Logo
Het is nu 28 maart 2024, 23:28



Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 2e eerste indruk CS6MX 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
HOI


ik heb mijn cs6mx ook even uitgelaten in het bos. en viel mij gelijk op dat de toon mooi helder is.
de schotel was ik wel eerder mee bekent van de f75 van fisher die had er net zn schotel onder.
qwa deus ben ik niet gewent maar wel met de xp goldmax en moet zeggen dat de cs6mx er niet onder doet
eerlijk gezegd kan ik mij met de toon van de c.scope beter herkennen dan soms met de goldmaxx.
ik ga deze week nog proberen de c.scope op de deussteel zetten kijk hoe het gewicht dan is en het kastje achter op plaatsen.

[size=150]wil graag wel even een foto hier op zetten wat ik gevonden heb maar krijg dat niet voor elkaar.[/size]

wie kan mij vertellen hoe je de instelling van de c.scope op 3 toon zet. wil graag dat alu op midden toon is.

ik zoek nu met deze instellingen

auto
iron vol: vol
disc : 2 of 2,5
disc vol : midden
sens : vol


28 feb 2012, 10:06
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
Hi Chiel als je de Disk op 6 zet geeft hij voor alu een midden toon, in combinatie met de discvolume kun je deze in een wat zachtere toon over laten komen:-)
gr.highlander

hi Chiel kijk hier maar eens naar:-)
http://www.youtube.com/watch?v=bdRHFA42hc8

_________________
Gr. Highlander


28 feb 2012, 10:42
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
.."Hi Chiel als je de Disk op 6 zet geeft hij voor alu een midden toon, in combinatie met de discvolume kun je deze in een wat zachtere toon over" ...toen kwam bij mij wel een vraag op of dit ten koste gaat van de diepte en of discriminatie, dus eventjes een mailtje gestuurd naar de importeur in Germany:

Man vergibt einen mittleren Ton für Buntmetalle, aber ausdiskriminiert wird da gar nichts.
Diesen mittleren Ton kann man ausdrehen mit dem Disc Volume-Regler.
Dadurch verliert das Gerät auch nicht an Tiefe und hat immer die maximale Power.


vertaald: Men geeft een middel toon voor edelmetaal, maar er wordt dan niets gediscrimineerd!!
De middel toon kan men uitdraaien met de Disk-volume.
Daardoor verliest het apparaat ook niet aan diepte en heeft altijd de maximale power!!

gr. highlander

_________________
Gr. Highlander


28 feb 2012, 11:19
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
[quote="Highlander"]Hi Chiel als je de Disk op 6 zet geeft hij voor alu een midden toon, in combinatie met de discvolume kun je deze in een wat zachtere toon over laten komen:-)
gr.highlander

hi Chiel kijk hier maar eens naar:-)
http://www.youtube.com/watch?v=bdRHFA42hc8[/quote]



kijk dat zijn goeie tips. ik zal dat es proberen,want de alu geeft zelfde toon als bij een voorwerp of munt als ik de disc op 2 of 3 zet.
want ik had begrepen dat je de disc niet te hoog moet gaan zetten ergens tussen de 2 en 3 in.


28 feb 2012, 12:46
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
"want ik had begrepen dat je de disc niet te hoog moet gaan zetten ergens tussen de 2 en 3 in." dat is een beetje het tegenstrijdige want volgens de Cscope handelaar zou je geen diepte verliezen en je zou ook niets weg discrimineren??!
gr. highlander

_________________
Gr. Highlander


28 feb 2012, 13:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 sep 2010, 20:04
Berichten: 1335
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
Highlander schreef:
.."Hi Chiel als je de Disk op 6 zet geeft hij voor alu een midden toon, in combinatie met de discvolume kun je deze in een wat zachtere toon over" ...toen kwam bij mij wel een vraag op of dit ten koste gaat van de diepte en of discriminatie, dus eventjes een mailtje gestuurd naar de importeur in Germany:

Man vergibt einen mittleren Ton für Buntmetalle, aber ausdiskriminiert wird da gar nichts.
Diesen mittleren Ton kann man ausdrehen mit dem Disc Volume-Regler.
Dadurch verliert das Gerät auch nicht an Tiefe und hat immer die maximale Power.


vertaald: Men geeft een middel toon voor edelmetaal, maar er wordt dan niets gediscrimineerd!!
De middel toon kan men uitdraaien met de Disk-volume.
Daardoor verliest het apparaat ook niet aan diepte en heeft altijd de maximale power!!

gr. highlander



Buntmetall betekent metaallegering, en niet edelmetaal :03

_________________
Groet Yvette & René

De aanhouder vindt!


28 feb 2012, 18:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
Hi Yvette.rene letterlijk vertaalt waars. Maar in de volksmond wordt daarmee edelmetaal bedoelt :10
Gr. Highlander

_________________
Gr. Highlander


28 feb 2012, 19:51
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 sep 2010, 20:04
Berichten: 1335
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
Highlander schreef:
Hi Yvette.rene letterlijk vertaalt waars. Maar in de volksmond wordt daarmee edelmetaal bedoelt :10
Gr. Highlander

:06 :01

_________________
Groet Yvette & René

De aanhouder vindt!


28 feb 2012, 20:08
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jan 2012, 11:40
Berichten: 150
Woonplaats: castricum
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 2e eerste indruk CS6MX
Vandaag bij een opgraving geweest hier in Castricum ,hier hebben 2vrienden van mij de hele week gelopen met een dues en een minelab gt, het enige wat ze hadden weten tevinden waaren roestige spijkers in alle maaten . En 3 duiten uit de boven grond.vanmiddag alles nog eens na gelopen en een maan hanger met 1bedeltje er nog aan ( drie oogjes waarvan 2 leeg) en een mooie zilvere Romein.met een vrouwe hoofd.probleem ook hier heel veel ijzer. Zoekbroeders waaren er niet echt blij mee ,ze hadden de put elk wel 4 a 5 x afgezocht. Dus weer niet gek van de cs6mxi. Verder is de 3e stapelput uit Castricum naar boven gekomen 4grote poten op elkaar.(foto volgt).


02 apr 2012, 19:47
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl