Logo
Het is nu 25 apr 2024, 18:31



Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 vragen rondom 2e hands goldmaxx power 
Auteur Bericht
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht vragen rondom 2e hands goldmaxx power
Beste zoekers,

Ik ben een jaar geleden begonnen met deze hobby, en ga gemiddeld zo'n 5 keer per week op pad met de detector.

Ik zoek met een teknetics eurotek pro, waar ik met veel plezier mee zoek, en leuke vondsten mee heb gedaan.

Nu een jaar later ben ik naar mijn idee toe aan een andere detector, de teknetics is een prima beginners detector maar ik wil het nu profesioneler aanpakken.

Afgelopen tijd heb ik me verdiept in de hogere prijsklasse detectors en mijn gevoel zegt dat de xp goldmaxx power een goede keus is voor mij. Ik lees ook veel positieve dingen over de detector.


mijn vragen:

ik lees over veschillende chips................., is de v4 de juiste keuze?

ik lees over verschillende stelen..............., is de goldmaxx power met deus steel de juiste keuze?

nog dingen waar ik op moet letten omtrend schotel? neem aan dat de standaard zoekschotel eerst voldoende is?

nog tips omtrend een koptelefoon?

nog een paar vragen :07 ( financieel gezien is het voor mij een grote aanschaf dus wil een goede aankoop doen )

nieuw of 2e hands? ik heb zelf geen probleem met 2e hands, of een showroommodel. rond welke prijs gaat de goldmaxx power v4 gemiddeld 2e hands weg? liefst wel 2e hands bij een winkel.....

m'n detector die ik heb is het beter om die in te ruilen of om te verkopen?

ennnnnnnnnnn wat ik me ook afvraag, procentueel gezien hoeveel vind je nou meer met een detector van een hogere klasse zoals bvb die goldmaxx power die ik graag wil dan de beginnersdetector van 279 euro die ik heb.


dat zijn heel wat vragen :07 , maar wie weet hebben meer mensen er wat aan

Kortom ik wil een stapje hoger......... een gebruikersvriendelijke detector, die goed presteerd en niet te zwaar is.
Voor mij is het ook goed dat de detector allround is, waar ik woon zoek ik meestal op maisakkers, stortgrond en grasland. Maar ik ga zo nu en dan ook een weekendje weg te zoeken waar weer kleigrond is.

is de xp goldmaxx power v4 de juiste detector voor mij?

tips en opmerkingen zeer welkom!

greetzzzzzzzzzzzzzzzzz de munte

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


09 jun 2015, 23:24
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 okt 2014, 16:41
Berichten: 570
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
ik wil er ook een gaan kopen, zoek nu met een adventis 2. de gmp zal weer iets uitgebreider zijn en voor mij belangrijk een hogere frequentie.
alleen nog toestemming van moeder krijgen :04 :dwerg:

_________________
liever 10 gouden munten ex situ, dan 10 gouden munten in situ


10 jun 2015, 09:20
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
Of de xp goldmaxx power v4 de juiste detector voor jou is, is een erg persoonlijke vraag... het is een goede detector, en vooral erg geschikt voor vervuilde of Romeinse grond. En misschien is dat laatste wel een indicatie hoe je moet denken: Wat voor soort zoeker ben jij ? Zoek je vooral op akkers dan is de XP een goede detector, is het moeilijke grond dan zeker, maar zoek je bvb vaak op stort-grond of op 't strand zijn er andere optie's (zowel voor detectors als schijf).
Misschien eens voor advise langs bij onze forum-sponsor Midholland ? Die kan je ook gelijk vertellen of inruil van je oude detector een optie is...


10 jun 2015, 10:56
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
misfit heeft alles al gezegd,

een ugrade na een jaar kan best maar verwacht er niet te veel van ongeacht welk model je kiest :10 het moet er ook liggen.

in ieder geval veel succes en plezier met je nieuwe piepstok alvast welke het ook mogen worden :05


10 jun 2015, 11:00
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
hoi hoi voordat je eventueel de GMP gaat aanschaffen zou ik nog eventjes wachten, de Golden Mask 5(Digitaal) komt binnenkort uit, wie de Golden Mask series kent weet dat de prijs kwaliteit niet te overtreffen is, dus ik zou deze zeker mee nemen in jou overweging.
gr. Highlander


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Gr. Highlander


10 jun 2015, 12:08
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22
Berichten: 7409
Woonplaats: langs de ijssel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
de munte schreef:
.



ik lees over veschillende chips................., is de v4 de juiste keuze?
een V4 chip zorgt er voor dat de diepe signalen nog beter versterkt worden,dus altijd beter. :10
zonder v4 chip hoor je ze ook maar zachter.

ik lees over verschillende stelen..............., is de goldmaxx power met deus steel de juiste keuze?
een deus steel is een veredelde goldmaxx , drijft alleen maar de prijs omhoog. qua grip maakt geen bal uit.
is de foam grip kapot kooop je een leren fietshandvat en schuif die er om heen , een duurzame oplossing voor de foemen grip.


nog dingen waar ik op moet letten omtrend schotel? neem aan dat de standaard zoekschotel eerst voldoende is?
ja als je een 2e handse neemt let dan sterk op de conector die er op zit, een bekend probleem bij de oudere versies is dat er kortsluiting in de conectors ziten waardoor je valse signalen hoort.dus flink wat friemelen aan de kabel

nog tips omtrend een koptelefoon?
een goede koptelefoon is een must bij dergelijke detectors in hogere klassen, de signalen zijn onderling varierend,waardoor je later(als je de detector beter kent) de signalen met de vondst kan combineren.
tevens zitten ze beter dan de goedkopere, en het geluid is beter.


nieuw of 2e hands? ik heb zelf geen probleem met 2e hands, of een showroommodel. rond welke prijs gaat de goldmaxx power v4 gemiddeld 2e hands weg? liefst wel 2e hands bij een winkel.....
neem een 2e handse net zo goed en stukken goedkoper, de prijs blijft de laatste jaren vrij constant. koop je er één van 550 euro kun je deze later voor de zelfde prijs wel weer verkopen.
een nieuwe zakt in prijs.......
de gemiddelde goldmaxx V4 ligt rond de 500 -550 euro


m'n detector die ik heb is het beter om die in te ruilen of om te verkopen?
inruilen kan, maar je krijgt er minder voor dan als je hem verkoopt op marktplaats.

ennnnnnnnnnn wat ik me ook afvraag, procentueel gezien hoeveel vind je nou meer met een detector van een hogere klasse zoals bvb die goldmaxx power die ik graag wil dan de beginnersdetector van 279 euro die ik heb.

elke detector vindt genoeg, het is de persoon die hem hanteert en er mee omgaat.............
zoek je verkeerd zul je minder vinden, simpel zat.
iemand die met een ace250 verkeerd zoekt, vindt weinig , geef hem een etrack en hij vindt nog steeds weinig.......



is de xp goldmaxx power v4 de juiste detector voor mij?

een goldmaxx is een detector waar je bijna overal wel mee uit de voeten kan, het is een all metal detector, dat wil zeggen de goldmaxx heeft geen discriminatie........
aan de tonen kun je horen wat er onder de schotel ligt, ijzer kun je direct horen. maar deze kun je ook audio discrimineren.
een goede analoge detector met weinig poespas..



_________________
Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..


10 jun 2015, 19:13
Profiel WWW
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
bedankt mensen!!!!!!!!! :uu :uu :uu

1 punt waar ik nog wat meer over zou willen weten is.......

de vraag over de schotel......., dat over die kortsluiting vind ik een belangrijk iets, en ga daar ook zeker op letten bij de aanschaf

eigenlijk wil ik nu ik dat zo lees al helemaal niet een schotel hebben van zo'n oudere versie , ook al zou die niet storen. Wil niet dat hij na een poosje opeens wel gaat storen, spul moet gewoon goed zijn.

Is een oude en nieuwere versie schotel te onderscheiden van elkaar?

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


10 jun 2015, 23:04
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59394
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
1 HEEEEEEEEEEL BELANGRIJK DING

vind ik altijd zelf

je moet hem wel aan zetten :sd

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


10 jun 2015, 23:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 17:47
Berichten: 4877
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
de ed schreef:
1 HEEEEEEEEEEL BELANGRIJK DING

vind ik altijd zelf

je moet hem wel aan zetten :sd



Ja, daar zeg je wat Ed, jij altijd maar klagen dat je niets vind, komt gewoon omdat je vergeten ben je MD aan te zetten. :lo


Oja nog wat , de wireless koptelefoon WS 1 van de XP is super de luxe :oooo :oooo :oooo

_________________
gr Hannibal


11 jun 2015, 15:39
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22
Berichten: 7409
Woonplaats: langs de ijssel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
in princiepe zijn de schotels gewoon goed. questie van friemelen, hoor je niks is er niks aan de hand.
de conectors kebels zijn in een epoxy hars gegoten in de plug, dus er kan dan weinig mis gaan als je niks hoort.
niet alle schotels hebben dit, soms heb je de pech van wel zoals ik en ik meen "de ed" ook.

een extra schotel erbij is geen ooverbodige luxe.
ikzelf had een extra 13" ULTIMATE COIL erbij genomen, extra diepgang.... een fijne schotel.( nieuwe modelen zijn zwart en niet wit)

_________________
Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..


12 jun 2015, 20:11
Profiel WWW
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
heb vanavond m'n teknetics ingeruild voor een nieuwe goldmaxx power v4 met draadloze ws 1 hoofdtelefoon :oooo

bij detectorandus te Lutten
http://www.detectorandus.nl


superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maandag voor laatste keer gezocht met de teknetics en toen vond ik oa een kanonskogel, en die had ik nog niet eerder gevonden, vind ik een leuke afsluiter :07

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


01 jul 2015, 23:08
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59394
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
mooi man :oooo :goezo: :pp :uj :gf :uyt :uyt :uyt :knipoog:

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


01 jul 2015, 23:46
Profiel
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
2 vraagjes......

het zwarte "pinnetje" die bij de ws 2 koptelefoon zit, die hoor je met het zoeken in de ingang te doen waar de koptelefoon met snoer ingaat had ik begrepen, dat pinnetje wil er bij mij maar tot de helft in?!!?! durf niet verder te drukken.

en de heuptas/regenhoes, die heb ik er om gedaan, maar als je die erom doet zal je dat xp "lapje" ( met logo) met klitterband er af moeten halen, er zou dan wanneer het regent wat bij de hoes in kunnen regenen, hoe zien jullie dat? kan dat kwaad? ( ik bedoel niet het kapje die voor de knoppen zit! )

stomme vragen misschien , maar het is allemaal nieuw voor mij, heb nog niet gezocht want het is me te warm nu, eerst maar ff een duik nemen :07


verder kwam ik hier bij de xp topics deze instellingen tegen die pinkeltje adviseerd
Ben blij dat hij ze hier geplaatst heeft, dan houd ik deze aan als basis instellingen, dan staat ie tenminste goed en dan leer ik m'n detector met de tijd wel beter kennen.





voor de goldmaxx power V4

iron treshold op N.r 7
iron volume 10 uur
sens tussen 12 en 2 uur (bij veel ijzer en zooi 12 uur )
ground tussen de letter T en het begin van de rode sector
silencer 0p 2

hoor je steeds meer ijzer of zooi rustiger zwaaien en iron volume wat lager zetten zodat je goed kunt concentreren op de zachte hoge geluiden.

bij meer ijzer en troep op 1.
silencer 0 gebruik ik zelden alleen als het echt nodig is.
iron auto treshold uitsluitend gebruiken bij echt giga veel zooi.dus nooit zeg maar.

en gebruik een goede koptelefoon.

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


02 jul 2015, 15:14
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59394
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
de munte schreef:
2 vraagjes......

het zwarte "pinnetje" die bij de ws 2 koptelefoon zit, die hoor je met het zoeken in de ingang te doen waar de koptelefoon met snoer ingaat had ik begrepen, dat pinnetje wil er bij mij maar tot de helft in?!!?! durf niet verder te drukken.

KAN ZIJN DAT ER EEN AFGEBROKEN PEN IN ZIT HEB IK OOK WEL I GEHAD MET EEN 2 HANS MD

en de heuptas/regenhoes, die heb ik er om gedaan, maar als je die erom doet zal je dat xp "lapje" ( met logo) met klitterband er af moeten halen, er zou dan wanneer het regent wat bij de hoes in kunnen regenen, hoe zien jullie dat? kan dat kwaad? ( ik bedoel niet het kapje die voor de knoppen zit! )


JA KLOPT HELEMAAL JE VERHAAL :oooo

JE MOET NIET DOOR LOPEN ALS HET ECHT REGEN DOET ER EEN ZAK OVER HEEN DEED IK OOK ALTIJD

stomme vragen misschien , maar het is allemaal nieuw voor mij, heb nog niet gezocht want het is me te warm nu, eerst maar ff een duik nemen :07

ZO IS HET :10

verder kwam ik hier bij de xp topics deze instellingen tegen die pinkeltje adviseerd
Ben blij dat hij ze hier geplaatst heeft, dan houd ik deze aan als basis instellingen, dan staat ie tenminste goed en dan leer ik m'n detector met de tijd wel beter kennen.


PINKELTJE IS ALTIJD GOED


voor de goldmaxx power V4

iron treshold op N.r 7
iron volume 10 uur
sens tussen 12 en 2 uur (bij veel ijzer en zooi 12 uur )
ground tussen de letter T en het begin van de rode sector
silencer 0p 2

hoor je steeds meer ijzer of zooi rustiger zwaaien en iron volume wat lager zetten zodat je goed kunt concentreren op de zachte hoge geluiden.

bij meer ijzer en troep op 1.
silencer 0 gebruik ik zelden alleen als het echt nodig is.
iron auto treshold uitsluitend gebruiken bij echt giga veel zooi.dus nooit zeg maar.

en gebruik een goede koptelefoon.



ALTIJD DE WS 1 NEMEN DIE KLEINEN :sd :09

https://www.djlaan.nl/product/xp-ws1-draadloos/

OF DEZE MET DRAAD https://www.djlaan.nl/product/xp-inklap ... htgewicht/
SUCCES :sd :sd

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


02 jul 2015, 16:59
Profiel
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
bedankt de ed

ok, ja plastic tas zou kunnen idd

dat het pinnetje er niet in wou, was nieuwigheid hahahaahaha

heb alles nieuw aangeschaft, heb ws2 koptelefoon draadloos, maar ws1 ws 2 is zelfde volgens mij

nu even eten en dan zoeken :07

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


02 jul 2015, 18:40
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59394
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
de munte schreef:
bedankt de ed

ok, ja plastic tas zou kunnen idd

dat het pinnetje er niet in wou, was nieuwigheid hahahaahaha :pol :pol :pol :pol :pol :pol :pol

heb alles nieuw aangeschaft, heb ws2 koptelefoon draadloos, maar ws1 ws 2 is zelfde volgens mij

DIE KEN IK NIET WS2 ZEKER WIJSNEUS 2 :lol:


nu even eten en dan zoeken :07



NOU SUCCES

WEL AAN DOEN HOOR

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


02 jul 2015, 19:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40
Berichten: 7725
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
@ de ed: wil je aan de ed vragen of hij dezelfde oude grap nog een paar keer in hetzelfde onderwerp wil maken? Dat hij zijn detector wel moet aanzetten, weet je wel?

:01

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


02 jul 2015, 19:36
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
Neeeeee,...niet alweeerrrrr :07 :07 :07 :07 :07


02 jul 2015, 19:39
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22
Berichten: 7409
Woonplaats: langs de ijssel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
je zult in het begin wel veel ijzer graven denk ik.
luister goed hoe de toonzetting is bij de vondsten, op een gegeven moment weet je ongeveer wat je onder de schotel kan verwachten.
één toon kan meerdere variatie's hebben, met name aan het einde en begin van de toon.

_________________
Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..


04 jul 2015, 12:10
Profiel WWW
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
3 weken verder

2 dagen terug een ( voor mij ) mooie vondst gedaan, 3 zilveren guldens op 2 vierkante meter ( 1 x willem3 2x wilhelmina )

de detector bevalt me prima, maar heb hem nog lang niet onder de knie

in het begin veel graven idd maar nu al stuk minder, heel zwart wit gezegt van wat ik tot nu toe ondervonden heb, bij heldere toon graven. Als er in de toon een hapering zit dat is het naar mijn idee vaak rommel.

ik gebruik de door hier aangeraden instellingen en die bevallen me goed, al wil ik me wel gaan verdiepen in de grondbalans, die heb ik altijd zo staan zoals hier is gezegt. Maar lijkt mij dat je daar wel het 1 en ander mee kan. Is die stand goed voor zandgrond klei etc? lijkt mij dat je de grondbalans moet veranderen bij storingen door mineralisatie, op strand , stenen die storen. Of moet ik hem op elke akker weer apart afstellen?

wat ik nu nog beetje lastig vind: de midden en hoge tonen lijken nogal op elkaar maar komt wel goed....
Wanneer er iets aan het oppervlak ligt (bvb 3 cm onder de grond ) dan klapt het er soms zo hard doorheen dat ik dan denk van ow dat is vast een groot stuk ijzer of rommel ofzo. maar volgens mij wel gehad dat toen ik toch ff keek er toch een munte lag bvb.
Ik draag het kastje om m'n middel en de knoppen willen door de beschermhoes of shirt nog wel eens veranderen van stand, weinig aan te doen maarja in de gaten houden dan maar....


verder is ie gek op (klein) zilver :07 , hij is lekker licht, pakt VEEL, die draadloze koptelefoon is SUPER en wil ook niet meer anders :-)

goede detector, erg blij mee, nog wel wennen maar komt goed
ben ook al ff aan het rondkijken voor een goede rugtas voor de detector, ga vaak op de fiets :07 weg , en beetje lastig alles meesjouwen zo.

Tips zijn altijd welkom!

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


23 jul 2015, 16:50
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2012, 12:41
Berichten: 197
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
Wij hebben ook sinds kort een goldenmask 4 is inderdaad wennen zeg maar we hebben afgelopen zaterdag al flink geoefend op dit moment zijn we hoofdzakelijk aan het lobbyen voor akkers voor het najaar.

veel sucses.

bvs555 en €rik


23 jul 2015, 17:38
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03
Berichten: 4185
Woonplaats: Breukelen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
Goldenmask is geen goldmaxx hoor!!
Is heel ander merk :07

_________________
Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-


24 jul 2015, 00:29
Profiel
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28
Berichten: 5119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
ondertussen de detector alweer een maand of 3 denk ik, leuke vondsten gedaan hoor ( afgelopen week nog mooi zilveren vingerhoedje :oooo ). Wil alleen nog keer goed fototoestel halen om vondsten te fotograveren.

grondbalans ook wel onder de knie dacht ik zo....... klinkt ingewikkelder dan het is :07

toch nog ff een knullig vraagje...........

het is een 3 toons detector net het boekkie er nog ff bij gepakt en multi toon dingessen gelezen
lage toon ijzer is duidelijk, verder bij heldere toon graven, en in de praktijk blijkt dat de heldere hoge toontjes meestal bingo is. Maar de middentonen.........., dat is vrijwel altijd rotzooi? kooltjes aluminium folie etc.
Toch staat in boekje dat ook klein penninkje kan zijn.

heldere middeltonen altijd graven of?

nog steeds tevreden over de detector maar heb hem echt nog niet helemaal onder de knie hoor :07
maar weet me er al aardig mee te redden :-)

_________________
zoekt met DEUS, minelab equinox 800, tesoro lobo supertraq, & een makro racer 2


28 aug 2015, 23:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 okt 2010, 21:24
Berichten: 2161
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
Goed luisteren naar de signalen,niet alles is helder.
Dan laat je te veel liggen :10
Denk ik dan he :09


28 aug 2015, 23:50
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59394
Antwoord met een citaat
Bericht Re: vragen rondom 2e hands goldmaxx power
gertimmerzeel schreef:
Goldenmask is geen goldmaxx hoor!!
Is heel ander merk :07



zeker weten

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


29 aug 2015, 00:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl