Logo
Het is nu 28 maart 2024, 23:52



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
 T2 le black 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 okt 2013, 15:31
Berichten: 390
Woonplaats: goes
Antwoord met een citaat
Bericht T2 le black
Oke ik heb hier eigenlijk wel gezien dat de meeste geen goed woord over hebben over de t2 .
Maargoed ik ben 5 weken geleden begonnen met zoeken en had toen de garret euro ace 350 gekocht en ja echt super ! Alleen op het natte gedeelte van het strand moest ik hem echt super laag zetten en veel storing dus dat was niet echt best .
In de eerste weeke echt mooie sieraden gevonden en had ik de detector er al 2x uit en heb hem op marktplaatst op dezelfde dag verkocht en hij was nog geen week oud eigenlijk .

Maar nu .. Nu krijg ik wel reacties denk ik lol .. Heb natuurlijk wel wat rondgekeken en de t2 kwam toch vaak goed uit de bus ook op het natte zoute zand gedeelte en zodoende heb ik hem nu al een aantal weken .

Begin hem nu eigenlijk een beetje te kennen en merk dat ik eigenlijk veeeeelste veel graaf ik ploeg eigenlijk bijna heel het strand om lol . Maar nu gebruik ik eigenlijk op het natte gedeelte de all metal mode en zet de gevoeligheid op 75 en munual grondbalans bij middel nat zand op 8 en hoe natter hoe lager dus erg nat 2 of zelfs 0
De hum level op +1 zodat ik hem net hoor zoemen en het verschil goed kan horen als ik wat hit
Maar nu graaf ik dus niet meer alles ik graaf alleen bij echt super sterke signalen (omdat ik het niet kan laten ). En bij die zwiep geluiden dit geluid is echt meestal een goede target soms ook wel een rvs ring maarja .. Lol

Ben eigenlijk best tevreden over de t2 en heb al goud,zilver en koperen ring gevonden en natuurlijk euro's
Ook is het super om de digitaal de nummers te zien zoals dopjes grrrrrr nummer 79 lol. Deze geven een super signaal maar als je de t2 hoger zwiept dan verspringen de nummers naar 60 en naar 56 zo kan ik de dopjes goed vermijden maargoed soms check ik t wel hoor ;)
Verder lipjes nummer 49/50
En goud zilver zit meestal tussen de 70 en 80

Als ik eerder op dit forum had gezeten had ik waarschijnlijk toch voor de f75 gegaan omdat de t2 hier niet echt goed uit de bus komt , maar ik ben er eigenlijk super tevreden over . Zit wel te denken aan de 15 dd coil voor meer m² te zoeken en wat meer diepte iemand ervaring met deze coil voor de t2 of f75 ?

Ben verder natuurlijk ook nieuwschierig de instellingen van anderen met de t2 als die er zijn lol :03

Groetjes Jan :sd

_________________
Zoekt met t2 black


17 okt 2013, 21:20
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008, 14:42
Berichten: 2763
Woonplaats: hoi
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
lekker alles opgraven Jan, zo leer je detector het beste kennen :05

:goezo:

_________________
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
No me moleste mosquito


17 okt 2013, 21:53
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 13:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
Jan, bedankt voor je uitgebreide feedback over de T2, leuk om te lezen.

De ideale detector bestaat niet, dus als jij gelukkig bent met de T2, lekker doorzoeken :10

_________________
Ook gij, Brutus?


17 okt 2013, 21:55
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 okt 2013, 15:31
Berichten: 390
Woonplaats: goes
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
Dankje mannen , weet ook wel dat er vele betere detectors zijn ( ctx 3030 ) en ik alleen ervaring heb met de t2 en euro ace , Maar in all metal mode is de t2 echt gevoelig en haal de kleinste dingetjes tevoorschijn soms echt ongelofelijk lol .

Good Luck !

:sd

_________________
Zoekt met t2 black


17 okt 2013, 22:50
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 okt 2013, 15:31
Berichten: 390
Woonplaats: goes
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
Heb wel wat verschillen gevonden |
De f75 heeft een verlicht display ( batterijen sneller op toch )
F75 heeft een extra optie in de all metal
De t2 heeft een grotere disc in metaal 1 tot 40 f75 1 tot 15
De f75 meer verschillende tonen ( wrom?). Gebruik zelf alleen de 2+ meerdere tonen irritant
De t2 kan in db optie alleen geluid 2+
De f75 saved je opgeslagen instellingen de t2 niet dus ff opnieuw instellen kost 10 seconden ofzo en weet je zeker dat hij goed staat ;)
Verder zijn de meningen verdeeld maar komt er op neer dat de t2 meer een relic hunter is en de f75 een coin shooter denk zelf dat het niet zoveel uit zal maken , op het strand gilt de t2 als een blij baby zeehondje bij euro muntjes lol
En dat de gevoeligheid van de 2 zou hetzelfde zijn.
Denk dat het zeer belangrijk is om de juiste instellingen toe te passen met de juiste grond balans je hoeft niet altijd de gevoeligheid super hoog te zetten in de 90 dan krijg je teveel storing en soms juist ook minder diepte ;)

De f75 heeft gewoon wat extra functies maar zijn deze ook echt nodig ? Denk dat dit persoons gebonden is de een houd van veel tonen terwijl de ander er gek van word



Groetjes and happy Hunting :sd

_________________
Zoekt met t2 black


19 okt 2013, 05:39
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
Hoth schreef:
Jan, bedankt voor je uitgebreide feedback over de T2, leuk om te lezen.

De ideale detector bestaat niet, dus als jij gelukkig bent met de T2, lekker doorzoeken :10



ja zo is het wel jij ben de geene die van eeen md een topper maakt

graafje wel of graaf je niet

ik heb een ook een md :07

veel succes jan

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


19 okt 2013, 05:48
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
oja jan leer je md goed kennen door in het beginn alls op tegraven

kijk het is gewoon een geld kwiste heb je geld zat koopje een duren

heb je het niet dan een goedkopen

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


19 okt 2013, 05:52
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 okt 2013, 15:31
Berichten: 390
Woonplaats: goes
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
Je hebt gelijk Ed graaf echt veel :07 maar liever een keer teveel graven dan iets Moois missen toch :10
denk dat het heel belangrijk is om je detector juist in te stellen per grond soort , juist op het strand en de overgang van droog naar super nat moet ik de grond balans zeker 3 x verzetten . Bier dopjes kan ik wel goed onderscheiden nu door dat trucje met het steeds hoger zwiepen van de spoel maar toch graaf ik ze soms wel voor de check haha misschien dwars :lol:

Leer mijn detector nu een beetje kennen en leer super veel van dit forum , ben pas bij het topje van de ijsberg :))

Thx all , and happy Hunting
:sd

_________________
Zoekt met t2 black


19 okt 2013, 06:07
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 nov 2015, 17:01
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: T2 le black
Met de Black heb ik nooit gezocht, maar ik de gewone T2 heb ik al van in het begin dat deze uit was. Ik heb er even aan gedacht nu een andere aan te kopen, maar na een tijdje overweging blijf ik met mijn T2 zoeken, waarom? Omdat ik die echt goed vind. Ik haal er zelfs bij manier van zeggen voorwerpen uit de grond ten grote van hagelbollekes. Heel gevoelig en goede diepgang. Uiteraard moet je het toestel leren kennen. Ik discrimineer praktisch niets en zet de instelling slechts op één geluidje. Ik ben iemand die graag alles hoort wat er zich in de grond bevind en aangaande wat de display aangeeft beslis ik of ik graaf of niet. Als de display rommel aangeeft is het in 98% ook daadwerkelijk rommel.
Mijn redenering was dat indien ik een andere aankoop er heel veel kans is dat die voor mij minder goed is dan degene die ik nu heb.
Groetjes Bartman.
:sd


11 nov 2015, 22:51
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl