Logo
Het is nu 28 maart 2024, 16:24



Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
 Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Weer een nieuwe metaaldetector van White's op komst :10 :10
Deze keer een waterdichte (tot 3 meter) :goezo:

https://youtu.be/qyOQwwIbgSw

https://www.facebook.com/events/442403542633778/


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


16 jan 2016, 14:28
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Leuk sportieve detector om te zien, alleen jammer dat ze vasthouden aan de draad om de steel ipv er binnen in.


16 jan 2016, 21:45
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Tja dat doen de meeste merken (behalve Minelab)

Uiteindelijk kost het nogal wat om de draad weg te werken. :06
Ik snap dat het oog ook wat wil maar uiteindelijk komt bij de meeste zoekers de portemonnee vaak op de eerste plaats... :03

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


17 jan 2016, 00:08
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
13,9 kHz en een 2D schotel: goed voor het zoeken naar Goud! :goezo:

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


17 jan 2016, 12:47
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Voor alle specificaties en 13 foto's van deze nieuwe telg van White's zie mijn website: http://www.whites-detectoren.nl/index.php/mxsport


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


17 jan 2016, 13:34
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Lijkt erop dat je via een (waterdichte verlengkabel je eigen hoofdtelefoon erop kunt aansluiten:


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


17 jan 2016, 13:49
Profiel WWW
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 sep 2009, 09:45
Berichten: 5870
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Eindelijk wat nieuws op watergebied.
Ik ben benieuwd naar de bevindingen. :10

_________________
Multi multa; nemo omnia novit"
Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"


18 jan 2016, 10:16
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Ceesou schreef:
Eindelijk wat nieuws op watergebied.
Ik ben benieuwd naar de bevindingen. :10



DAT JE WEER NAT WORD CEES

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


18 jan 2016, 21:47
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
.... Ik heb vroeger veel gezocht met de Whites MXT en in mijn ogen een erg ondergewaardeerde machine, na de Whites MXT kwam er een heeeeeeele tijd niets van Whites tenminste niets bruikbaars in mijn ogen, maar na menige reviews bekeken te hebben zou dit wel eens een omslag kunnen zijn, :goezo: ik ben erg benieuwd naar uitvoerigere tests , helaas staat de dollar tamelijk hoog wat zich ook weerspiegeld in de prijs, maar mocht iemand deze machine hebben ben ik erg benieuwd naar zijn of haar bevindingen :goezo:

Gr H

_________________
Gr. Highlander


24 maart 2016, 22:15
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 aug 2015, 06:54
Berichten: 58
Woonplaats: Soest
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Hier de eerste testverslag van M. Klomp

Code:
Test verslag White’s mx sport.

Enige weken geleden kreeg ik de allereerste White’s mx sport toegestuurd om hem te testen.

Dit was de eerste mx sport die in Europa aanwezig was en ik had de primeur om hem aan de tand te voelen en uit te testen.

Het is een all round te gebruiken metaaldetector in het segment tot duizend euro.
De detector is waterdicht tot drie meter en heeft zelfs een door White’s uitgevoerde speciale zout track stand.

Dit laatste is een zeer leuke gadget als het werkt, dus stil op het natte zout en het behouden van de detectie vermogen op het natte zout.
Dit gegeven is bij heel veel metaaldetectors een groot probleem en nog steeds om goed te kunnen zoeken in het natte zoute gedeelte van het strand.
In de achterliggende jaren als verwoed strandzoeker stort zoeker akker zoeker en het assisteren bij Archeologische opgravingen heb ik mijn totaal aspect met de hobby flink uitgevoerd en beoefend.

Een jaar of 14 geleden kwam White’s met de DFX op de markt en die detector werd op alle fronten een succes, maar ook op het natte zout was en is het nog steeds een beest van een machine met goede prestaties die tot de dag van vandaag nog steeds erg goed te noemen zijn.

Meestal zijn opzet strand namelijk de minelab multi frequentie metaaldetectors met fbs en bbs heer en meester.
zelf zocht ik altijd met een ddx maar ook aan deze detector komt een eind en nu zoek ik met een ctx3030 op de natte stranden.

Ik weet dus wat ik wil en wat de detector moet kunnen om succesvol te zijn op het natte zout.

- Stil en geen storing van het zout
- Goede diepgang op de munten en de verloren sieraden welke toch grotendeels uit ringen bestaan.

De ervaring op het strand;

Eenmaal gelijk aangekomen op het strand de detector aangezet en de alttrack stand geactiveerd, even handmatige de grond balans gedaan tot de waarde van 03 op het scherm verscheen en de grondbalans was uitgevoerd.
Ik heb de track stand daarna op lock gezet en de tonen op 4 en de sens op 6 en ben gaan zwaaien.

De detector was stil !!!
Ok dacht ik en nu de sens omhoog tot hij gaat sputteren en storen, ik kwam uit op de stand van 9 en de detector kan tot 10.
Dit is behoorlijk hoog dacht ik en was benieuw natuurlijk naar het eerste signaal.

De eerste piep was een brr en piep en brr signaal, de brr van ijzer en de piep van een goed metaal, eenmaal opgegraven bleek het een vijf eurocent muntje te zijn.
Deze bestaan uit een ijzeren kern met een latoen koperen omhulsel, vandaar de brr toon en de goede piep .

Ok dacht ik dat is mooi want de audio discriminatie werkt dus goed en de detectie ook.
Ik heb daarna meerdere signalen gekregen en wat ik opmerkte was de stabiele vdi getallen van de zuiveren vondsten.
ik ben begonnen aan de vloedlijn welke toch wat moeilijker zoeken is want dit is de overgang van nat naar droog zout zand en tevens vaak ernstig vervuild met schelpen gruis en ijzer, en natuurlijk de goede vondsten.

ik heb meerdere brr piepjes gehad en elke keer bleek het de 5 of 2 eurocent muntjes te zijn.
Ook de treklipjes ontbraken natuurlijk niet, wel erg vervelend maar de geleiding van een treklip ligt heel erg dicht bij de geleiding van de gouden ringen die je wil vinden als strandzoeker, dus altijd graven.

Nadat ik de vloedlijn over een paar honderd meter had uitgezocht en de detector echt stil was ben ik naar het natte deel gegaan tussen vloed en belijn waar de mensen zwemmen.

Goede piepjes gehad en aardig wat munten gevonden en op respectabele dieptes oplopend tot een 25 cm in het homogene harde strandzand.

Op de aanwezige visloodjes heb ik toch wat dieper moeten graven maar gelukkig heb ik een goede strand scoop dus dat is geen probleem.
De mooiste vondst voor mij was daar toch een dikke zilveren ring, een bijzonder exemplaar en ik was er natuurlijk aardig blij mee.
Deze ring kwam van een diepte tussen de 20 en 25 cm het een mooi hard signaal en zeer hoog vdi nummer.
Heel apart dacht ik, ik ben op dat strand meerdere malen wezen zoeken en ik heb hier werkelijk nog geen ring gevonden !!

Natuurlijk is dit toeval dat ik deze nu pak en met de uit te testen MX sport, of niet ??
Ik twijfelde wel hoor dat mogen jullie weten maar die had ik ook gepakt met mijn eigen detector als ik erover gezwaaid had natuurlijk.

De detector is erg stil en ik zoek met de treshhold toon aan en inmiddels ook met 8 tonen ipv 4 tonen.
Voordeel van een hogere treshhold toon is dat je hoort dat de vondst eraan komt, en tevens was mij thuis opgevallen dat wanneer je aan de rand van het detectie vermogen zit qua detecteren van een voorwerp dat je toch nog wel aan de treshhold toon hoort dat er een vondst onder ligt.
Ook bij het wegvallen van de treshhold toon weet je dat je over een groter stuk ijzer gaat en dat dat deel bv enorm ijzer vervuild is maar toch kan je detecteren omdat je audio toon indicatie hebt.
Op het strand heb ik zelf bij mijn eigen detector geen discriminatie en alleen maar mijn vdi geleiding aanstaan en 5 tonen welke mij de info geven die ik wil.

Bij de MX sport heb ik dus ook de disc enorm laag ingesteld en gekozen voor 8 tonen en een treshhold toon van 4, op deze manier werkt het gewoon erg fijn en kan je tevens aan de vloedlijn tussen het ijzer de muntjes en ringetjes vinden.

Deze instelling is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur want je kan ook stil zoeken zonder treshhold toon en met hoge disc en ook met maar 1 of 2 of 4 of 8 of 20 tonen.
Deze voorkeur heb je zelf in de hand en dat is mooi dat er zo’n brede instelling mogelijk is om aan ieders voorkeuren te voldoen.

Ik ben ook met mijn instelling de zee in gelopen, aftands tot een halve meter want mijn laarzen zijn niet hoger en het is behoorlijk koud.
Met deze instellingen kreeg ik gelijk een overlaad signaal en teken dus dat de sens in het water te hoog staat, let wel zout zee water !
ik heb de sens verlaagd tot 6 en toen was hij weer net zo stil als op het strand, en de detectie bleef goed, dit is tenslotte 60% van het totale vermogen om te zoeken.
Ook wil je onderwater met een scoop geen gaten graven van 40 tot 50 cm, tot 20 cm is te doen en daarna wordt het een crime om te graven onder water.

Mijn bevindingen waren ook voor mij toch wel verbazend goed, en zeker voor een single frequentie detector die dmv de salt track stand op het natte zout stil is en toch heel goed presteert !

In het droge deel werkt hij ook fenomenaal en je pakt de ene munt na de andere en natuurlijk ook de treklipjes en bierdoppen en ander afval, maar dit alles met snelle scherpe detectie en daar kan je de alttrack stand ook uitzetten natuurlijk en de gewone tracking voor grondbalans laten doen door de detector.

Natuurlijk is het een allround detector dus ik heb hem ook op een stuk weiland uitgetest met de gewone standaard coin en jewelery stand van de detector, sens op 8 en treshhold had ik op 4 en disc op 0 en 4 tonen en gewone grond balans stand.

Meerdere voorwerpen gevonden variërend van kogels tot muntjes en gespjes en dergelijke, het gewone akkervondsten spul eigenlijk.
Ook hier zijn de resultaten zeer goed en hij is zeer gevoelig ook op klein spul en omdat we hier kleigrond hebben is diepgang vaak een probleem maar daar heeft de mx sport ook geen moeite mee.

Er zitten meerdere functies op die zeer makkelijk te gebruiken zijn en in te stellen en niet moeilijk, een beginner die weet wat wat is kan hiermee binnen een paar minuten zoeken en voordeel is dat alle instellingen bewaard blijven in het geheugen van de detector tot je hem weer aan zet.
Je hoeft dus niet elke keer je detector opnieuw geheel in te stellen zodra je wil gaan zoeken want dat is gewoon belachelijk irritant natuurlijk.

De display heeft verlichting die je aan of uit kan zetten en ook kan dimmen ed, ideaal voor in de donkere dagdelen tijdens het zoeken.
Zeer fijne DD schotel die weinig mineralisatie meet en zeer gevoelig is op ook de slechte geleiders en kleine voorwerpjes en tevens een zeer goede diepgang heeft.

Natuurlijk is ook zoals het White’s betaamd de kwaliteit enorm goed en zeer degelijk, en ondanks zijn 1,8 kilo is de detector enorm goed in balans doordat de batterijen achter zitten en zorgen voor een contra gewicht.

Mijn eindconclusie is dan ook dat het in dieze doelgroep en dit prijs segment een zeer goede fijne professionele metaaldetector is die je toch voor heel veel verschillende zoektoepassingen in kan zetten met enorm goed resultaat.

Ik heb hem uitgetest en ben er eigenlijk ook zeer tevreden over privé gezien en heb hem dan ook zelf aangeschaft wat niet de intentie was, maar deze detector is een welkome aanvulling ook voor mijn zoektoepassingen en vandaar mijn niet geplande aankoop.

Een ervaren zoeker op meerdere fronten.
MK
Alias Lord of the Rings


Bron: http://waterzoekers.actieforum.com/t501 ... s-mx-sport

_________________
www.waterzoeker.nl


24 maart 2016, 22:42
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Super dank je wel :goezo: :goezo: :goezo: :goezo: :goezo:
Gr h

_________________
Gr. Highlander


24 maart 2016, 23:07
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Helaas is het toch niet zo rooskleurig :04, ik ben op verschillende fora's actief en daar schrijft men toch wat anders over de Whites MX Sport, dit bericht zal denk ik het een en ander duidelijk maken, natuurlijk moet iedereen zelf weten of hij eventueel tot een aankoop overgaat.

http://www.detectorprospector.com/forum ... a-problem/

gr. H

_________________
Gr. Highlander


25 maart 2016, 08:47
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
er zijn over White's altijd veel klachten geweest.. :06 en dan heb ik het over de duurzaamheid :03 ze zoeken verder wel goed alleen vaak kapot als je leest hoort van mensen :04

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


25 maart 2016, 12:25
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 aug 2015, 06:54
Berichten: 58
Woonplaats: Soest
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Ik heb het geprobeerd te lezen maar mijn Engels is niet zo heel denderend maar erg positief klinkt het niet.
Ik wilde de MX min of meer ook kopen gezien ik ook waterzoeker ben dus heb ik twee vliegen in één klap maar wacht nu maar ff af op meerdere test verslagen.

_________________
www.waterzoeker.nl


25 maart 2016, 12:37
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
:07
str--p schreef:
Ik heb het geprobeerd te lezen maar mijn Engels is niet zo heel denderend maar erg positief klinkt het niet.
Ik wilde de MX min of meer ook kopen gezien ik ook waterzoeker ben dus heb ik twee vliegen in één klap maar wacht nu maar ff af op meerdere test verslagen.

dat is het verstandigst :10 je moet wel weten wat jij koopt :03 blijft toch veel geld :pol minelab xp tesoro vindt ik de beste merken :07 White's zoeken goed alleen slechte kwaliteit is mijn mening :04 ben wel benieuwd naar Garrett iemand ervaring? :06

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


25 maart 2016, 13:02
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Ik zal het proberen wat samen te vatten :07 :


- Er zijn volgens de testers maar twee programma's te gebruiken, nml. Prospecting en All-Metal, Relic mode is een wirwar van tonen.
- De weergaaf tonen zijn veel te lang, dus bij 3 goede objecten op rij geeft hij als het ware maar één toon.
- De recovery speed is langzaam.
- De schotel weergave heeft een te grote radius daardoor kun je moeilijk het object vinden.
- Hij wordt door Whites aangeprezen als een lichte detector, lichter dan de Whites MXT, men vergeet alleen te vertellen dat het gewicht
wat ze aangeven zonder batterijen is :06
- De weergave van objecten is complex, vb. één enkel object kan als twee tonen klinken, de tonen galmen na en veranderen elke keer
van toonhoogte alsof de machine niet zeker van zichzelf is.

Ik vind het erg jammer dat Whites als ik de testers mag geloven er een potje van maakt, ik had gehoopt op een nieuw tijdperk voor Whites, helaas.......

gr. Highlander

_________________
Gr. Highlander


25 maart 2016, 13:05
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 aug 2015, 06:54
Berichten: 58
Woonplaats: Soest
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Angelo schreef:
:07
str--p schreef:
Ik heb het geprobeerd te lezen maar mijn Engels is niet zo heel denderend maar erg positief klinkt het niet.
Ik wilde de MX min of meer ook kopen gezien ik ook waterzoeker ben dus heb ik twee vliegen in één klap maar wacht nu maar ff af op meerdere test verslagen.

dat is het verstandigst :10 je moet wel weten wat jij koopt :03 blijft toch veel geld :pol minelab xp tesoro vindt ik de beste merken :07 White's zoeken goed alleen slechte kwaliteit is mijn mening :04 ben wel benieuwd naar Garrett iemand ervaring? :06


Deze ervaring deel ik niet op de genoemde detectors, iedereen heeft zijn eigen specifieke wensen maar wil ik verder niet op in gaan anders wijken we te ver af van de White's MX.

_________________
www.waterzoeker.nl


25 maart 2016, 14:08
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 aug 2015, 06:54
Berichten: 58
Woonplaats: Soest
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Highlander schreef:
Ik zal het proberen wat samen te vatten :07 :


- Er zijn volgens de testers maar twee programma's te gebruiken, nml. Prospecting en All-Metal, Relic mode is een wirwar van tonen.
- De weergaaf tonen zijn veel te lang, dus bij 3 goede objecten op rij geeft hij als het ware maar één toon.
- De recovery speed is langzaam.
- De schotel weergave heeft een te grote radius daardoor kun je moeilijk het object vinden.
- Hij wordt door Whites aangeprezen als een lichte detector, lichter dan de Whites MXT, men vergeet alleen te vertellen dat het gewicht
wat ze aangeven zonder batterijen is :06
- De weergave van objecten is complex, vb. één enkel object kan als twee tonen klinken, de tonen galmen na en veranderen elke keer
van toonhoogte alsof de machine niet zeker van zichzelf is.

Ik vind het erg jammer dat Whites als ik de testers mag geloven er een potje van maakt, ik had gehoopt op een nieuw tijdperk voor Whites, helaas.......

gr. Highlander


Bedankt Highlander, meeste had ik hier wel van begrepen.
Vraag mij wel af om dat het hier om een digitale detector gaat met diverse instellingen of men wel de juiste instellingen gebruikt want daar short het naar mijn idee ook nog wel eens aan wat betreft al die opgenoemde punten.
Elke zoeker heeft zo zijn eigen instellingen en de één zoekt meer uit wat de mogelijkheden zijn dan de ander, kijk o.a. maar eens naar de Deus gebruikers etc. om er zo maar even 1 op te noemen.

_________________
www.waterzoeker.nl


25 maart 2016, 14:21
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
één van de testers is " Steve Herschbach" zeker geen onbekende in de detector wereld :10 maar nogmaals iedereen moet zelf bepalen of de gok het waard is :06
gr. H

_________________
Gr. Highlander


25 maart 2016, 15:00
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2009, 17:39
Berichten: 13
Woonplaats: Groningen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
heb hem nu een week nerges last van.
al dat afgekraak, ik vindt hem top werken snelle recovery goede pinpoint, fijne diepgang

_________________
Afbeelding
http://www.facebook.com/zoekgroepnoord
White,s MX Sport
White,s treasuremaster
White,s trx pinpointer


25 maart 2016, 20:18
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Hi Ricardo zoals ik al schreef iedereen moet zelf weten wat hij met de info doet , maar goed dat jij hem goed vindt is toch prima , als dealer (tenminste als ik jou avatar mag geloven) moet je objectief en eerlijk zijn om je klantenkring te behouden daarom geloof ik je :07 misschien dat ze iets aan de problemen gedaan hebben geen idee :04 Gr h

_________________
Gr. Highlander


25 maart 2016, 21:02
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2009, 17:39
Berichten: 13
Woonplaats: Groningen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Lol highlander ik volg dat prospector forum al sinds het bekend was dat de sport uitkwam,
viel me zwaar tegen wat zijn revieuw was, ik kon me er niet echt iets bij voorstellen,
bij zwaar vervuild terrein wat ik vorige week ff had gelopen pik ik er een zilveren hangertje uit, die mooi stabiel bleef kwa toon en id . terwijl de treklippjes en de kapot gemaaide energy blikjes overal lagen,
ik ben er zeker zeer content mee,

maar las op op het forum dat als je echt problemen er mee hebt dat je hem via een gratis warranty systeem de sport kan laten updaten, bij white,s
de nieuwe series die nu worden uitgeleverd zijn al voorzien met deze update dus ben zeeer benieuwd wat steve daar gaat van vinden.
lees ook veel negatieve zooi, lijken veel haters tezijn hehehehe

goede oplossing, alleen ik heb nergens last van :)

lol en ben geen dealer highlander, mischien in de toekomst, ;) loop al jaren met white,s machine,s vanaf de eagle sl2 eagle spectrum xlt spectrum xlt e series,
trouwe fan zeg maar, nu heb ik wel es wat andere merken gehad zoals ..... garret, maar nee, niet mijn ding die was binnen twee maanden ook weg hehehe

ik denk dat we de mx sport gewoon de tijd moeten geven om zich tebewijzen, in de nieuwe modellen zitten altijd kinderziektes, zelfde als met auto,s ;)

_________________
Afbeelding
http://www.facebook.com/zoekgroepnoord
White,s MX Sport
White,s treasuremaster
White,s trx pinpointer


26 maart 2016, 08:47
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Ik verwacht de MXSport morgen binnen.
De Nederlandstalige handleiding is ook klaar (net de laatste hand aan gelegd)

Dus morgen even de handleiding doorlopen met de detector ernaast en de laatste foutjes eruit halen en dan ga ik eens lekker zelf testen in plaats van al die verhalen te lezen :06

wordt vervolgd...


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


17 apr 2016, 16:57
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 14:40
Berichten: 7709
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
"in plaats van al die verhalen te lezen" :lol: :lol:

Gebeurt wel eens vaker op een forum hè :ls

Het "wordt vervolgd" gedeelte is in die zin eigenlijk ook overbodig. Je gaat ongetwijfeld aangeven dat die detector geweldig is, en bij jou te bestellen. Qua objectiviteit niet helemaal betrouwbaar zou ik als consument denken. Dan hecht ik meer waarde aan onafhankelijke beoordelingen.

Je bent zelf moderator in deze rubriek, misschien beter dan dat je je commerciële onderwerpen sluit, nadat je ze geplaatst hebt.

:sd

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


17 apr 2016, 17:33
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
Beste George,

Als Wilhelm de moderator probeer ik wat informatie te geven in deze hoek als ik die binnen krijg van de importeur: lijkt me leuk en informatief voor de leden van dit forum.

Als Wilhelm de dealer/zoeker test ik iedere metaaldetector in het veld uit en plaats ik mijn ervaringen, zowel positief als negatief.
Dus wat voor jou "ongetwijfeld geweldig" is, staat mij nog helemaal niet vast!

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


17 apr 2016, 20:55
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl