Logo
Het is nu 28 maart 2024, 21:55



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 paar vragen goldmaxx power: originele schotel versus tiger marsmd en armsteun aanpassen 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jan 2014, 21:58
Berichten: 1531
Woonplaats: West-Brabant
Antwoord met een citaat
Bericht paar vragen goldmaxx power: originele schotel versus tiger marsmd en armsteun aanpassen
Nog een paar vragen voor de ervaren goldmaxx zoekers:
Bij mijn md zit een vrij nieuwe Marsmd tiger schotel van 33 cm. De originele heeft een kabelbreuk (wist ik) die we (lees handige man) proberen te maken, maar dat wordt ws. lastig. Vervangen is best duur.
In hoeverre zou ik de originele schotel kunnen missen? Bijv. zijn er omstandigheden dat de tiger echt niet werkt en de originele 22,5 dd wel? Op vervuilde grond zullen beiden minder lekker gaan denk ik zo. Of is het zinvol om te zoeken naar een 2e hands 22,5 dd?

Voor mij, vrouw van 1m67 zit de armsteun te hoog waardoor hij wat naar achteren kantelt. Ik kan een gaatje in de steel bij boren, maar zou eigenlijk ook mijn arm vast willen zetten zoals bij de whites. Ik zag vervangende armsteunen met klitteband maar die zijn alleen voor de inschuifbare steel? Ik ga het navragen bij de leverancier van de md. maar misschien heeft iemand hier nog tips?

Bedankt alvast!


18 nov 2018, 17:21
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paar vragen goldmaxx power: originele schotel versus tiger marsmd en armsteun aanpassen
ha man van 1 . 94
ik ken het met die schotel
de verpakking van de draadjes zijn stuk daar door heb je storing
tiger werkt top
alleen op hele klein muntje is hij wat minder

duiten en dubbeltjes pakt hij goed nog kleiner muntje en als er wat ijzer legt pakt hij niet lekker
voor de rest top

heb de schotel zelf wel kunnen maken maar blijf een zwak punt de draadjes

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


22 nov 2018, 00:05
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jan 2014, 21:58
Berichten: 1531
Woonplaats: West-Brabant
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paar vragen goldmaxx power: originele schotel versus tiger marsmd en armsteun aanpassen
Bedankt voor je reactie Ed, we hebben de connector los gemaakt, niks bijzonders te zien, jij nog tips wat we zouden kunnen doen? Dealer adviseerde op afstand (heeft schotel niet gezien) om er geen tijd/moeite in te steken maar ben toch benieuwd wat hij doet met originele schotel. Nwe connector kost paar tientjes. Want als hij beter is voor kleine muntjes dan wil ik hem daar wel voor kunnen gebruiken.

Heb een anderson bovensteel 2e hands bij dealer kunnen bestellen met een armsteun met klittenband en losse bevestigingsklip.

Ik heb er nu 3x mee gelopen en gaat al best goed; is niet heel ingewikkeld, komende tijd eens kijken welke invloed andere instellingen hebben.
Zoek bewust al met een lage Iron treshold en niet op auto. Daardoor wel wat groter ijzer (waren ook geen supersignalen maar bij twijfel: graven) maar dat heb ik er voor over.
Vind nu duidelijk ander (kleiner) spul op “lege” akker.


23 nov 2018, 09:47
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 jan 2014, 21:58
Berichten: 1531
Woonplaats: West-Brabant
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paar vragen goldmaxx power: originele schotel versus tiger marsmd en armsteun aanpassen
Misschien heeft iemand hier nog een keer iets aan, want vrouwen hebben waarschijnlijk kortere onderarmen ofzo :03

Originele bovendeel aangepast door: losse Xp bevestigingsklip onder, universele armsteun (met bandje) erboven, 2 gaatjes erbij geboord om de armsteun wat lager te kunnen zetten en hij is perfect.


24 nov 2018, 12:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl