Logo
Het is nu 28 maart 2024, 12:13



Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Nop :07 dat zijn twee paar schoenen en niet met elkaar te vergelijken, wel wat het uiterlijk aan gaat! :06
gr.

_________________
Gr. Highlander


25 feb 2015, 11:24
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 feb 2010, 04:03
Berichten: 524
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Uiterlijk is gewoon precies het zelfde :06
Het gevecht :
http://www.treasurenet.com/forums/metal ... r-f75.html

_________________
moeilijk te lezen he


25 feb 2015, 11:33
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
...nop :DOOD: , de T2 is een compleet andere machine, je kunt het beste contact opnemen met een "goede" handelaar die kan jou het verschil wel uitleggen tussen beide telgen :10
gr. highlander

_________________
Gr. Highlander


25 feb 2015, 11:41
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 feb 2010, 04:03
Berichten: 524
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Ja dat geloof ik best. haha zijn beide ieder geval wel goed denk ik

https://www.youtube.com/watch?v=C1ri4UuEIlE

De t2 een aftrek van F75 of andersom. Want ze hebben allebei ook en black editie.
Volgens mij worden we vaker ook gefopt dan we door hebben.

_________________
moeilijk te lezen he


25 feb 2015, 12:06
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Teknetics & Fischer komt uit dezelfde fabriek (Google maar eens in 't Engels :03 ), dus een overlap zal er zeker zijn... kan me herinneren van jaren geleden de discussie ook al eens liep toen over de T2 en de eerste serie F75.
Gelukkig was (en is nog steeds) de Nederlandse Teknetics importeur slash de grootste lokale Fischer-dealer dezelfde... een crimineel eerste klasse die door zijn reputatie nooit grote aantallen van deze detectors heeft kunnen wegzetten.

Iedereen weet nog van de T2 reclames die beloofden dat je of 6 meter diepte nog een minimusje of kwart denarius kon wegpiepen :10 zijn strafblad en hopeloze service- & garantie (of gebrek eraan) deden de rest...
Ik hoop voor jou dat deze detector je gaat bevallen... 'k hoef niks van die man, al was het gratis en "the best thing since sliced bread".


25 feb 2015, 20:21
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Hi Misfit ik ken die handelaar niet, weet ook niet wie hij is :06 en heb daar ook niet mijn detector gekocht.
Gr

_________________
Gr. Highlander


25 feb 2015, 20:36
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Eerste test F75 LTD 2.0 Black en De Nokta Core
Update 1:
Heb de F75 LTD 2.0 black binnen gekregen :07 ziet er allemaal perfect en stabiel uit, niets wakkelt :07 , de programma's zijn erg overzichtelijk om je eigen programma te vinden is niet moeilijk je hebt de detector eigenlijk meteen door.
Op de akker aangekomen heb ik de F75 LTD 2.0 Black op het boost programma gezet en ben gaan lopen samen met mijn kameraad die de Nokta Core heeft, we hebben 2 uur lang alle tonen vergeleken beide detectoren zijn denk ik wel dieptebeulen te noemen, de F75 pakte alle dingen die de Nokta Core ook pakte en vise versa met één verschill, bij diepliggende kleine objecten(in ons geval was dat 4x een stukje zilverpapier) gaf de Nokta ijzer aan de F75 daarintegen edelmetaal pas toen de Nokta omgezet werd naar allmetal kon je aan de toon horen dat het geen ijzer was wat onder de schotel lag.
Het allmetal programma bij de f75 zoals ook de andere programma's heb ik nog niet uitgeprobeerd, één negatieve ervaring had ik nog wel, ergens aan het einde van de akker begon de F75 te piepen(tamelijk irritant), 10 min later nog een keer :04 , toen ik s'middags thuis was deed ik hem in huis aan het lcd scherm werkte maar de schotel gaf geen piep pas 2 min. Later deed hij weer normaal, ik heb toen de handelaar opgebeld hij vertelde me dat de F75 LTD 2.0 black erg rustig moet lopen en hij vermoede dat de schotel kapot was hij zou dezelfde dag nog een nieuwe schotel opsturen die ook de volgende dag er was, aangesloten en eventjes bij mij in de tuin geweest(naast het huis), hij liep een flink stuk rustiger :10 ik ga morgen middag op dezelfde akker om te kijken hoe hij nu loopt , wellicht dat hij rustiger en nog wat dieper gaat hoewel ik daar bij de kapotte schotel al niet over te klagen had,....wordt vervolgd
Gr

_________________
Gr. Highlander


Laatst bijgewerkt door Highlander op 06 maart 2015, 20:47, in totaal 1 keer bewerkt



06 maart 2015, 20:41
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Samenvatting onder update 1:

_________________
Gr. Highlander


06 maart 2015, 20:45
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Evaring met de Fisher F75 LTD Special Edition!
Update 2:
Zo een tijdje de f75 LTD 2.0 Black aan de tand gevoelt en meermaals vergeleken met de Deus en de Nokta Core in het veld, qua diepte doen ze elkaar niet veel alle drie hadden bij de laatste trip alle objecten gevonden, bij een wat rustige bodem behaalt de F75 wat meer diepte denk aan bosgebieden e.d., een nadeel heeft de f75 tenminste t.o.v. De Deus direct onder een stroommast valt met de F75 niet te zoeken(ik denk met de meeste detectoren niet, met de Nokta Core ook niet, deze sloeg helemaal dicht) de Deus daarintegen geen enkel probleem, ik moet erbij vertellen dat ik bij stroomkabels langs de weg e.d. Geen problemen had met EMI storingen.
Samenvattend ik persoonlijk vind de F75 LTD 2.0 Black een erg goed alternatief t.o.v. De Deus en co. De prijs in Nederland ligt ronde de 1050 euro, het is een lichtgewicht , goed uitgebalanceerd een superbe diepgang zeker in bosrijke gebieden maar ook op mogelijke bodem slaat hij zijn mannetje, hij is niet zo veelzijdig als de Deus denk aan kabelloos of het instellen van variabele KHZ instellingen, maar voor iemand die een turn and go detector wil hebben die de diepgang heeft van een Deus maar minder kost is dit zeker een goed alternatief.

Gr Highlander

_________________
Gr. Highlander


10 maart 2015, 20:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl