Logo
Het is nu 28 maart 2024, 13:34



Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe White's metaaldetector: MXSPORT
ik ken wil nu al een paar jaartjes en er bestaat geen wil de dealer dat staat vast!,als er een in deze branche niet puur en alleen commercieel is ingesteld maar van mens tot mens praat en handelt is dat wilhelm :10

waar,...ook ik heb geen vele positieve reacties op de mxsport mogen lezen, maar zoals vaker bij white's detectoren word deze voortijdig afgebrand omdat het niet mee gaat met een deus of zo,maar dat zegt niets over de detector maar de persoon die deze gebruikt en dan waarschijnlijk niet optimaal.

een detector is en blijft persoonlijk en vaak word er gekeken naar de kwaliteiten van een detector maar als je dan nog als een speer over de akker gaat laat je hetzelfde liggen :07 mensen verwachten steeds meer van een detector maar als je toch op elk signaal graaft who the F... cares
en ja er is verschil maar dat is er met alles in het leven :07 ik wacht nog even af wat de bevindingen zijn in Nederland voor de reviews van de land en waterzoekers,die amerikanen piepen al als ze iets zelf moeten doen en verwachten dat de detector het gat graaft en die fucking penny in de hand springt :whoea:

happy hunting all


17 apr 2016, 21:36
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl