deze hobby, werk, gezin. Ben wel veel met geloof bezig. Ga naar een Evangelische gemeente. Waar ik tot voor kort oudste was. Maar door persoonlijke omstandigheden mee moeten stoppen.

8: Hoe kom je aan je zoekstekken.

Uitzoeken en vooral mazzel gehad een aantal jaren geleden om met een aantal zoekmaten in een streek geland te zijn waar veel historie aanwezig bleek te zijn. Meer dan eigenlijk bekend was.

9: Heb jij wel eens in het buitenland gezocht. Zo ja, welk(e) land(en).

Ja. In Frankrijk. Dat was eenmalig tot dusver. Probeer zoveel mogelijk me in de groene zone te begeven van het zoeken. Heb lichtelijk autisme en kan niet goed buiten de lijntjes kleuren en verwacht dat van een ander eigenlijk ook niet. De regelgeving in Frankrijk is een moeilijk verhaal en voor mij niet zwart wit genoeg. Een beetje zoals jaren geleden hier in Nederland ook het geval was.

10: In welk land zou jij eens graag willen zoeken indien dit mogelijk zou zijn.

Italië of Griekenland of Israël. Uiteraard. Een soort in kopper. Oudheid, echte oudheid. Of de hotspot van het Teutoburgerwald (Duitsland) of Alesia…………..dream on. Maar ja jij vroeg het.

11: Wat vind jij van de zoek verboden in Nederland?België en de nieuw wetten erfgoed. ,(of in je eigen land waar je woont.)

De regelgeving vind ik prima. En voor mij duidelijk en helder genoeg. Ben ook voorstander van regelgeving hierin. Echter vind ik ook dat de eerste 30cm vrij gegeven moet worden als er ook agrarische activiteit plaats vind. M.a.w. het is voor mij niet te rijmen dat er niet gezocht mag worden terwijl wel elk jaar meerdere keren de ploeg door onze geschiedenis heen klapt.

12: Het is belangrijk dat je je vondsten aanmelden doet, met PAN kun je altijd contact opnemen, heb jezelf al eens een vondst aangemeld en bij wie.

PAN doe ik vanaf begin aan mee. Voordat PAN bestond ook al bij de Provinciaal Archeoloog Godfried Scheijvens gemeld. Nu bij Vincent van der Veen.

13: Heb jij wel eens geholpen bij een opgraving en wat was jou ervaring daarmee.

Ja wel eens meegeholpen bij een “opgraving” cq onderzoek met proefsleuven. Men vond me een sta in de weg. Ze namen mij niet serieus. Eens en nooit meer denk ik. Als ik ergens een tering hekel aan heb is dat ik niet serieus genomen word….hahahahaha.

14: Wat is jou ervaring met boeren en landeigenaars.

Meestal goed. Een enkele keer een nare aanvaring gehad. 2x eigenlijk, in al die jaren.

15: Waar ligt je bij voorkeur , akkers-weiland-water-stort-magennetvissen of goudpannen.

Alleen mais en graan akkers. En een hele enkele keer grasland.

16: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent.

Probeer een ambassadeur te wezen voor de hobby. Dus mwa. ;)

17: Ben je een einzelgänger of heb je zoek maten.

Zoek samen met een paar vaste zoekmaten maar toch meestal alleen. Ligt een beetje in de aard. De maten die ik nu heb (heeft even geduurd) vertrouw ik en hopelijk ook wederzijds.

18: Waar erger je kapot aan omtrent het zoeken.

Als ik hier in de buurt rij, langs archeologisch beschermde akkers. En dan diverse zoekers erop zie lopen. Tja, snap het wel (zie vraag 11). Maar de regels zijn nu eenmaal zo en houd je er aan en verpest het niet voor jezelf en een andere (en mij).

19: Wat is jou mooiste vondst tot nu toe., mogelijk kun je niet kiezen, plaats de vijf mooiste vondsten (voeg foto s.v.p.)

Heb laatst in de DDA gestaan met een top 10.AfbeeldingMoeilijk kiezen is het wel. Op 1 toch mijn onbekende gouden munt die vermoedelijk een tremissis is. Op 2 mij Keltisch teugelgeleider en op 3 Afbeelding…. Tja. Gouden mero-kruis? Of mijn Tremissis uit Mainz?AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
20: Welke vondsten zou jij op je bucketlist willen plaatsen, schrijf er minimaal vijf op dat lijstje.

Karolingische Denarius Lodewijk de Vrome, Gouden Kelt, Aureus, Republikeinse Denarius. En als laatste maar zeker de minste een bronstijd bijltje (kokerbijl, randbijl, vlakbijl, hielbijl….) Kieskeurig ben ik niet. Lang een Denarius van Julia Domna of Faustina gewenst, tot een aantal weken geleden ik er 1 vond. Helaas een slechte kwaliteit.

21: Wat doe jij met je vondsten.

Bewonderen. Ik verzamel ze. Nog nooit wat verkocht (wel weggegeven). Vitrine, om bij weg te dromen. Heb ook een tekenladenkast met laden waarin ik veel vondsten heb liggen. De mooiste en kostbaarste stukken heb ik niet thuis.

22: Ooit iets speciaals meegemaakt in jouw zoekavonturen. (b.v. iets bizars - iets leuks of bijzonders.)

Wel eens gezocht met een zoekmaat van me die mij zijn helft van een Merovingische gesp gegeven had nadat ik de andere helft vond….. dank Chris. Ook wel eens wezen zoeken met een zoekmaat van me die bij mij op een akker een republikeinse Denarius vond. Hij wist niet wat het was en dolgelukkig met tranen in zijn ogen vloog hij me om mijn nek nadat ik vertelde wat het was. Bij de Keltische teugelgeleider keken ik en weer een andere maat van me elkaar vol ongeloof elkaar aan wetende wat het was en hopend op een Keltische maar toch wel zeker minimaal Romeinse herkomst. Onvergetelijke momenten zijn dat geweest. Top gozers. We gaan ook 1x per jaar als groep samen met aanhang naar een mooi museum met daarna heerlijk eten en drinken. Vorige keer was het Tongeren daarvoor was het Xanten.

23: Kom jij weleens op georganiseerde zoekdagen of zou je wel eens forumfeest willen bijwonen van bodemvondstenwereld.

Kom een enkele keer op een zoekdag of forumdag. Drukte maar ook zeker de gedachte dat ik alleen kom te staan zijn voor mij behoorlijke drempels

24: Mis jij eigenlijk nog iets op het forum.

Ik mis weinig op dit forum. Het enige wat echt geweldig zou zijn is een moderator voor aardewerk, steengoed e.d.

25: Tenslotte, wat wil jij nog kwijt over de vrijwilligers die zich al jaren
belangeloos inzetten om bodemvondstenwereld in de lucht te houden.


Fantastisch werk. Heb het toch een behoorlijke tijd op een ander forum gedaan en weet wat er voor werk in gaat zitten en vooral hoeveel tijd het je kost om het uberhaubt draaiende te houden. Maar ook gezellig, goede DTM’s en het categoriseren van de topics. Dank mannen wordt zeer zeker gewaardeerd.


Kadan via deze weg wil ik je hartelijk bedanken voor dit vrijblijvend foruminterview, ik vond het geweldig om je te interviewen, gewoon rechtuit hoe je bent als persoon :05

Het kan zomaar zijn dat ik je jouw de volgen keer in de kijker heb, dus houdt "onze forumpost"( :pm: ) in de gaten!!!

Groetjes Chris en succes met zoeken, blijf lekker gezond, ook voor je naasten :03

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

30 sep 2021, 22:05
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 jul 2016, 21:27
Berichten: 1897
Antwoord met een citaat
Bericht Het foruminterview met Kadan
Erg leuk interview en schitterende vondsten Christiaan !

Wie weet treffen we elkaar weer op ‘t veld binnenkort.

Mvg
Kevin


30 sep 2021, 22:58
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5111
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Leuk om te lezen altijd.

Die trienten :ppp


de munte

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


30 sep 2021, 23:02
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46
Berichten: 3697
Woonplaats: Noordgouwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
:10 :10 :10

Mooi interview :goezo: :goezo: :goezo:

_________________
Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...


30 sep 2021, 23:54
Profiel WWW
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
super weer en succes :oooo :oooo :oooo :sd :10

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


01 okt 2021, 01:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24
Berichten: 11688
Woonplaats: Midden Nederland
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi werk Chris en heel leuk verhaal Christiaan :goezo: :10

:sd :sd Jan

_________________
Kennis is macht - Karakter is meer


01 okt 2021, 10:19
Profiel
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 jul 2010, 15:32
Berichten: 852
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Weer super leuk om te lezen Chris en Christiaan :10


01 okt 2021, 10:28
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 sep 2010, 21:04
Berichten: 1335
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi verhaal en vondsten! :10

_________________
Groet Yvette & René

De aanhouder vindt!


01 okt 2021, 11:39
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 jun 2019, 20:01
Berichten: 146
Woonplaats: Drente
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Altijd leuk en intressant


01 okt 2021, 15:03
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14
Berichten: 10565
Woonplaats: Maastricht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Leuk Christiaan en mooi om te zien die vondsten! :10 :ppp

Groeten, Trash :sd


01 okt 2021, 16:40
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 maart 2016, 19:22
Berichten: 768
Woonplaats: friese wouden
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
mooi opgeschreven weer, en mooie vondsten erbij... :tweehandjes:


01 okt 2021, 22:19
Profiel
Online
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28
Berichten: 6557
Woonplaats: Silversun
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi mooi Heren en Kadan wat een vondsten :ppp

Gr Niels

_________________
toInfinityandBeyond


03 okt 2021, 14:59
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 aug 2008, 21:16
Berichten: 3932
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Altijd leuk deze interviews :10
Prachtige vondsten Kadan :ppp en interview :10 :goezo:

Gr Jan.


03 okt 2021, 16:26
Profiel
Online
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2014, 00:36
Berichten: 5970
Woonplaats: Alblasserdam
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Respect mate!

_________________
Blijven zwaaien! Iedere zwaai is er eentje dichter bij een volgende topper!

Gr,
Chris


03 okt 2021, 19:04
Profiel
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36
Berichten: 2190
Woonplaats: Steenwijkerwold
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Prachtig interview weer!! :10

_________________
Een gabber is geen hakker, maar je makker!


03 okt 2021, 19:16
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 okt 2008, 20:37
Berichten: 11211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Erg leuk interview en mooie vondsten :10 :ppp


03 okt 2021, 19:37
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 okt 2017, 12:42
Berichten: 2385
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi verhaal :goezo: en altijd weer leuk om te lezen over hoe een ander zijn hobby beleeft :10
gr,
Cees :sd


04 okt 2021, 10:14
Profiel
Online
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jan 2014, 19:33
Berichten: 1874
Woonplaats: Gemeente
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Dank mensen voor jullie reacties.

En Chris: "Als je een vriend gaat zoeken, zult je er weinig vinden. Als je een vriend gaat zijn, vind je ze overal."

Bijzondere uitspraak.
Zo ken ik er ook eentje.

"Good friends are hard to find, harder to leave
and impossible to forget".


04 okt 2021, 15:51
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 dec 2008, 10:10
Berichten: 82
Woonplaats: Tilburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi verhaal!

_________________
Deus 11"X35 HF elipitical
GP pointer2, XP MI6


04 okt 2021, 20:01
Profiel
Online
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30
Berichten: 26971
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Kadan schreef:
Dank mensen voor jullie reacties.

En Chris: "Als je een vriend gaat zoeken, zult je er weinig vinden. Als je een vriend gaat zijn, vind je ze overal."

Bijzondere uitspraak.
Zo ken ik er ook eentje.

"Good friends are hard to find, harder to leave
and impossible to forget".
mooie woorden en spreuken kan ik genoeg van en genoeg meegemaakt, vaak is het "uit het oog, uit het hart" er blijven meestal maar weinigen over helaas :as

,vergeten doe ik ze nooit, je bent pas dood als iedereen je vergeten is!!!
Soms kijk ik strak de hemel in als ik zoeken ga op het veld, voelt of ze er nog zijn,,,,,,,,,,

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

04 okt 2021, 20:17
Profiel WWW
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 dec 2008, 21:30
Berichten: 14165
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi interview weer :10

Altijd weer leuk om eens wat meer te weten van de persoon achter de nickname. :10
En forumfeesten zijn altijd gezellig. Daar zal je nooit alleen komen te staan :oooo :10
Gewoon heen gaan

_________________
Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling
viewtopic.php?f=177&t=45920
Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.


05 okt 2021, 17:06
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 dec 2014, 19:30
Berichten: 613
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het foruminterview met Kadan
Mooi interview! :sd


05 okt 2021, 17:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl