Logo
Het is nu 29 maart 2024, 09:35



Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Nokta Impact wat is jouw mening? 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
 Nokta Impact wat is jouw mening?
Nokta Impact van de makers Makro Racer 2 metaaldetector :10

heeft er iemand ervaring mee? mooi ontwerp lijkt mijn goeie kwaliteit :06

deze detector spreekt best goed aan wil meer van deze weten :07

https://www.youtube.com/watch?v=GhWZLb73EVE https://www.kooistra-detectors.eu/nl/impact.html :link:


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 19:38
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 mei 2008, 19:51
Berichten: 7954
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Ik ken hem niet angelo. Die tweede link leidt oa naar een foto die mij wel aanspreekt: drie topmunten op je display en nog een stofje of vuiltje op je detector! Dat moet een topmachine zijn. :03

_________________
Omdat archeologie een verhaal vertelt.


14 sep 2017, 19:42
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
FAR BEYOND DRIVEN schreef:
Ik ken hem niet angelo. Die tweede link leidt oa naar een foto die mij wel aanspreekt: drie topmunten op je display en nog een stofje of vuiltje op je detector! Dat moet een topmachine zijn. :03
in de Air test heeft deze metaaldetector een erg goeie diepgang :06 :06 en veel goedkoper dan bijvoorbeeld Minelab E-Trec waar ik mee zoek ook topmachine hoor :07 :07

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 19:46
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jan 2012, 21:11
Berichten: 1349
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Die air test zegt vaak helemaal iets heb zelf een nokt force core gehad zou ook heel diep gaan dat deed hij in de air test wel maar in de praktijk viel hij lelijk tegen en op bepaald grondsoorten viel hij mij zeer tegen voor mij geen nokta meer tenzij dat me iemand nog ooit kan overtuigen in de praktijk daarnaast is het ding ook nog bijna niet meer kwijt te raken


14 sep 2017, 21:26
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
soldaat schreef:
Die air test zegt vaak helemaal iets heb zelf een nokt force core gehad zou ook heel diep gaan dat deed hij in de air test wel maar in de praktijk viel hij lelijk tegen en op bepaald grondsoorten viel hij mij zeer tegen voor mij geen nokta meer tenzij dat me iemand nog ooit kan overtuigen in de praktijk daarnaast is het ding ook nog bijna niet meer kwijt te raken
ben ik het mee eens :10 je hebt niks aan diepgang als de vervuilde grond het onmogelijk maakt om te zoeken :07 :07

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 22:19
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
als deze zo slecht is als je zegt vind ik het echt Oplichting :pol http://www.kooistra-detectors.com/geava ... ector.html :link:

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 22:28
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
@soldaat, ik heb zelf jaren met de fors core gezocht, en dat ging prima mits de juiste afstelling,
ook op klei ging hij dieper dan de meeste topdetectoren...
al is dit verschil allemaal maar marginaal .

@Angelo
Inmiddels zoek ik al een tijdje nu met de nokta impact, en ik moet eerlijk zeggen, het is een heerlijke detector, maar hier in friesland moet je de isat feature gebruiken, anders is er niet mee te zoeken, het ding borrelt en pruttelt alleen maar, en je kunt geen signaal van falsing onderscheiden.
het duurde toch zeker 3 zoeksessies voordat ik dat knopje gevonden had. nu gaat de detector , net als bij de fors core ongeveer net zo diep.
er zijn echter 2 dingen waar ik wat moeite nog mee heb,
1 dat is voornamelijk grote objecten op diepte.
Dat kon ik met de fors prima horen, met de impact nouwelijks. ( en daarmee doel ik op het verschil in geluid tussen een groot object op 30 cm vs een klein object op 10 .)
Heb nog nooit zoveel grote stukken daklood bij mij aan het kanaal opgegraven omdat ik met andere detectoren altijd kon horen "oh dit klinkt als een groot stuk rommel."

2 de nummering van de vdi's, die verschilt nogal per object + diepte daar waar bij een duit de vdi waarde bij de fors altijd tussen de 80 en de 82 ligt, geld voor de impact dat die ergens tussen de 65 en 80 ligt.
dat vind ik erg wennen
Alleen treklipjes heb ik tot nu toe altijd goed kunnen inschatten met een vdi van 29 -31
Nu graaf ik toch wel op alles wat geen ijzer is, maar als je het van de nummers op je display moet hebben is de impact geen goede keuze. de fors werkt dan veel beter.

dan een algemene vergelijking, ik heb langs het kanaal hier bij mij voor de deur met al mijn detectoren gelopen, ook op dezelfde stukken, meerdere malen , tot nu toe met de ace 250, de garret at-pro, de fisher f75 en de nokta fors core

Tot mijn verbazing heb ik hier langs het kanaal ( bewoond vanaf de jaren 30 ) hier ineens ontzettend veel duiten gevonden
ik had tot nu toe met alle detectoren samen 2 of 3 duiten gevonden, en met mijn laatste run langs het kanaal heb ik in 2 uurtjes tijd 6 stuks gevonden, op diepten waarvan ik toch echt niet verwachtte dat er een duit uit zou komen.
ook heb ik nog flink wat stuivers gevonden. dus in dat opzicht zeg ik, het is de beste detector voor mij tot nu toe, want ik heb nog best een lading munten gevonden op diepten waar ik met al mijn andere detectoren zo overheen gelopen ben.

Verder vind ik het heel fijn dat de kabel nu in de steel zit in plaats van er buiten om, en de bouwkwaliteit van deze detector is echt vele malen beter dan wat ik tot nu toe gehad heb.

Dan concluderend: deze detector is niet voor iedereen weggelegd, er zijn veel instellingen waar je rekening mee oet houden en het kost ook echt vrij veel moeite om hem te interpreteren. Dit is natuurlijk voor veel detectoren lastig in het begin, maar ik merk wel dat ik er echt veel meer aan heb moeten wennen dan bij andere detectoren. Verder gaat deze wel dieper als al het andere wat ik tot nu toe gehad heb.

ps mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, ik ben alleen de komende 3 weken op vakantie, dus kan niet garanderen dat ik snel antwoord



edit:
ik was nog 1 dingetje vergeten,
dit is de eerste detector die ik ken waarbij je een echt overtuigend goed signaal krijgt als je een roestige spijker op een munt legt.

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


14 sep 2017, 22:37
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 aug 2008, 19:46
Berichten: 3685
Woonplaats: Noordgouwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Jongens.... zal ik het dan nog 1 keer uitleggen???

Die detector is maar bijzaak. :03
Je moet op de goede plek lopen.... :07

_________________
Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...


14 sep 2017, 22:48
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
absoluut, die gouden fibel die ik gevonden had, had je ook met een prulding va de aldi wel gevonden ( al heb ik hem met de nokta fors core gevonden) , lag op slechts 5 centimeter diepte....
was mooi met de ploeg omhoog gekomen.
Voor de gene die hem nog niet kennen:
viewtopic.php?f=93&t=82715

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


14 sep 2017, 22:53
Profiel
Online
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59227
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
kimball schreef:
Jongens.... zal ik het dan nog 1 keer uitleggen???

Die detector is maar bijzaak. :03
Je moet op de goede plek lopen.... :07



ja dat doe ik wel op de goede plek lopen gelukkig wel
stel je is voor dat ik nooit wat vond dan was ik hier niet en was het lekker rustig op dit vorum :dansenderomein: :dansenderomein:
als het er niet legt vind je het niet :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo
geef mij maar een minderen md en een top plek
100 % het juiste antwoord kimball

succes

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


14 sep 2017, 22:58
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
pjottrr schreef:
@soldaat, ik heb zelf jaren met de fors core gezocht, en dat ging prima mits de juiste afstelling,
ook op klei ging hij dieper dan de meeste topdetectoren...
al is dit verschil allemaal maar marginaal .

@Angelo
Inmiddels zoek ik al een tijdje nu met de nokta impact, en ik moet eerlijk zeggen, het is een heerlijke detector, maar hier in friesland moet je de isat feature gebruiken, anders is er niet mee te zoeken, het ding borrelt en pruttelt alleen maar, en je kunt geen signaal van falsing onderscheiden.
het duurde toch zeker 3 zoeksessies voordat ik dat knopje gevonden had. nu gaat de detector , net als bij de fors core ongeveer net zo diep.
er zijn echter 2 dingen waar ik wat moeite nog mee heb,
1 dat is voornamelijk grote objecten op diepte.
Dat kon ik met de fors prima horen, met de impact nouwelijks. ( en daarmee doel ik op het verschil in geluid tussen een groot object op 30 cm vs een klein object op 10 .)
Heb nog nooit zoveel grote stukken daklood bij mij aan het kanaal opgegraven omdat ik met andere detectoren altijd kon horen "oh dit klinkt als een groot stuk rommel."

2 de nummering van de vdi's, die verschilt nogal per object + diepte daar waar bij een duit de vdi waarde bij de fors altijd tussen de 80 en de 82 ligt, geld voor de impact dat die ergens tussen de 65 en 80 ligt.
dat vind ik erg wennen
Alleen treklipjes heb ik tot nu toe altijd goed kunnen inschatten met een vdi van 29 -31
Nu graaf ik toch wel op alles wat geen ijzer is, maar als je het van de nummers op je display moet hebben is de impact geen goede keuze. de fors werkt dan veel beter.

dan een algemene vergelijking, ik heb langs het kanaal hier bij mij voor de deur met al mijn detectoren gelopen, ook op dezelfde stukken, meerdere malen , tot nu toe met de ace 250, de garret at-pro, de fisher f75 en de nokta fors core

Tot mijn verbazing heb ik hier langs het kanaal ( bewoond vanaf de jaren 30 ) hier ineens ontzettend veel duiten gevonden
ik had tot nu toe met alle detectoren samen 2 of 3 duiten gevonden, en met mijn laatste run langs het kanaal heb ik in 2 uurtjes tijd 6 stuks gevonden, op diepten waarvan ik toch echt niet verwachtte dat er een duit uit zou komen.
ook heb ik nog flink wat stuivers gevonden. dus in dat opzicht zeg ik, het is de beste detector voor mij tot nu toe, want ik heb nog best een lading munten gevonden op diepten waar ik met al mijn andere detectoren zo overheen gelopen ben.

Verder vind ik het heel fijn dat de kabel nu in de steel zit in plaats van er buiten om, en de bouwkwaliteit van deze detector is echt vele malen beter dan wat ik tot nu toe gehad heb.

Dan concluderend: deze detector is niet voor iedereen weggelegd, er zijn veel instellingen waar je rekening mee oet houden en het kost ook echt vrij veel moeite om hem te interpreteren. Dit is natuurlijk voor veel detectoren lastig in het begin, maar ik merk wel dat ik er echt veel meer aan heb moeten wennen dan bij andere detectoren. Verder gaat deze wel dieper als al het andere wat ik tot nu toe gehad heb.

ps mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, ik ben alleen de komende 3 weken op vakantie, dus kan niet garanderen dat ik snel antwoord



edit:
ik was nog 1 dingetje vergeten,
dit is de eerste detector die ik ken waarbij je een echt overtuigend goed signaal krijgt als je een roestige spijker op een munt legt.
Bedankt voor je bericht pjottrr :10

erg duidelijk vraag mezelf af dat deze Nokta Impact de Minelab E-trac of XP Deus op diepgang kan verslaan? :06 :06

zoek all jaren met de Minelab E-trac 100% tevreden zilver penninkje op 26-30 cm Brons geen probleem. goud nog niet gevonden. maar als de Nokta Impact echt 35-40 op een zilver & goud penninkje gaat :ppp :ppp weet dat veel blijft liggen wat de E-Trec net niet aan kan zo als dunne gouden munten :07 :07

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 23:06
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
de ed schreef:
kimball schreef:
Jongens.... zal ik het dan nog 1 keer uitleggen???

Die detector is maar bijzaak. :03
Je moet op de goede plek lopen.... :07



ja dat doe ik wel op de goede plek lopen gelukkig wel
stel je is voor dat ik nooit wat vond dan was ik hier niet en was het lekker rustig op dit vorum :dansenderomein: :dansenderomein:
als het er niet legt vind je het niet :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo
geef mij maar een minderen md en een top plek
100 % het juiste antwoord kimball

succes
haha zeker waar. maar zonder de Minelab E-trac & Minelab Excalibur II had ik nooit zoveel zilveren penninkjes Romeinse munten gevonden :10 :10 laat mijn bodemvondsten maar praten :07 :07 :lol: :lol:

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 23:11
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
pjottrr schreef:
absoluut, die gouden fibel die ik gevonden had, had je ook met een prulding va de aldi wel gevonden ( al heb ik hem met de nokta fors core gevonden) , lag op slechts 5 centimeter diepte....
was mooi met de ploeg omhoog gekomen.
Voor de gene die hem nog niet kennen:
viewtopic.php?f=93&t=82715
van de Aldi vind net een ijzeren spijker bovenop :lol: :lol: maar klopt je hebt goeie metaaldetectoren vanaf 500 euro nieuw :10 :10

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 23:16
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 aug 2008, 19:46
Berichten: 3685
Woonplaats: Noordgouwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
O ja... en je naam moet erop staan :whoea: :whoea: :whoea: (effe de woorden van Chris gejat)

_________________
Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...


14 sep 2017, 23:22
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2013, 22:18
Berichten: 1836
Woonplaats: S-Hertogenbosch
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
haha gelukkig heb ik een italiaanse naam hopelijk zijn er gouden munten van keizer Angelo de Grote :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij


14 sep 2017, 23:34
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 dec 2008, 09:10
Berichten: 82
Woonplaats: Tilburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Inderdaad, je moet er maar net over lopen. Goede machines zijn er inderdaad vanaf 500 euro.
Zaak is wel dat je je machine goed leert kennen, leer begrijpen de functies van al die instelbare parameters, vaak is dat het probleem.
Want een slecht ingestelde machine zoekt inderdaad niet goed.
De Impact ziet er in ieder geval wel goed uit :07

_________________
Deus 11"X35 HF elipitical
GP pointer2, XP MI6


15 sep 2017, 05:59
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 nov 2015, 14:41
Berichten: 123
Woonplaats: Soest
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Wil je diepte kijk dan eens naar de Deeptech Vista Gold.
Heb al heel wat detectors gehad maar deze gaat naar mijn weten het diepst.
Nadeel van deze detector is zijn oerlelijke lompe kast. Ook cokes en iets grotere stukken ijzer vind deze detector helaas vandaar dat ik hem altijd inzet op afgezochte Romeinse akkers voor het kleinste spul zoals haarballen penninkjes etc.

_________________
niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.
https://www.facebook.com/metaldetectingpatches/


15 sep 2017, 06:06
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 maart 2011, 11:04
Berichten: 319
Woonplaats: Betuwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Lokatie is 1, maar vertrouwen en plezier in je machine hebben is bijna net zo belangrijk.

_________________
Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.


15 sep 2017, 09:14
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jun 2011, 17:14
Berichten: 10541
Woonplaats: Maastricht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Vince100 schreef:
Lokatie is 1, maar vertrouwen en plezier in je machine hebben is bijna net zo belangrijk.


Zo is dat Vince... :10

Groeten,Trash


15 sep 2017, 11:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jan 2012, 21:11
Berichten: 1349
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Ik zeg niet dat de nokta slecht is maar voor mij zeker niet wat ik er van verwacht had, natuurlijk ieder zijn ding maar ben op sommige velden deed hij het goed maar ben ook op velden geweest war hij er helemaal onderuit ging ,waar ik praktisch niks vond en dan mijn andere detector pakte en die daar stukken beter presteerde je ziet de nokta detector er ook praktisch niet in komen de dealer waar ik hem ingeruild had na flink wat te moeten laten vallen werd hem ook praktisch niet kwijt had hem een jaar later nog en dat zegt mij eigenlijk best veel dat hij voor veel zoekers niet zo gewild is maar er zullen best mensen zijn die er tevreden over zijn en dat wil ik niet bestrijden, daarbij een beetje zand bij de knoppen en het bleef hangen is later geloof ik iets verbeterd


19 sep 2017, 17:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
inmiddels heb ik de impact een keer of 30 uitgelaten, en kan nu iets meer zeggen over de prestaties.

wat mij voornamelijk opvalt is dat deze detector met goede grondcondities toch een van de besten is.
een bezemstuiver op 25 cm is geen enkel probleem, mits de grond vochtig is, ( maar niet zeiknat).

Op diezelfde grond hebben we nog gekeken wat de deus ( 28 cm spoel) met dat signaal deed, maar die kon er helemaal niets mee.
Verder had ik de nokta fors core nog erbij, die hoorde wel signaal, maar geen signaal waar ik gelukkig van werd, en verder als laatste nog een golden mask welke het signaal ook niet op pakte.
al met al klinkt dit als eén an de betere detectoren op de markt,
maar....

tot mijn spijt heb ik moeten concluderen dat wanneer de grondcondities niet optimaal zijn, de detector erg slecht presteert.
een omgeploegd land hoef je niet op te gaan zoeken met deze , want je vind totaal geen signaal ( 2 objecten per 100 meter) , waar een voorgaand jaar, met een andere detector toch zeker 10 keer zoveel van af kwam.

dit maakt dat het vertrouwen van deze detector toch lager ligt dan ik gehoopt had.
eigenlijk zou je naast deze nog een ander moeten hebben voor als de grondcondities niet optimaal zijn.
in dit geval heb ik alleen als vergelijkingsmateriaal de friesche klei, en hiervoor geld:
de prestaties op optimale grondcondities zijn fenomenaal, echter is de grond te droog, te nat, of te "los"/ omgeploegd, dan zijn de prestaties teleurstellend.


toevoeging voorbeeld optimale grondcondities:
op een meermaals afgezocht veld ( met optimale grond condities)hebben we tussen alle gaten door van andere zoekers ( ik gok met 1 fte er zo'n 200 uur op die akker gezocht is) nog heel veel gevonden, of het nu diepe duiten zijn of in mijn geval, ook nog een longcosspenny van edward de eerste, hij lijkt echt goed te presteren wanneer de grondcondities goed zijn.
de akker in kwestie is eerst volledig nat geregend en toen alles begon op te drogen hebben we er gezocht. je kon met schoenen over de akker heen lopen, laarzen waaren geen vereiste

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


21 okt 2017, 00:29
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 dec 2008, 09:10
Berichten: 82
Woonplaats: Tilburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Is het niet zo dat de meeste machines beter presteren in "vochtige"grond dan zeer droge grond, met name de diepgang.
en alleen de mate van mineralisatie van de grond, daarin onderscheiden de machines zich toch?

_________________
Deus 11"X35 HF elipitical
GP pointer2, XP MI6


21 okt 2017, 06:58
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 mei 2013, 10:54
Berichten: 984
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
oh ja dat zeker, maar in vergelijking tot andere detectoren die ik heb gehad lijkt deze nokta slechter te presteren dan andere detectoren op droge grond , maar beter dan andere detectoren op vochtige grond

_________________
zoekende op de Friese akkers met een xp deus 2

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact


21 okt 2017, 08:11
Profiel
Online
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59227
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
zo zie je maar alles heeft ze voor en nadelen

geef mij maar een top plek met mij md en lekker veel geluk moet je kijken waar ik dan mee thuis komt

ok daar gaan we
plek is het eerst die moet goed zijn heel simpel legt het er niet dan vind je het niet :nenenenene:
geluk moet je hebben waar om
nou als er maar 1 gouden ring legt en je loopt met 2 man wie gaat hem vinden maar net wie er over heen loopt

over al waar wij komen is al gezocht
dus moet je beter zoeken dan je voorganger
zo simpel is het

een goed md is van belang maar goed die hebben jullie en altijd zitten er voor en nadelen aan een md

zoeken is een vak geen hobby onthoud dat nu is mannen
en je kan niet alles vinden was dat maar waar

wat loop ik nu weer te lullen nu ik zit te denken heb ik al geen half jaar meer gezocht kijk dan vind je zeker niks
hoe vaak ga je is ook belangrijk
zo nu de groetje s van de joker de ed

ps heel veel zoekplezier als je niet zoekt vind je het zeker niet
en die topper komt van zelf weer naar boven

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


21 okt 2017, 09:39
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 14:26
Berichten: 9403
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nokta Impact wat is jouw mening?
Ik houdt mij liever bij bekendere merken zoals Whites, Minelab of Tesoro enz.
Al die onbekende merken en namen zoals (Nopta en Flopta) of hoe het allemaal heet worden voor de verkoopcijfers de hemel in geprezen en na een maand hoor je niets meer van die zooi omdat het dan toch weer zeer tegenvalt.
Maar ieder zijn meug natuurlijk.
En zoals al gezegt, je moet er net over heen lopen :heiligboontje:
Waar niks ligt vindt je ook niets :07


21 okt 2017, 10:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl