Logo
Het is nu 28 maart 2024, 14:54



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
 aka signum 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 aug 2015, 16:09
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht aka signum
hallo

heeft iemand ervaring met de aka signum?


19 okt 2015, 18:55
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2009, 19:34
Berichten: 20
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
heb wat filmpjes op youtube gezien.
was zeker niet stabiel met de vdi nummers
en eerlijk gezegt vond ik de tonen ook niet super...flipperkast is er niks bij.


19 okt 2015, 20:26
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2015, 15:23
Berichten: 89
Woonplaats: Almere
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
ik wil ook wel eens wat persoonlijke ervaringen willen lezen over deze detector...
is er inmiddels al iemand die er mee werkt?


16 dec 2015, 10:47
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2009, 18:44
Berichten: 286
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
Veldpapen schreef:
ik wil ook wel eens wat persoonlijke ervaringen willen lezen over deze detector...
is er inmiddels al iemand die er mee werkt?

Ik ben in het bezit van de aka signum.
Wat is dit een geweldige detector.
Heb hem vorige week aangeschaft,en heb er nog maar een uurtje mee gezocht omdat het dit weekend hier zulk slecht weer was.
Het grondbalanzen vergt enige oefening,maar als je dat goed hebt uitgevoerd,dan heb je een beest van een detector in de handen.
Was op een akker waar ik met mijn minelab explorer 2 geen signalen meer kreeg,maar met deze detector bleef ik aan het graven op goeie signalen.
De recoveryspeed is zo gigantisch snel dat je heel veel vondsten naast het ijzer pakt,ik heb zo iets nog nooit eerder in handen gehad.
Supper machine, en ik denk dat er nog veel meer uit te halen is,zoveel instelmogelijkheden heeft deze machine.
Een echt aanrader.


25 feb 2016, 17:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
Ik Heb hem ook gehad :07 , hij kon me niet bekoren hij heeft weliswaar veel instelmogelijkheden maar dit is na een beetje oefenen makkelijk te overzien mits je een goede beschrijving of een goede website hebt waar je je info vandaan kunt halen, je kunt met deze detector erg diep gaan mits je de groundbalance goed uitvoert en daar ligt ook net het probleem het kan nml. zijn dat je veel van plaats moet verwisselen om deze goed te kunnen uitvoeren, daarbij vind ik persoonlijk dat hij niet stabiel blijft, hij wordt dus na goed ingesteld te hebben nogal vaak wat onrustig het nadeel hiervan is dus dat je wat instellingen moet veranderen om hem wat rustiger te krijgen waardoor je dus ook weer diepte verliest, samenvattend het is niet echt een turn and go detector maar als je wat geduld opbrengt kan het een erg goede partner worden, ik zou deze detector niet aanraden als je ongeduldig bent :07 hij is overigens wel goed gebouwd en kwalitatief erg goed te noemen.

Gr H

_________________
Gr. Highlander


25 feb 2016, 20:49
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2009, 18:44
Berichten: 286
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
Mischien dat hij jou niet bekoord,maar ik ben er stellig van overtuigd dat dit een top detector is.
Heb op een een akker gezocht waar we al jaren zoeken en waar ik met de minelab nagenoeg helemaal geen signalen meer kreeg,totdat ik er met de signum over ging.
Ik bleef maar goeie signalen krijgen,ik stond helemaal versteld.
Nu heb ik maar een uurtje gezocht omdat het zulk slecht weer was,maar heb toch nog 6 duiten mogen vinden in een uur op een leeggezocht akker,dat vind ik best bijzonder.
Het grondbalanzen is misschien een beetje wennen,maar zodra hij goed staat heb je een beest van een detector, met een gigantische recoveryspeed en een geweldige diepgang,haalde een duit


25 feb 2016, 23:06
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
Ieder het zijne het zijn mijn bevindingen ik heb de signum ongeveer 3 maanden gehad :07 , ik vind de Deus voor mijn bevindingen een stuk beter voor mijn doeleinden :07
Gr h

_________________
Gr. Highlander


26 feb 2016, 07:27
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 maart 2011, 11:04
Berichten: 319
Woonplaats: Betuwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
Heb er serieus over nagedacht deze AKA aan te schaffen. Een van de redenen dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb is het feit dat de 3- frequentie schijf met schakelaar waarmee geadverteerd werd gewoon niet te krijgen was.
Ermee gelopen heb ik niet, wel contact gehad met mensen die hem gebruiken of gebruikt hadden.
Het is echt een persoonlijk iets, de ene loopt ermee weg en de andere doet 'm gefrustreerd weg. :07

Wellicht is de nieuwe AKA Intronik iets, zoekt op 2 frequenties tegelijk en komt dit voorjaar op de markt.

_________________
Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.


26 feb 2016, 12:19
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:17
Berichten: 2350
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aka signum
Klopt Ik heb alleen prijzen gehoord die buiten alle proporties zijn maar goed laten we maar afwachten :07

_________________
Gr. Highlander


26 feb 2016, 12:29
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl