Logo
Het is nu 29 maart 2024, 10:31



Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
 Golden Mask 5 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Golden Mask 5
Wie o wie heeft al info?


Het enige wat ik tot nu toe kan vinden is dat het de nieuwste digitale detector van ze is, maar kan er niets over vinden nog
Wie weet al meer te vertellen?

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


14 okt 2014, 10:41
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59227
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
1 ding weet ik wel je kan er mee zoeken

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


14 okt 2014, 17:52
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Ja dat is wel redelijk aannemelijk, al krijg ik hele andere resultaten als ik op google zoek

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


15 okt 2014, 23:07
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
nog steeds niemand?

Ik neem aan dat er wel een aantal mensen wat info over gekregen hebben bij de zoekdag ?

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


04 nov 2014, 22:57
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2012, 23:19
Berichten: 1140
Woonplaats: Haarlemmermeer
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Hoi Pjottrr,

Op de Golden Mask site zie ik de Golden Mask 5 ook nog niet.
Dit is de bulgaarse site welke direct alle modellen presenteren.

http://www.goldenmask.eu/

Gr. Marcel

_________________
Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/


Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken


04 nov 2014, 23:08
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
ik meende dat de GM 5 op de zoekkdag van DJ zou worden presenteert??? Wellicht dat iemand er iets over kan vertellen??
gr.h

_________________
Gr. Highlander


05 nov 2014, 07:35
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 okt 2010, 20:24
Berichten: 2161
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Zit nog in de testfase.
Grtn.Ronald


06 nov 2014, 17:01
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 mei 2008, 21:51
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Ik ben de gelukkige die hem gewonnen heeft op de DJ Laan zoekdag maar hij moet nog binnenkomen.
Wat Ronald al zegt, zit nog in de testfase.
Hoe doen de andere Golden Mask's het op het natte strand eigenlijk daar heb ik nog niks over kunnen gelezen?


12 nov 2014, 13:44
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 dec 2014, 10:13
Berichten: 140
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Ik heb Dj laan gister op de bodemvondstendag in Buitenpost nog gevraagd hoe het zat met de Golden Mask 5, waarop hij gezegd heeft dat de Golden Mask 5 al een poos klaar is maar dat de componenten die signalen naar de koptelefoon zenden niet deugt.

ze wachten bij Golden Mask nu dus op de goede componenten om in de detector te plaatsen en dan komt ie hopelijk zeer spoedig uit!

Ik heb hem al voorbesteld bij Laan dus ik ben een van de eersten die de detector in handen krijgt.

Groeten Jeroen


22 feb 2015, 11:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 dec 2014, 18:19
Berichten: 3827
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
snoozy schreef:
Ik ben de gelukkige die hem gewonnen heeft op de DJ Laan zoekdag maar hij moet nog binnenkomen.
Wat Ronald al zegt, zit nog in de testfase.
Hoe doen de andere Golden Mask's het op het natte strand eigenlijk daar heb ik nog niks over kunnen gelezen?



Gaaf man :ppp :ppp
Hoeveel doen er op zo een zoekdag mee?
En is er elke x een metaaldetector die je kunt winnen :06


22 feb 2015, 15:03
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59227
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
200 tot 300 man

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


22 feb 2015, 15:16
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 dec 2014, 18:19
Berichten: 3827
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
de ed schreef:
200 tot 300 man



:ls :lop :lop :lop :goezo: Dus elke x een metaaldetector te winnen lijkt me :06


22 feb 2015, 15:52
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Her wordt nu spannend . Ben erg benieuwd wat deze gaat doen het zou een konkurent van de deus kunnen gaan worden zeker wat de prijs betreft :06
Gr h

_________________
Gr. Highlander


20 jun 2015, 10:56
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
....ik heb hem :goezo: :goezo: :goezo: , de Goldenmask5 is voor mij een feit :07 sinds twee dagen heb ik de Gm5, ik zal proberen alleen de feiten neer te schrijven en me niet laten lijden door euforie of gelukshormonen,
De gm5 is goed gebouwd de telescoop steel is stevig en er wakkelt niets tijdens het zwaaien, ik weet alleen niet wat hij doet als het op de akker een modderpoel wordt, met andere woorden of de draaikoppen voor de bevestigen zich dan nog goed laten dicht of open draaien, maar goed dat is voor later zorge :whoea: , de bediening is eenvoudig en intuïtief er zit in principe niet veel poespas op maar genoeg om hem goed te laten presteren op denk ik bijna ieder bodemsoort.

Zoeken samen met een zoekmaakt die een XP G-max heeft.

Ik ben er vandaag even op uit geweest met een zoekmaakt, hij zou de Deus mee nemen maar had de koptelfoon en het kastje thuis laten liggen, gelukkig had hij de G-Maxxis nog bij zich dus wij de akker op, de akker had een gemiddelde mineralisatie maar er lag wel veel folie e.d., ik heb een bodembalance doorgevoerd(auto) en daar gingen we, we hadden afgesproken dat het vandaag niet om het vinden ging maar meer om het testen, als hij een toon had ging ik naar hem toe en omgekeerd, samenvattend alles wat hij vond detecteerde mijn Gm5 ook, omgekeerd durf ik te beweren dat hij 40 % van mijn vondsten niet kon detecteren , daarbij ging het om kleine deeltjes boven in de bodemlaag maar ook om kleine deeltjes in een diepere laag die de G-Maxx niet pakte, het rare was dat de grotere diepere objecten die de G-Maxx pakte en waar hij bekent om staat ik die ook goed pakte terwijl ik de Gm5 op 18khz had staan, de G-Maxx op 4,6 KHz , ik weet dat dit natuurlijk niets zegt en ik hoop daarom dat hij de volgende keer de Deus bij zich heeft om te kijken wat hij dan doet :07
Gr H.

_________________
Gr. Highlander


03 jul 2015, 22:51
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59227
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Highlander schreef:
....ik heb hem :goezo: :goezo: :goezo: , de Goldenmask5 is voor mij een feit :07 sinds twee dagen heb ik de Gm5, ik zal proberen alleen de feiten neer te schrijven en me niet laten lijden door euforie of gelukshormonen,
De gm5 is goed gebouwd de telescoop steel is stevig en er wakkelt niets tijdens het zwaaien, ik weet alleen niet wat hij doet als het op de akker een modderpoel wordt, met andere woorden of de draaikoppen voor de bevestigen zich dan nog goed laten dicht of open draaien, maar goed dat is voor later zorge :whoea: , de bediening is eenvoudig en intuïtief er zit in principe niet veel poespas op maar genoeg om hem goed te laten presteren op denk ik bijna ieder bodemsoort.

Zoeken samen met een zoekmaakt die een XP G-max heeft.

Ik ben er vandaag even op uit geweest met een zoekmaakt, hij zou de Deus mee nemen maar had de koptelfoon en het kastje thuis laten liggen, gelukkig had hij de G-Maxxis nog bij zich dus wij de akker op, de akker had een gemiddelde mineralisatie maar er lag wel veel folie e.d., ik heb een bodembalance doorgevoerd(auto) en daar gingen we, we hadden afgesproken dat het vandaag niet om het vinden ging maar meer om het testen, als hij een toon had ging ik naar hem toe en omgekeerd, samenvattend alles wat hij vond detecteerde mijn Gm5 ook, omgekeerd durf ik te beweren dat hij 40 % van mijn vondsten niet kon detecteren , daarbij ging het om kleine deeltjes boven in de bodemlaag maar ook om kleine deeltjes in een diepere laag die de G-Maxx niet pakte, het rare was dat de grotere diepere objecten die de G-Maxx pakte en waar hij bekent om staat ik die ook goed pakte terwijl ik de Gm5 op 18khz had staan, de G-Maxx op 4,6 KHz , ik weet dat dit natuurlijk niets zegt en ik hoop daarom dat hij de volgende keer de Deus bij zich heeft om te kijken wat hij dan doet :07
GrC. H


MOOI MAN TOP SUCCES H Highlander

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


03 jul 2015, 23:07
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 maart 2015, 20:53
Berichten: 29
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Gisteren de GM 5 uitgelaten en moet zeggen TOP. :07

De GM instellen is simpel ,geen 100 mogelijkheden maar gewoon wat je nodig heb,de steel is superrr en stabiel,heb er een 27 schijf onder die had ik ook onder de GM4.
Als je Eenmaal de instellingen er in heb is klaar ,juiste frec kiezen 8 of 18 khz de discrim niet te hoog heb dat zelf op 1,2,3
De juiste geluid kiezen is voor ieder anders wat die zelf prettig vind, de geluid voor non fer en fer laag toon en hoog toon in stellen,vast zetten en klaar, voor elke keer dat je gaat zoeken staat dat er vast in je hoeft dan alleen maar grondbalans uit voeren en power level instellen.

De grondbalans is simpel maar voor dat je dat doet ga je eerst even naar een stukje grond toe waar zicht niks of bijna geen metaal ligt daar doe je auto of hand grondballans
simpel door de schotel hoog naar laag bewegen tot dat die de nummers vast staat even op enter en klaar.
Ik heb zelf het geluid op een 2 toon ik wil ook ijzer horen,de md geeft mooi aan in pieken wat er onder zit dat is zeer prettig dat kon ik bij de Gm4 soms niet uit elkaar houden.
De power level dat is de sens ga je pas instellen als je even op de akker loopt als je te veel bijgeluiden heb kan je die naar beneden zetten en de md is dan erg stil geen bij geluiden
ik zelf vind prettig om net tegen de rand aan te zitten dus net bijgeluiden .

Al met al ben ik zeer tevreden over deze Golden Mask 5 :10


05 jul 2015, 06:39
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2014, 17:18
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Hallo Allemaal!

Ik heb een vraagje over de golden mask 5.
Ik heb fotos gezien waar het bedienings kastje van de telescopische steel afgehaald is.
Klopt dit kan je het bedieningskastje eraf halen/schuiven van de steel?
en de batterijpack kan dat ook? zodat je bv alleen de telescopische steel hebt en los de batterij module en bedieningskastje?

Verder ben ik benieuwd of hij even goed of mss zelfs beter is als de makro racer, of de vista smart, ben erg aan het tweifelen tussen deze drie namelijk, hoop dat een goldenmask bezitter wAppie wil helpen :P

Groetjes wAppie


28 jul 2015, 19:19
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Je kunt er natuurlijk alles afhalen maar dit alleen met tang schroevendraaier e.d. En daarna weer solderen e.d. , maar makkelijker is de steel gewoon los te kopen( staat er eentje op ebay.de) je kunt ze dus in Bulgarije en wellicht ook bij DJ laan los bestellen :07

Gr h

_________________
Gr. Highlander


28 jul 2015, 19:25
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Over de makro racer kan ik niet veel vertellen, maar de gm5 is een top machine die innovatiever is dan de vista smart, hij is moderner en digitaal met beeldscherm iets wat de vista smart niet heeft, de vista is analoog en in mijn ogen niet zo goed gebouwd dan de Gm5, wat mij aan de vista bevalt is dat hij analoog is(ieder zijn voorkeur en een verwelkomende afwisseling voor mij als Deus gebruiker) daarom verkoop ik de Gm5 en alleen om die reden, dus mocht je interesse hebben dan geef maar een gil ehhhhh pm :07
Gr h

_________________
Gr. Highlander


28 jul 2015, 19:30
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2015, 15:23
Berichten: 89
Woonplaats: Almere
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Al lang niks nieuws in deze topic maar ook ik wil mijn tevredenheid nog uitspreken over de gm5.
Vind hem persoonlijk erg betrouwbaar in het geen je afleest van het scherm...niet alleen in metaal soort , maar het lijkt wel alsof hij de muntjes herkent en dan mooie piek lijnen laat zien op scherm.
Ik geef toe dat enige oefening wel gewenst is bij dit apparaat, maar als je gewend/bekend bent met het geluid en de streepjes op je scherm dan is het een top apparaat voor mooi prijsje.

Enige persoonlijke nadeel: tikkie aan zware kant.


28 apr 2016, 11:53
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 jul 2016, 21:39
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
zal me even voorstellen ik ben ralf en ben ook in t bezit van een golden mask 5
op akkers met veel ijzer, folie en andere rommel stoort hij erg veel en wordt je gek van de bijgeluiden ook is t lastig om er de juiste signalen uit te halen. iemand ervaring hier mee of weet iemand waar dit aan ligt ? dacht zelf al eens dat meschien de zoekschijf stuk is


17 okt 2016, 21:29
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2015, 15:23
Berichten: 89
Woonplaats: Almere
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Golden Mask 5
Ik herken wel iets van wat je zegt maar toch kan ik op vervuilde grond met de 9"spidercoil wel aardig het goede spul er tussen uit vissen. Goede instellingen en discriminatie spelen hierbij een rol.


19 okt 2016, 23:05
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl