Logo
Het is nu 29 maart 2024, 00:19



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Levering Minelab Equinox ( lees hier) 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:17
Berichten: 20238
Woonplaats: utrecht
Antwoord met een citaat
Bericht Levering Minelab Equinox ( lees hier)
Beste Forumleden

ik wil even een berichtje plaatsen over de perikelen rond de levering van de Minelab Equinox.

er zijn erg veel zoekers in Nederland die in de voorverkoop een Minelab Equinox hebben besteld bij een dealer of bij de importeur (DJ Laan)

en uiteraard werd er gevraagd naar de (verwachte ) levertijd.
het antwoord wat men kreeg van de deralers en importeur , was het antwoord wat zij van de Minelab afd: verkoop hebben gehad.
m.a.w nu blijkt dat de levertijd langer duurt , is dat niet de schuld/fout van de dealers en importeur , maar van Minelab zelf.

vergeet niet dat een juiste en snelle levertijd niet alleen in het belang van de zoekers (kopers) is , maar ook in het belang van de dealers en importeur.
deze doen er alles aan om druk te zetten richting Minelab om zo snel mogelijk hun klanten te kunnen leveren.

nu heb ik gehoord dat er nogal vervelende mails en telefoontjes ( tot aan het ASOCIALE TOE ) zijn gepleegd richting deze dealers en importeur over de levering die langer duurt dan was vermeld.

tja, ik vind dit nogal brutaal en onterecht naar de dealers en importeur toe , want ik weet dat zij er echt alles aan doen om snel te leveren.
dus brichten van bla bla bla , ik was eerst en ik wil voorang enz enz.. e men geeft andere voorang enz is allemaal ongegrond en kinderachtig gedrag.

de dealers en importeur vinden dit erg jammer en het geeft hun extra stress omdat zij graag hun klanten snel willen leveren .
maar zij zijn dus afhankelijk van Minelab , en heb je wat te klagen of te zeuren , mail dan Minelab want hun kunnen hun toezeggingen NIET waarmaken.

en laat de dealers en de importeur hun energie steken in het onder druk te blijven zetten van Minelab ( want ik weet dat zij daar veel tijd in steken) om jullie kopers snel te kunnen leveren.

p.s vergeet niet dat Nederland voor Minelab maar een klein landje is met een in verhouding kleine afname , dus de grotere landen krijgen waarschijnlijk eerst.
ook ik heb op het forum sarcastische grapjes gemaakt over de wachttijd , maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om boos te mailen naar dealers en importeur.
als ik boos zou zijn dan zou ik Minelab mailen , want die zijn verantwoordelijk voor deze chaos !


boodschap van dit verhaal ,,,,,, wees geduldig , ze komen er aan en gedraag je tegenover de mensen die druk zijn om snel te kunnen leveren.
dank voor uw aandacht :uu
gr bubba :sd

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


10 maart 2018, 15:54
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Levering Minelab Equinox ( lees hier)
Heb er geen besteld en hoef gelukkig niet te klagen. :07
Maar als je september 2017 besteld en betaald hebt met optie, uitgifte december 2017.
En je nu nog zit te wachten kan ik mij wel voorstellen dat er personen uit hun panty springen.
De dealers/importeur kunnen er misschien niet veel aan doen, maar hobbelden wel met die gekte mee rond deze MD om maar zoveel mogelijk vooraf te verkopen.
Ik vind het van Minelab trouwens nergens op lijken, en zal de merknaam geen goed doen.
Maar inderdaad zoals Bubba al aangeeft loopt het zoals het loopt en het is zaak om het netjes te houden.

Misschien verstandiger om bij nieuwe MDs als importeur/dealer iets terughoudender te zijn met veroorzaken van een hype.


10 maart 2018, 16:21
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:17
Berichten: 20238
Woonplaats: utrecht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Levering Minelab Equinox ( lees hier)
bennie schreef:
Heb er geen besteld en hoef gelukkig niet te klagen. :07
Maar als je september 2017 besteld en betaald hebt met optie, uitgifte december 2017.
En je nu nog zit te wachten kan ik mij wel voorstellen dat er personen uit hun panty springen.
De dealers/importeur kunnen er misschien niet veel aan doen, maar hobbelden wel met die gekte mee rond deze MD om maar zoveel mogelijk vooraf te verkopen.
Ik vind het van Minelab trouwens nergens op lijken, en zal de merknaam geen goed doen.
Maar inderdaad zoals Bubba al aangeeft loopt het zoals het loopt en het is zaak om het netjes te houden.

Misschien verstandiger om bij nieuwe MDs als importeur/dealer iets terughoudender te zijn met veroorzaken van een hype.

ha bennie :07

lees bericht boven: Dealers en importeurs zijn doorgevers van de informatie die men van Minelab krijgt.
en logisch dat je deze info deelt met jouw klanten , en enthousiast brengt ( dat heet ondernemen).
de gekte enz...... word ook gevoed vanuit de zoekers kant , ,,,,, en dat was met de intro van de XP-Deus niet anders. :lol:

balen dat het lang duurt , ergenis etc van de zoekers die hem besteld hebben is logisch , maar houd je fatsoen !! :03

gr bub :sd

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


10 maart 2018, 16:37
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl