Logo
Het is nu 29 maart 2024, 02:30



Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Ja eindelijk heb ik de EQUINOX 800 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
hoe heb jij die balans opgelost


21 feb 2018, 18:39
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
bennie schreef:
hoe heb jij die balans opgelost
nog niet helemaal Bennie, is hetzelfde als bij de DEUS, heel vervelend, je zou eraan moeten wennen "zeggen ze", maar dat wil ik niet, de E track heb ik muisstil en pak geen ijzer signaal op, of het moet echt een groot stuk ijzer zijn. klein ijzer in de beurt wil ik niet horen, als ik deze niet rustig krijg zoals de E track, gaat hij weer weg!!! kan ik ook een DEUS nemen dan heb ik hetzelfde effect :06 dit doet deze metaaldetector alleen op sterk vervuilde akkers/velden (met veel ijzer of mineralisatie )

ik heb deze puur genomen voor mijn verbrijzelde schouder te ontlasten en ik hoop nog steeds dart hij dezelfde prestatie geeft dan de E Track, hoop natuurlijk nog iets beter :07

die bijgeluiden leiden me ontzettend af, ik ben een gevoel mens ,momenteel heb ik een 2 broers van 58 en 61 jaar ernstig ziek die aan de almaar bekende slopende ziekte lijden en bovendien is mijn vader deze week opgenomen met een zware longontsteking, dus moet het rustig in mijn oren zijn!!!! :01

ben vanmorgen effe testen geweest, grond was nog bevroren brrrrrrrrrrrrr had toch een paar koude jatten :07

toch drie keer zilver , een semis van Augustus en prachtige fibula :oooo :oooo :oooo :oooo :pol :lol: :lol: :lol: :05 :goezo:

grt Chris, als het weer wat beter word om meheen en weer het weer normaal is laat ik jullie meer bevinden weten en delen met jullie.


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

22 feb 2018, 15:06
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 feb 2009, 16:49
Berichten: 7684
Woonplaats: Deventer
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
:goezo: Niks mis mee Chris, maar wat ik gezien heb op Youtube krijg je hem niet echt stil volgens mij.

zie dit Filmpje https://www.youtube.com/watch?v=x-JjmhYKm6w

_________________
gr Peter
zoekt met een XP DEUS


22 feb 2018, 17:57
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
peter schreef:
:goezo: Niks mis mee Chris, maar wat ik gezien heb op Youtube krijg je hem niet echt stil volgens mij.

zie dit Filmpje https://www.youtube.com/watch?v=x-JjmhYKm6w
die shit allemaal op Youtube, iedereen roept maar wat.

de E Track was ook niet stil te krijgen zeiden ze!!!!

hoe gezegd , ik zal me er binnenkort eens in verdiepen, wil geen herrie in mijn koptelefoon, maar gewoon rust waarvoor deze hobby is bedoeld :05

grt Chris :03

ps mogelijk heeft minelab een kopie van de DEUS gemaakt :yh

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

22 feb 2018, 18:07
Profiel WWW
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
zo jongens een volgende stap.

DISCRIMINATIE

heb de KHZ naar beneden gezet en wel van 20 KHZ naar 5 KHZ "de EQUNOX 800" gaat tot 40 KHZ of Multi stand gebruiken, voor gewone akkers zonder vervuilng een optimale en beste instelling in maximum diepte,,,,,,, ik verlies nu wat diepte, maar nu hoor het klein ijzer helemaal niet meer en bij die vervuilende akkers is diepte niet zo belangrijk, kom er toch niet helemaal doorheen door het vele ijzer.

een brok ijzer (granaat of bom fragment) meer dan een ons qua gewicht is een dof kraakje , dus geen aaneen gesloten geluid zoals bij de bv romeinse muntjes of penninkjes, dat is super, maar in praktijk heb ik deze nog niet kunnen testen, zal na vorst zijn, dus de luchttesten zijn niet 100% betrouwbaar denk ik zo, maar dat zal ik na de vorst in het veld beter kunnen beoordelen!!!!

de meesten garret (maximum 20 KHZ) metaaldetectors zitten ook op een lage frequentie, hoor wel vaker dat ze het goed doen op vervuilde akkers (Romeinse akkers) door het vele ijzer, maar verliezen ook veel diepgang hierdoor.

Ik kan met de munt (zie bijlagen)niet veel dieper dan 30 cm gaan, maar dan op een aderen stand wel, maar dan krijg ik de ijzer piepen weer cadeau en dat wil ik absoluut niet!!!!, ik wil rust in mijn oren.
dus lever ik graag wat diepte in voor rust.

wel op 't molentje zetten en op stap 2 , dat verkrijg je door op het symbooltje zoekschijf te klikken.

wordt vervolgd :10

grt Chris :03


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

23 feb 2018, 18:31
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 jun 2017, 23:17
Berichten: 2574
Woonplaats: Meerssen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
Bedankt voor de updates en testresultaten. De resultaten van dat ochtendje zoeken hierboven zou mijn jaar al goed maken :ppp
Ik zit nog steeds door mijn gestolen en teruggevonden vw+detector nu met twee deus'sen. Als de equinox goed is dan ruil ik graag één in..
Gr,

_________________
'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'.
(Vergilius)


23 feb 2018, 18:57
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 mei 2012, 22:58
Berichten: 3645
Woonplaats: Sint Truiden België
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
intresting Chris

Edd


24 feb 2018, 00:14
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
vandaag een paar stappen verder gekomen 8-)

zo zie je dat luchttesten vaak liegen omdat er teveel magnetische velden zijn in en om 't huis.

ben gaan testen op een 100% Romeinse site waar veel ijzer ligt , icoontje molen stand 2 , 5 KZH begonnen, ging redelijk, maar te veel discriminatie, toen 10 KHZ, ging redelijk, zit nu op 15 KHZ , heerlijk zoeken, heel rustig zoals ik dat wilde en gewent van de E TRACK. mogelijk kan ik nog 5 KHZ omhoog en ik denk het plafon te hebben bereik, maar later meer over bij een volgende test

op deze stand een licht hoorbaar en niet storend brommend geluid op ijzer, pak heel klein brons en lood op acceptabele diepte moet ik zeggen, heb nog niet kunnen checken of de EQU/NOX dezelfde diepte haalt als de E Track ??? werd onderbroken door onhoudbare regenbuien zodat ik de testen afgebroken heb!!!

eeric72 en ALFABOY heb ik de geluiden ook laten horen en ze knikte kordaat :07



tenslotte kan ik al een beetje vertellen dat hij best goed presteerde, beter dan ik had verwacht eerlijk gezegd een DEUS in een EQU/NOX jasje maar dan een stuk goedkoper, volgende week ga ik testen wat de maximale diepgang is van deze machine ,daar ga ik een penninkje van Floris , een klein gouden ringetje van nog geen half gram, een denarie van vol zilver en fibula en grote romeinse munt voor gebruiken, eerst met de EQU/NOX en dan met de E Track, van die laatste weet ik dat hij een van de beste diepgangen heeft in "metaaldetectorland"

word vervolgd :05 :goezo:

groet Chris

ps foto's net voor de regenbuien


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

09 maart 2018, 13:37
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2013, 14:42
Berichten: 6849
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
moet zeggen dat ik over de geluiden van deze detector niks mis is. op deze akker die vol ligt met stenen, romeinse dakpannen en ijzer pakte hij de signalen er toch mooi tussen uit. ook klein spul.

wat wel jammer is,,,,, ik had hele mooie grote fragmenten van dakpannen klaar liggen op de rand van akker, maar door die plotselinge regenbui totaal vergeten mee te nemen. :01


10 maart 2018, 09:48
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
Of zoek jij ook al met de 800 Eric
Dacht jij een DEUS lover was :lol: :lol: :lol:


10 maart 2018, 10:19
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2013, 14:42
Berichten: 6849
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
klopt Bennie. ik ben een deus lover. ik beken :uu

heb even die unox van Chris vastgehouden, zijn metaaldetector dan hé :03 , en vond het niet tegenvallen qwa geluiden.
de e-trac bv. vind ik helemaal niks qwa geluiden. maar ieder zijn ding.

dus ja... i love the deus :07


10 maart 2018, 13:11
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
eeric72 schreef:
klopt Bennie. ik ben een deus lover. ik beken :uu

heb even die unox van Chris vastgehouden, zijn metaaldetector dan hé :03 , en vond het niet tegenvallen qwa geluiden.
de minelab bv. vind ik helemaal niks qwa geluiden. maar ieder zijn ding.

dus ja... i love the deus :07


:10


10 maart 2018, 16:34
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:17
Berichten: 20238
Woonplaats: utrecht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
eeric72 schreef:
klopt Bennie. ik ben een deus lover. ik beken :uu

heb even die unox van Chris vastgehouden, zijn metaaldetector dan hé :03 , en vond het niet tegenvallen qwa geluiden.
de minelab bv. vind ik helemaal niks qwa geluiden. maar ieder zijn ding.

dus ja... i love the deus :07

euh Eric , de Unox is een Minelab :06 :yh

dus je vond de geluiden niet tegenvallen van de Unox , maar de geluiden van de Minelab vind jij helemaal niks :oooo

gr bubba (toch hou ik van je ) :03 :lol: :sd

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


10 maart 2018, 16:39
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2013, 14:42
Berichten: 6849
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
met minelab bedoelde ik dus de e-track :oops:

heb het gelijk ff aangepast :07


10 maart 2018, 18:22
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 jun 2017, 23:17
Berichten: 2574
Woonplaats: Meerssen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
:10 thanks voor de update!

_________________
'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'.
(Vergilius)


10 maart 2018, 19:04
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
...wat mij opvalt is de hoeveelheid gouden munten die er gevonden worden met de Equinox(zie Facebook), ik geloof niet in sprookjes :nenenenene: er schijnen 2 kampen te zijn, het ene kamp is ontevreden het andere kamp daarin tegen is erg positief over zijn of haar apparaat, daarom is het moeilijk om een goede keuze te maken, ik zou graag eens willen horen wat de Equinox zoekers hiervan vinden:

- De Equinox stoort erg bij Stroommasten de enige mogelijkheid is de sense terug te zetten tot +/- 16, hierdoor goot diepteverlies.
- Er zit vertraging in de koptelefoon.
- Ghosting(hij piept bij objecten die er niet zijn)
- De Schotel is erg gevoelig voor stoten, hierbij piept hij meteen

-De Equinox gaat erg diep ook op de mindere geleiders zoals goud en lood
-Multi werkt erg goed op bijna elke akker
-De Equinox is beter dan de CTX.
-Is de Equinox daadwerkelijk Obsolete zoals men beweert?

Het zou fijn zijn als iemand met enig ervaring hierop zou kunnen antwoorden, iemand die al meerdere detectoren in de hand heeft gehad :07

gr.h

_________________
Gr. Highlander


12 maart 2018, 15:13
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
Highlander schreef:

-De Equinox is beter dan de CTX.
-Is de Equinox daadwerkelijk Obsolete zoals men beweert?

Het zou fijn zijn als iemand met enig ervaring hierop zou kunnen antwoorden, iemand die al meerdere detectoren in de hand heeft gehad :07

gr.h


Beter dan de CTX geloof ik totaal niet


12 maart 2018, 18:30
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2011, 21:32
Berichten: 2346
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
bennie schreef:
Highlander schreef:

-De Equinox is beter dan de CTX.
-Is de Equinox daadwerkelijk Obsolete zoals men beweert?

Het zou fijn zijn als iemand met enig ervaring hierop zou kunnen antwoorden, iemand die al meerdere detectoren in de hand heeft gehad :07

gr.h


Beter dan de CTX geloof ik totaal niet


Doet toch zeer ergens volgens mij :07

David . . .

_________________
zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2


12 maart 2018, 22:19
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2011, 21:32
Berichten: 2346
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
Highlander schreef:
...wat mij opvalt is de hoeveelheid gouden munten die er gevonden worden met de Equinox(zie Facebook), ik geloof niet in sprookjes :nenenenene: er schijnen 2 kampen te zijn, het ene kamp is ontevreden het andere kamp daarin tegen is erg positief over zijn of haar apparaat, daarom is het moeilijk om een goede keuze te maken, ik zou graag eens willen horen wat de Equinox zoekers hiervan vinden:


Wat mij daarvan weer opvalt is dat het ( tegen kamp ) bijna allemaal ctx zoekers zijn ik snap wel waarom :10
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... ousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... ousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... ousPage=lr
David . . .

_________________
zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2


12 maart 2018, 22:22
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
de CTX is €1700 euro duurder en de E Track €700 euro :07

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

12 maart 2018, 23:05
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUNOX 800
vliegendeschotel schreef:
bennie schreef:
Highlander schreef:

-De Equinox is beter dan de CTX.
-Is de Equinox daadwerkelijk Obsolete zoals men beweert?

Het zou fijn zijn als iemand met enig ervaring hierop zou kunnen antwoorden, iemand die al meerdere detectoren in de hand heeft gehad :07

gr.h


Beter dan de CTX geloof ik totaal niet


Doet toch zeer ergens volgens mij :07

David . . .


Nee hoor, mijn zoon loopt met zon plastic unox wandelstok
Zoek zoals je gemerkt zult hebben met CTX :lol:

Vindt het wel verdacht stil worden rond de UNOX :06
Ik hoor weinig Bla Bla meer :07
Of is de hype al weer over :yh


16 maart 2018, 22:55
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 apr 2008, 10:07
Berichten: 2820
Woonplaats: kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUINOX 800
Als de detector goed is zal dat wel blijken,heeft natuurlijk ff tijd nodig,je hebt een nieuwe md natuurlijk niet met 2 keer zoeken onder de knie,ik denk dat als ze op de huidige technologie voort borduren er niets spectaculairs zal veranderen............
maar goed das mijn mening.(ik zou niet weten wat de nieuwe technologie zou moeten zijn anders bracht ik wel ene uit haha)

Gr Paul


17 maart 2018, 00:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jul 2015, 09:24
Berichten: 11688
Woonplaats: Midden Nederland
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUINOX 800
Al resultaten van je nieuwe testen Chris? :03
:sd

_________________
Kennis is macht - Karakter is meer


17 maart 2018, 09:09
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUINOX 800
nee helaas nog geen tijd gehad om verder te testen :as :07

Coinhunter Chris schreef:
vandaag een paar stappen verder gekomen 8-)

zo zie je dat luchttesten vaak liegen omdat er teveel magnetische velden zijn in en om 't huis.

ben gaan testen op een 100% Romeinse site waar veel ijzer ligt , icoontje molen stand 2 , 5 KZH begonnen, ging redelijk, maar te veel discriminatie, toen 10 KHZ, ging redelijk, zit nu op 15 KHZ , heerlijk zoeken, heel rustig zoals ik dat wilde en gewent van de E TRACK. mogelijk kan ik nog 5 KHZ omhoog en ik denk het plafon te hebben bereik, maar later meer over bij een volgende test

op deze stand een licht hoorbaar en niet storend brommend geluid op ijzer, pak heel klein brons en lood op acceptabele diepte moet ik zeggen, heb nog niet kunnen checken of de EQU/NOX dezelfde diepte haalt als de E Track ??? werd onderbroken door onhoudbare regenbuien zodat ik de testen afgebroken heb!!!

eeric72 en ALFABOY heb ik de geluiden ook laten horen en ze knikte kordaat :07



tenslotte kan ik al een beetje vertellen dat hij best goed presteerde, beter dan ik had verwacht eerlijk gezegd een DEUS in een EQU/NOX jasje maar dan een stuk goedkoper, volgende week ga ik testen wat de maximale diepgang is van deze machine ,daar ga ik een penninkje van Floris , een klein gouden ringetje van nog geen half gram, een denarie van vol zilver en fibula en grote romeinse munt voor gebruiken, eerst met de EQU/NOX en dan met de E Track, van die laatste weet ik dat hij een van de beste diepgangen heeft in "metaaldetectorland"

word vervolgd :05 :goezo:

groet Chris

ps foto's net voor de regenbuien


koptelefoon geen vertraging sluit lekker af, zit als gegoten en kan meebuigen onafhankelijk van de beugel.

in de test lekker rustig op een sterk vervuilde akker en vergeet niet deze akker al door vele bezocht en toch haalde ik nog genoeg metaal eruit, komt goed met deze metaaldetector denk, maar zal waarschijnlijk niet aan zijn grotere broers refereren ben ik bang, ik zeg het nog eens het is een veredelde DEUS dezelfde ijzer piepen, of je moet de 15 KHZ gebruiken, dan zoemt deze lekker zacht in je oren zonder dat het stoort zoals bij de DEUS op ijzer reageert.

maar wacht maar af , als ik nog een paar keer getest heb dan kan ik positief een negatief advies geven, of jullie kunnen vertellen wat deze presteert of niet presteert , ik ben sterk in het voordeel t.o.v. andere die nooit met minelab hebben gelopen, ik heb zo goed als alles gehad qua merken in bijna 40 jaar dat ik met deze apparaten zoek.

volgende week krijg ik trouwens versterking van paul1984 en nemen nog een paar andere mee, Paul is een Garret man en haalt het hoogst mogelijk uit deze machine en de DEUS, ik neem nog een tesoro mee en uiteraard de E track en mogelijk nog een Whites mee.

wordt vervolgt 8-)

grt Chris :03

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

17 maart 2018, 15:35
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ja eindelijk heb ik de EQUINOX 800
Zoals ik hier en daar lees is het zoals jezelf al aangeeft te vergelijken met de DEUS.
Hopen op gauw wat meer reviews van deze MD
Negatief of positief :yh maar objectief :07
Heb mijn DEUS nog in de kast liggen en wacht met smart welke er uit springt


17 maart 2018, 17:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl