Logo
Het is nu 28 maart 2024, 10:10



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Wie is schmitzheres? 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 okt 2018, 20:02
Berichten: 1
Woonplaats: Landgraaf
Antwoord met een citaat
Bericht Wie is schmitzheres?
Hallo allemaal,

Ik zal ons even voorstellen. Mijn vrouw en ik lezen namelijk samen onder één naam hier op het forum. Dat is voor ons wat overzichtelijker. Ik ben Patricia, 35 jaar en woon in Landgraaf. Daar woon ik dus samen met mijn vrouw Daphne (34) en onze zoon Bjarne Tim (4). Wij willen ons graag meer gaan verdiepen in de geschiedenis van het gebied waar wij wonen en zo ons zoontje meer leren over wat er allemaal te vinden is onder de grond.

Vandaag zijn wij naar een activiteit in het kader van de archeologie dagen geweest hier in Landgraaf en daar stond ook een kraam waar iemand liet zien wat hij allemaal gevonden had. Van oude muntjes tot een grote kanonskogel aan toe. Zo bijzonder om dat allemaal te kunnen zien. Ons zoontje heeft werkelijk met open mond staan kijken en kan nog precies vertellen wat hij gezien heeft.

Wij hebben inmiddels een metaal detector aangeschaft en zijn ons nu aan het inlezen in de regelgeving en dergelijke rondom het zoeken. Want wij vinden wel dat als we dit gaan doen, we ook moeten weten waar we mee bezig zijn en wat er wel en niet mag. Hier op het forum hopen we een plek te vinden waar we terecht kunnen met eventuele vragen, maar ook een plek waar we onze eventuele vondsten kunnen tonen.


14 okt 2018, 21:09
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 maart 2013, 21:15
Berichten: 1809
Antwoord met een citaat
Bericht Wie is schmitzheres?
Beste schmitzheres
Leuk dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden, wij heten je van harte :gf

Natuurlijk hopen wij dat je een aangename tijd hier zal hebben en wensen jou vooral veel plezier, succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten.
:05 :goezo:


Ook Het Team van Bodemvondstenwereld zal zich aan jou voorstellen, via deze: [/i]:link:

Met vriendelijke groet,
Namens het Team van Bodemvondstenwereld
Coinhunter Chris & Ramsbrug

:03


14 okt 2018, 21:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl