Logo
Het is nu 19 apr 2024, 18:40



Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij? 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Als ik dit lees dan denk ik :as

_________________
Ook gij, Brutus?


30 aug 2013, 15:50
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Hoezo Pat ? Jij wel helemaal Heppie de Peppie met je grote schijf op Romeinse akkers ?


30 aug 2013, 16:21
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:03
Berichten: 3391
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Vleugels er af zagen, adapter maken?
Ik zou geen detector kopen maar een ontwerpen.

Wat wil je, lekker relaxed zoeken met n normale schotel. Of snel en veel aflopen met n hele grote schotel.
Heb je genoeg geld om n deus te kopen waarbij je enkel de gmp stand gebruikt.
Of wil je een goede betaalbare detector, gmp

Ik raad die gmp niet aan, ze zijn te goed :dansenderomein:

Grt ad

_________________
ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven


30 aug 2013, 16:48
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49
Berichten: 7704
Woonplaats: Deventer
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Highlander schreef:
Heb je zelf ook ervaring met deze schotel op de Deus? (Niet verkeerd bedoeld hoor) dus ik kan beter de 22,5 schotel er op laten.
Ja ik heb hem zelf ook gehad :07 als je veelal op romeins zoekt zou ik ten alle tijde de kleine nemen, de grote is doordat hij elke keer naar voren helt lastig mee te zoeken (wil je er het maximale eruit halen) daarbij zoals eerder aangeven gaat hij niet dieper en mist soms kleine objecten die de kleine schotel wel pakt, als ik jou was zou ik eventjes wachten met de eventuele aankoop van de grote schotel, er komt nml. een tussen model schotel uit(die ligt qua grote tussen de standaard schotel en de grote schotel in)
zie aanhang :10
gr. highlander


klopt ik heb die van jou toen gekocht, en idd ik gebruik hem alleen maar op akkers die vlak en egaal zijn ( zonder grote stoppels).
En de diepgang is zeker niet dieper als de standaard schotel, je hebt alleen meer zoekbereik.

_________________
gr Peter
zoekt met een XP DEUS


30 aug 2013, 17:16
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59363
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Hoth schreef:
Marcus,

Je kunt jouw vragen aan de zoekers stellen, maar iedereen heeft een andere beleving van de waarheid en daarop zijn de ervaringen gebaseerd.

Neem contact op met Wilhelm Bos van Midholland, hij is objectief, zeer deskundig en vooral zelf zoeker.

Hij zal de tijd voor je nemen om alle vragen te beantwoorden zodat je de best mogelijke keuze maakt.

Gr, Pat

PS: ik heb geen aandelen in Midholland :07


JA JA

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


30 aug 2013, 17:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 sep 2012, 14:13
Berichten: 203
Woonplaats: Limburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Oei het word een welles nietes discussie,
Ik vind het moeilijk om een nieuwe detector uit te zoeken, mijn oude goldmaxx gaat naar mijn zoon en ja ik heb bespaart voor een nieuwe, ik heb al gekeken naar een E-trac maar die kun je geloof ik alleen maar op zondag gebruiken als je van orgelmuziek houd :07
Ik vond mijn XP altijd erg fijn, nu er iets op de markt is wat compleet draadloos is en ook nog eens super licht is de stap natuurlijk al bijna gemaakt.
XP Deus lijkt mij een prima overstap model! Ik vraag hier aan de mede zoekers wat jullie ervaringen zijn, ik merk dat ze erg verschillende zijn, als ik de filmpjes moet geloven met de vele tests en de vele verhalen op het wereld net dan doet de Deus het nog zo slecht nog niet, ik wil er geen vermogen voor uitgeven vandaar ik ook verder zoek dan alleen Nederland, de verkoper die ik gevonden heb in Frankrijk bied mij een super Deus aan voor niet te veel en weliswaar met een grotere schotel, als ik de tekstverklaring en filmpjes moet geloven is deze beter dan de 22,5 cm schotel, natuurlijk vraag ik het eerst na aan jullie voor ik überhaupt iemand geloof die zijn film of verhaal verteld op internet.
Fijn dat je op deze manier ook je mening kunt vragen of delen, ik zal ze zeker mee nemen bij een nieuwe aankoop.
Bedankt in ieder geval voor jullie meningen.
Hopelijk maak ik de juiste beslissing, de ervaring heb ik in ieder geval wel om met veel geduld te zoeken en met heel veel plezier deel te nemen aan deze fantastische hobbie.

:oooo


30 aug 2013, 20:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
@Paul: daarom kan ik wel janken :-))

Die grote schotel is wel goed, maar niet op romeins :07

Gr, Pat

_________________
Ook gij, Brutus?


30 aug 2013, 21:22
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
@marcus , je mag natuurlijk kopen wat je wilt maar wat ik niet helemaal snap ook al aangegeven door Hoth dat je een verkopers praatje eerder geloofd dan de gene die in de praktijk de spulletjes aan de tand gevoeld hebben en dit nog een keer onderstreept wordt door naar mijn mening een van de beste zoekers op deus gebied, hij heet de Deusversteher en komt uit Duitsland hij heeft alles op deus gebied aan de tand gevoeld en kwam tot dezelfde conclusie.
Maar je moet het zelf weten en je zult er dan ook zelf achter komen, succes

_________________
Gr. Highlander


30 aug 2013, 21:55
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59363
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


30 aug 2013, 21:56
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Hoth schreef:
@Paul: daarom kan ik wel janken :-))
Die grote schotel is wel goed, maar niet op romeins :07
Gr, Pat

Ahhh, dan snap ik 'm :03
'K had dezelfde ervaring, en daarom ook (nog) niet gekocht. M'n C-Scope CS6Mxi dekt meer grond af met z'n langere DD-schijf, en ik had niet het gevoel veel diepgang te missen tov de Deus. Ergens jammer, want 'k vind het idee achter de Deus, het gewicht & de ergonomie erg goed


30 aug 2013, 22:05
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Déus: je haat hem of je houd van hem...

Ik was altijd een voorstander, maar voelde me een beetje " bezeikt " door XP inzake de update en de bugs inzake V3 en V3.1.

Alain van XP heeft de bugs toegegeven, en verholpen, maar het vertrouwen in de Déus was gewoon weg.

Inzake deze thread: goedkoop is duurkoop :03

_________________
Ook gij, Brutus?


30 aug 2013, 22:13
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59363
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
de deus word het voor mijn niet mijn md is stuk

:oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo wel lekker rustig zonder md

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


30 aug 2013, 22:52
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49
Berichten: 7704
Woonplaats: Deventer
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Hoth schreef:
Déus: je haat hem of je houd van hem...

Ik was altijd een voorstander, maar voelde me een beetje " bezeikt " door XP inzake de update en de bugs inzake V3 en V3.1.

Alain van XP heeft de bugs toegegeven, en verholpen, maar het vertrouwen in de Déus was gewoon weg.

Inzake deze thread: goedkoop is duurkoop :03


Heb je hem weggedaan dan patrick :?:

_________________
gr Peter
zoekt met een XP DEUS


31 aug 2013, 18:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Ja, ik heb hem de deure uut getrapt :-))

_________________
Ook gij, Brutus?


31 aug 2013, 18:51
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59363
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
goed zo hoth

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


31 aug 2013, 18:53
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Oniedan!

_________________
Ook gij, Brutus?


31 aug 2013, 19:15
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 sep 2012, 14:13
Berichten: 203
Woonplaats: Limburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Nog een belangrijke vraag!
Als ik een Deus in Frankrijk koop, kan de Nederlandse taal dan ingesteld worden? Of krijg ik dan een Franstalige deus waarbij er geen taalinstelling mogelijk is.
Ben benieuwd.


31 aug 2013, 20:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 jul 2013, 22:10
Berichten: 257
Woonplaats: Noordbergum
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Marcus Sofilius schreef:
Nog een belangrijke vraag!
Als ik een Deus in Frankrijk koop, kan de Nederlandse taal dan ingesteld worden? Of krijg ik dan een Franstalige deus waarbij er geen taalinstelling mogelijk is.
Ben benieuwd.


Even aan de verkoper vragen in je beste Frans........(lukt mij niet in ieder geval)
Voordeel van in Nederland kopen is wel dat je nederlandstalige uitleg krijgt, in je moedertaal vragen kan stellen etc.... Is ook wat waard toch :03 ? Ook mbt garantie. Pakketpost in Nederland of opsturen naar Frankrijk.......

Maar aantrekkelijk is het wel hoor. Dat geef ik toe maar zoals gezegd: goedkoop KAN duurkoop zijn.

Succes met aankop. Kan je helaas verd niet helpen.
Gr Jan

_________________
Je kunt beter een nachtje slapen over wat je van plan bent, dan wakker liggen over wat je hebt gedaan!
XP Goldmaxx power V4
Tesoro cutlass II Umax


31 aug 2013, 21:07
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
@ Marcus,

Ik ben ff heel kritisch en open:

Je vraagt hier om advies, dat krijg je.
Vervolgens doe je niets met die tips en blijf je maar doorzeuren of hoe goedkoop je uit bent in Frankrijk.

Dan stel je rondom de eventuele aankoop allerlei vragen.

Ik vind dat een beetje onfatsoenlijk, als ik jouw alleen maar ern detector zou leveren, dus een doos, en verder niets doen aan service en advies, dan kan ik ook de goedkoopste zijn.

Als je besluit de Déus in Frankrijk te kopen, ga dan achteraf hier niet om raad vragen maar zoek het dan ook allemaal maar zelf uit.

Succes!

_________________
Ook gij, Brutus?


31 aug 2013, 21:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 sep 2012, 14:13
Berichten: 203
Woonplaats: Limburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Hoth schreef:
@ Marcus,

Ik ben ff heel kritisch en open:

Je vraagt hier om advies, dat krijg je.
Vervolgens doe je niets met die tips en blijf je maar doorzeuren of hoe goedkoop je uit bent in Frankrijk.

Dan stel je rondom de eventuele aankoop allerlei vragen.

Ik vind dat een beetje onfatsoenlijk, als ik jouw alleen maar ern detector zou leveren, dus een doos, en verder niets doen aan service en advies, dan kan ik ook de goedkoopste zijn.

Als je besluit de Déus in Frankrijk te kopen, ga dan achteraf hier niet om raad vragen maar zoek het dan ook allemaal maar zelf uit.

Succes!



Ik begrijp het, bedankt voor alle tips enz..
Als ik het zo lees betaal ik toch maar liever wat meer en ga voor een NL detector.
Ik doe wel wat met alle adviezen, ik doe juist geen impuls aankoop anders liep ik allang met een deus rond, ik vraag liever te veel als te weinig en gezien hier ervarener deus zoekers zijn wil ik juist dat gene vragen om een leuk detectortje bij elkaar te sprokkelen, de centjes groeien niet op mijn rug, het is mij nu wel duidelijk dat goedkoop duurkoop is, ik zie je advies dan ook niet als negatief maar juist iets wat ik mee neem.
Bedankt alvast.


31 aug 2013, 22:09
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:03
Berichten: 3391
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
Hopelijk is t nu duidelijk :06

_________________
ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven


31 aug 2013, 22:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 aug 2008, 14:13
Berichten: 1362
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zelf een Deus samenstellen goedkoper? welke schijf past er het beste bij?
@ Marcus:

Je hebt de juiste keuze gemaakt - ga naar Wilhelm Bos en leg hem alle vragen voor, dan zal hij je adviseren zodat je de juiste keus maakt.

Juist omdat de centen je niet op de rug groeien heb jij baat bij de juiste keuze, anders is goedkoop gegarandeerd duurkoop.

Enne, no hard feelings :10 - ik wou dat iemand mij 15 jaar geleden zo had geholpen :03

@ Adbas :sd

Succes Marcus!

_________________
Ook gij, Brutus?


31 aug 2013, 22:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl