Logo
Het is nu 28 maart 2024, 13:07



Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Het forum interview van Wiebren 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Het forum interview van Wiebren
Beste medezoekers,

Wat gaat de tijd toch snel. Alweer zijn er 14 dagen voorbij. Deze keer reis ik af naar het hoge noorden waar onze wiebren regelmatig zijn piepstok uitlaat. Wiebren is naar mijn mening een zeer gewaardeerd persoon. Ook gaat Wiebren elk jaar naar Engeland voor een zoek weekend.

Ik hou het verder kort want Wiebren heeft een hoop te vertellen. Veel lees plezier.

1: Wat is jou naam en nickname op het forum? En wie heeft jou nickname verzonnen?
Mijn naam is gewoon mijn echte naam, Wiebren dus.
Ik weet dat het soms als een ander woord gebruikt wordt, wieberen betekent gewoon wegwezen, opzouten.
Vroeger had je ook wiebertjes,dat waren van die kleine snoepjes.
De naam is een Germaanse naam met als betekenis speerstrijder, nou en ik kan goed omgaan met mijn speer!!!
Als het allemaal goed mag gaan krijgen wij er in juli nog een kleintje bij!!

2: Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen? En wat vind je van dit forum?
Ik ben op dit forum eigenlijk gelijk van het begin.
Dit forum is echt voor zoekers en minder voor numismaten.
Dit gaat echt over bodemvondsten en aanverwante dingen, allemaal wel gerelateerd aan het zoeken.
Voor mij persoonlijk komt dit forum op nummer 1, qua kennis en zoekers.

3: Hoelang zoek jij al met een metaaldetector? En met welk merk detector zoek jij?
Ik zoek eigenlijk nog niet zo lang, in verhouding met de oude rotten.
Ik zoek nu echt actief een jaartje of 8 en heb in het begin het geluk gehad dat ik veel hulp heb gekregen van een zoeker uit de buurt die al jaren zocht.
Deze man heeft mij zo ontzettend veel en goede tips gegeven dat ik hierdoor in het begin gelijk veel ging vinden.
Ja en dan ben je echt verkocht aan deze hobby.
Door je vondsten ga je jezelf steeds meer onderwijzen in de geschiedenis van je streek en hierdoor kom je weer op nieuwe zoekplekken wat vaak weer nieuwe vondsten oplevert.
Ik zoek momenteel met een wolftrax en met de se.
De wolf heb ik vanwege zijn sublieme discriminatie, de se heb ik voor als ik een eerste keer op een veld kom en een indruk wil hebben van wat er te vinden valt.
Ook voor op grasland gebruik ik de se omdat die veel beter is dan de wolftrax.
De wolf is heel storingsgevoelig voor mineralen en ik wil eigenlijk altijd maximaal zoeken, graaf dus ook veel ijzer op.

4: Heb jij wel is geholpen op een opgraving? En wat was jou ervaring daarmee?
Ik ben nog nooit wezen helpen bij een opgraving maar als hier in de buurt ooit eens een opgraving zou zijn dan ben ik echt wel bereid om te helpen.
Nou zijn hier bij ons in de buurten weinig plekken waar ze ooit eens een opgraving zullen doen dus dat zal er wel nooit van komen.

5: Zoek jij alleen op het land? Of ook in het water?
Ik ben van origine een echte akkerzoeker, had ook niks met moderne vondsten, maar in Italie leek het me ook wel eens leuk om te zoeken.
Eerst daar een jaartje op het strand wezen zoeken daar, veel muntgeld dus en een modern gouden ringetje.
Het lokte wel ontzettend om daar eens in het water te gaan zoeken maar om dan gelijk een goede waterdetector te kopen vond ik ook wel wat.
Gelukkig heb ik wel een paar goede zoekvrienden in Belgie wonen die ook in het water zoeken.
Van Marc en Patrick mocht ik hun waterdetectors wel mee hebben een cz 20 en een excallibur 1000.
Dat heb ik het jaar daarop geweten zeg.
Wat een geweldig gevoel als je daar loopt te scheppen in de zee.
In het begin voel je je een beetje onwennig, eerst maar eens een avond het water in, stel dat je niks gaat vinden.
Dus ik vol goede moed het water in met de cz, het eerste piepje was gelijk een ring, een zilveren dus dat begon goed.
Die eerste avond had ik een stuk of 6 zilveren ringen en nog wat kleingeld.
Was dus echt geslaagd, en ik had de volgende dag wat te doen nl zoeken in het water.
In totaal had ik in die vakantie een stuk of 60 zilveren ringen en 14 gouden ringen en nog heel veel kleingeld en andere dingen. Dus alleen op vakantie ben ik een waterzoeker.

6: In welke provincie woon en zoek jij?
Ik woon dus in Friesland en hier heb je veel velden met stads afval vanaf een 1600 tot 1780.
In het begin is dat natuurlijk prachtig, 40-50 munten op een dag.
Na verloop van tijd is dit niet zo bijzonder meer en wil je liever iets ouder vinden, dan ga je echt de akkers met terpaarde af met als gevolg weinig vondsten maar soms wel iets heel bijzonders, dat is ook de kick van het zoeken, iets bijzonders vinden.

7: Heb jij wel eens in het buitenland gezocht? Zo ja, welk(e) land(en)?
Ook in het buitenland zoeken vind ik geweldig, in België, Italië, Engeland en Groningen.
De vondsten zijn dan weer heel anders en je hebt dus de kans op Romeins of Keltisch, bij ons is die kans veel kleiner.
Georganiseerde zoekweekenden vind ik gewoon geweldig, allemaal verslaafden bij elkaar die allemaal dezelfde opvattingen hebben en het daardoor heel goed met elkaar kunnen vinden.

8: Waar zou je nog wel eens willen zoeken.
Ik zou best nog wel eens in Oostenrijk willen zoeken, niet in het water maar gewoon op alpenweiden, je kunt daar een heel jaar lopen zonder dat je een veld hebt afgezocht, lijkt mij geweldig.

9: Waar kan jij enorm van balen omtrent onze hobby?
Waar ik soms enorm van baal, het gebeuren over wat nu een beste detector is, sommigen denken dat het een wedstrijd is van wie heeft de beste detector.
Ook als je probeert uit te leggen dat de detector maar een onderdeel is van het zoeken snappen de mensen het gewoonweg niet.
Ik zeg wel eens ik ga met een slechte detector meer vinden dan een beginner met een goede top detector.
Gewoon omdat ik weet waar ik moet zoeken en hoe ik moet zoeken. Natuurlijk moet je ook een beetje geluk hebben maar de zoeker bepaalt voor 70% hoeveel en wat ie kan gaan vinden.
De een heeft een e-traq, de ander weer een goldmaxx, weer een ander een tejon of noem ze maar op.
En iedereen vind wel eens een topper!!!
Het gevoel wat je bij een detector hebt moet gewoon goed wezen en dan komen de vondsten wel.

10: Wat doe jij met je vondsten?
Mijn vondsten lagen tot voor kort in een vitrine kast of in het museum. Munten geef ik eigenlijk allemaal weg aan een verzamelaar, ja ook de zeldzame!!!
Mijn bijzondere munten, penninkjes en gouden geef ik dus niet weg.
Ook geef ik wel eens bijzondere vondsten weg als ik weet dat iemand hier echt een passie voor heeft.
Zo kwam vroeger Dhr Holtman wel bij mij en die kreeg dan alle bijzondere gewichten van mij.
Deze man was zo bijzonder gedreven en had hier echt een passie voor, jammer dat ie niet meer onder ons is.
Bakenloden hadden weer een andere bestemming en ach ja de boeren vinden een rijderschelling ook wel leuk om te krijgen.
Ook beginnende zoekers krijgen vaak een schellinkje van mij.

11: Wie is of zijn jou zoekmaat(en)?
Mijn zoekmaten zijn Jan Pieter en Wiebren2.
Jan Pieter trof ik als jochie een keer op een zoekdag van de Fryske Walden en vanaf die tijd gaan we eigenlijk al met elkaar om.
Ook mijn neef Wiebren, die zijn schuld het eigenlijk is dat ik ben gaan zoeken, ga ik vaak mee zoeken.
Geweldige zoekvrienden die niet alleen vanwege het zoeken langskomen.

12: Wat is jou grootste wens omtrent onze hobby?
Mijn grootste wens is om eens een keer een gouden ingelegde fibel te vinden en die ga ik echt nog een keer vinden. Hoop ik?

13: Wat vind jij van de toenemende zoek verboden in Nederland?
Zoekverboden ontkom je in Nederland niet meer aan, jammer maar begrijpelijk.
Wat wel weer dubbel is: Door goedwillende zoekers zijn er al tal van oude sites ontdekt in Nederland en echt mooie dingen gevonden die belangrijk zijn voor de geschiedenis.
En wees eerlijk, als het nou kapot geploegd wordt heeft niemand er nog iets aan.
We zoeken hooguit in de eerste 30 cm en deze laag is voor een onderzoek niet van belang.

14: Wat is jou ervaring met boeren?
Ik heb alleen maar goede ervaringen met de boeren uit de omgeving, ken ze ook allemaal persoonlijk en word soms wel gebeld als ze een veld gaan omploegen of doodgespoten hebben.
Ik heb ooit een boer gehad die het absoluut niet wou hebben dat ik ging zoeken op zijn land.
Om een lang verhaal kort te maken, er werd stortgrond die bij ons uit het dorp kwam op zijn land ge-egaliseert een laag van 30 cm. Het lokte mij enorm om daar eens te gaan zoeken, dus de stoute schoenen aangetrokken en weer gaan vragen of ik daar dan wel even mocht zoeken.
Na enige aarzeling mocht dat dan wel.
En daar lag echt zoveel in!!!!!
Op 1 avond had ik daar 6 rijderschellingen.
Toen de boer bij me op het veld kwam liet ik hem dan ook alle vondsten zien, hij vond die schellingen geweldig mooi.
Die heb ik hem dus gegeven alle  6.
Hij vroeg nog of die ook wat waard waren, ach voor verzamelaars waarschijnlijk een euro of 10 per stuk zei ik.
De man dacht dat ik voor het geld zocht en nu dat hij wist dat dit niet zo was mocht ik overal zoeken van hem.

15: Kom jij op georganiseerde zoekdagen?
Zoekdagen kom ik wel eens, voor de gezelligheid en om weer eens met bekende zoekers te praten.

16: Ben jij lid van de DDA, Coinhunters of andere club?
Ik ben geen lid van welke vereniging dan ook, vaak lees ik wel de verhalen over deze verenigingen maar dit heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

17: Wat hoop jij ooit nog eens te vinden?
Een gouden fibel natuurlijk, maar ook een grote muntschat van over de 200 munten lijkt me ook wel eens wat.

18: Wat is jou mooiste vondst tot nu toe?
Mijn mooiste munt blijft toch mijn triens en mijn mooiste voorwerp pfffffff mijn Angelsaksische knopen fibel, of toch mijn diamant gouden ring of mijn pijpgarnituur.
Blijft moeilijk.

19: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent?
Ik denk zelf wel dat ik op een goede manier zoek, niet alleen omdat ik toestemming heb en mijn vondsten aanmeld maar ook omdat ik de tijd er voor neem en mijn huiswerk altijd al af heb en dus weet wat voor vondsten ik ergens kan verwachten.
Als ik op een akker zoek met terpgrond dan zoek ik echt in het ijzer, een akker met stadsafval weer anders of juist met een andere detector.

20: Aan wie geef jij het interview door? En waarom?
Deze naam is alleen bij mij(Dagobert) bekend. Over 14 dagen weer een nieuw interview van??? :03

Zijn er mensen die zelf niet zoeken met een metaaldetector. Maar toch graag een interview willen omtrent hun werk of relatie met dit forum. Stuur mij(Dagobert) een pb. Dan zal ik proberen een extra interview te maken.

Wiebren bedankt voor dit interview :10

Lees ook de vorige interviews: viewforum.php?f=372

De volgende personen zijn geïnterviewd:

Bert(Bertoninus)
Leon(Aureum) Extra interview!
Niels(Not)
Jan Pieter(J-P de zoeker)
Pieter(Madelinus)
Edwin(de ed)
Van Otterloo(Addie)
Cees(Ceesou)
Danny(Bacchus)
Emo(John) Extra interview!
Mat(Mat)
Wiebren(Wiebren)


Dagobert :03


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.


16 apr 2010, 12:32
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jul 2008, 20:17
Berichten: 993
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
:10 :10 :10 :10 :10 :10

Gert


16 apr 2010, 16:55
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 apr 2008, 16:58
Berichten: 6596
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Een heeeel mooi interview mannen
Wiebren ontmoette ik vorig jaar voor het eerst...een hele fijne kerel met een hart van goud!...zeer gul en lacht gelukkig dolgraag!!
Jammer dat we op 400 km wonen...maar ik kom dan maar met rose of blauwe kadeautjes :oooo :oooo
Mooi intervieuw mannen :goezo: :goezo: :goezo:

Mvg ambi


Laatst bijgewerkt door Ambianii op 16 apr 2010, 21:35, in totaal 1 keer bewerkt



16 apr 2010, 16:56
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
echt wiebren


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


Laatst bijgewerkt door de ed op 16 apr 2010, 17:31, in totaal 1 keer bewerkt



16 apr 2010, 17:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 maart 2009, 19:05
Berichten: 2093
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
:10 :10 Mooi en bedankt :dansenderomein:

_________________
groet, Rich

Faber quisque fortunae suae


16 apr 2010, 17:30
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 okt 2008, 18:00
Berichten: 885
Woonplaats: Voerendaal
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Goed bezig Wiebren :goezo:

Grt Aardvark :ridder:

_________________
De pleuris is reeds uitgebroken...


16 apr 2010, 17:32
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
:10 :10 :10 :10 :10 :10


16 apr 2010, 17:42
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 feb 2010, 20:39
Berichten: 5480
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Leuk...Wiebren.

_________________
Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.


16 apr 2010, 17:43
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 sep 2008, 21:37
Berichten: 1189
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Toffe kerel die Wiebren!

Heel wat afgelachen onder al onze zoektochten... En weet wel zeker dat er nog veel zoektochten komen! Want in Groningen zoeken vindt Wiebren maar al te mooi

:07 :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07

_________________
Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!


16 apr 2010, 18:21
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 14:54
Berichten: 3452
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mooi verhaaltje, Wiebletje, maar dat was ik al van je gewend bromsnor.
Gr Mat

_________________
Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.


16 apr 2010, 18:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 dec 2008, 20:30
Berichten: 14152
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mooi verteld Wiebren. Leuke verhalen. :10

_________________
Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling
viewtopic.php?f=177&t=45920
Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.


16 apr 2010, 18:29
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 apr 2008, 18:33
Berichten: 7086
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Hey Dago en Wiebren,

Prachtig interview!!!! :10 :10 :10 :10

Maar Wiebren: Jij geeft de gevonden rijderschellingen weg??? :shock: :shock:
Ongelooflijk!!!!

En Wiebren: Ik kan me niet meer herinneren dat jij zo'n grote snor hebt.


Vele groeten,

John. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!


16 apr 2010, 18:45
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 apr 2008, 07:12
Berichten: 17958
Woonplaats: Limbolonie
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mooi verhaal Wiebren,.. :10

heb je je toch 2 vingers gebroken met typen :lol: :lol: :lol:

jong wat kan jij vertellen,..ik heb er van genoten :goezo: :goezo: :goezo:

weer top eend :goezo: ik kijk er al iedere maand naar uit :05

grt Bert

_________________
Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan


16 apr 2010, 18:55
Profiel
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 20:28
Berichten: 6537
Woonplaats: Silversun
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Geweldig weer om te lezen maar grotendeels was mij wel bekend,integer,gezellig en vooral een hele rustige zoeker :10 toffe gast :sd

gr Niels.

_________________
toInfinityandBeyond


16 apr 2010, 19:00
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:39
Berichten: 2497
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Wiebren ten voeten uit,

rustig/ bedaard
jovejaal
gunt iedereen het zijne

enz.enz.enz.enz.

Kortom een super gozer :10 :10 :10 :10

@Dagobert :10

Groetjes Paul :oo


16 apr 2010, 19:31
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jul 2009, 14:49
Berichten: 2358
Woonplaats: Rijnsburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Na je al twee keer ontmoet te hebben[zoekdagen] je weer ietsje beter leren kennen. :10 :10 :10 :10

Top intervieuw :goezo: :goezo:

Hylke


16 apr 2010, 19:51
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Vond het een erg leuk interview Wiebren. Tot over een jaar of 10. :lol:

Hoop ook dat de leden de nieuwe vragen leuk vinden??

Tot over 14 dagen. Maar wie weet?? Komt er volgende week weer een extra interview??

Dagobert


16 apr 2010, 20:00
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 apr 2008, 12:28
Berichten: 3192
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Hoi wiebren
Leuk intervieuw,dat je een toffe peer en gastvrij bent dat weet ik
je hebt ons een keer uitgenodigt voor te komen zoeken,een superleuke dag gehad,en lekker gegeten.
Hopenlijk zie ik je dit jaar in italie,ik ga de kust af op mijn gemak en dan naar pompeij napels enz.
kijken wat ik dit keer weer boven water haal
grt antonio


16 apr 2010, 20:33
Profiel
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 sep 2009, 09:45
Berichten: 5870
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Leuk interview man :10

_________________
Multi multa; nemo omnia novit"
Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"


16 apr 2010, 22:06
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 apr 2008, 21:01
Berichten: 5074
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mooi intervieuw van jou Wiebren :goezo: .Er zijn weinig zoekers zoals jij en dat heb ik zelf mogen ondervinden toen ik die schitterende Middeleeuwse sleutel zomaar van jou kreeg.Ik kijk er nog iedere dag naar :uu .
Grt, Addie :10 .

_________________
Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging


16 apr 2010, 22:28
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 apr 2008, 18:36
Berichten: 1951
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mooie verhalen weer achter een top zoeker. 8-)

gr jeep


17 apr 2010, 07:34
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2009, 18:44
Berichten: 286
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mooi intervieuw neef :10
Zoals jullie allemaal zeggen,Wiebren is een top gozer,met veel verstand van bodemvondsten.
Ik heb namelijk vaak dingen gevonden,en een telefoontje(zonder het voorwerp te zien) is vaak al genoeg voor een determinatie.
En ik moet zeggen,hij is niet vaak mis.
Ook geheimen voor vindplaatsen hebben we absoluut niet.
Wiebren ik hoop dat we samen nog veel mogen vinden. :ppp
:oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo


17 apr 2010, 07:45
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:54
Berichten: 1516
Woonplaats: Augustinusga
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
Mannen ,bedankt voor alle positieve reacties, dat maakt dit forum volgens mij uniek :10 :10 :10

Nee John, die snor van mij is echt niet zo Dick:07 :07
Enne ja zo bijzonder zijn rijderschellingen niet, de Limburgers geven ook heel vaak romeinse munten weg, das hetzelfde gebaar denk ik :10 :10
Rich, jij komt echt nog wel eens hiernaartoe :goezo: :goezo:
J.P in Groningen zoeken is eigenlijk ook ontwikkelingswerk :schildzwaard: :schildzwaard:
Mat jouw spreek ik wel weer eens via skype :10 :10
Bert, gelukkig heb ik een secretaresse die alles voor mij uittypt :06 :06 :Censuur:
Niels, als jij nou weer eens in de buurt komt dan drinken we er eentje op, zo zijn we begonnen en dat houden we zo :10 :10
Paul, ik kan wel kwaad maar daar heb ik gewoon geen zin in.
Als je kwaad bent zeg of doe je vaak verkeerde dingen waar je te lang spijt van hebt :yh
Toon, ik meen me te herinneren dat we toen niet veel hebben gevonden en dat zinde me toen niet, dus dit jaar gewoon weer langskomen, Italie wordt hem dit jaar niet doordat de vrouw dan uitgeteld is :oops: :oops: :oops:
Addie, ik weet zeker dat dat sleuteltje bij de juiste persoon is gekomen, ik weet ook dat jij als verzamelaar van, hier veel meer plezier aan beleefd dan dat ie bij mij in een doosje ligt :uu :uu
Jeep wie weet komen we elkaar nog eens tegen in Friesland 8-) 8-)
Wiebren, wij gaan samen of met zn 3 en echt nog wel wat spulletjes uit de grond trekken.

Enne Gerard, ouwe eend, jouw spreek ik binnenkort nog wel eens :!: :!: :!:

_________________
Soms...........


17 apr 2010, 10:46
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 21:27
Berichten: 5330
Woonplaats: landgraaf
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
hoi wiebren

dat is weer een mooi verhaal over jou wat ik nu gelezen heb :10
we hebben elkaar voor de eerste keer in engeland ontmoet en ik vind jou ook een top gozer.
hopenlijk ontmoeten we elkaar nog een keer.

gr. lucky nero :sd


17 apr 2010, 11:05
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het forum interview van Wiebren
lucky nero schreef:
hoi wiebren

dat is weer een mooi verhaal over jou wat ik nu gelezen heb :10
we hebben elkaar voor de eerste keer in engeland ontmoet en ik vind jou ook een top gozer.
hopenlijk ontmoeten we elkaar nog een keer.

gr. lucky nero :sd


Ook dit jaar is Wiebren weer van de partij in Engeland. Dus ontmoeten zit er dan vast en zeker in.

Wiebren,....ik zie je morgen in het hoge noorden. Even lekker samen zoeken.

Dagobert


17 apr 2010, 11:46
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl