Logo
Het is nu 28 maart 2024, 12:25



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Koptelefoon 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2012, 23:19
Berichten: 1140
Woonplaats: Haarlemmermeer
Antwoord met een citaat
Bericht Koptelefoon
Hoi,

Ik ben op zoek naar een koptelefoon voor mijn Garrett Euro Ace, de bijgeleverde is helaas gesneuveld waarschijnlijk water bij gekomen met schoonmaken.

Kunnen jullie mij informeren wat een goede koptelefoon is en wellicht juist handig om een waterdichte te hebben zodat je deze makkelijk kan schoonmaken.

Graag jullie advies en misschien heeft iemand nog wel een koptelefoon liggen waar hij/zijj niets mee doet ?

Laat het maar even weten!

Gr. Marcel

_________________
Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/


Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken


09 jan 2013, 16:23
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 jun 2010, 03:44
Berichten: 1255
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Koptelefoon
Ik denk dat het handig is een koptelefoon te zoeken met regelbaar volume. Aangezien het volume niet te regelen is van af de detector zelf. Anders staat ie al snel veel te hard.
Zelf loop ik nu met een "Clear signal, Stater2" daar ben ik zeer goed over te spreken.
Het kost wat. Maar dan heb je ook wat.

Gr John


09 jan 2013, 16:56
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Koptelefoon
Ik zweer bij de goedkope White's koptelefoon die volgens mij iedere dealer wel heeft... 20 euro ofzoiets, regelbaar volume, zit lekker, wokkel-snoer dus weinig kans op draadbreuk, en nooit problemen mee gehad.


09 jan 2013, 17:52
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 jun 2010, 03:44
Berichten: 1255
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Koptelefoon
Misfit schreef:
Ik zweer bij de goedkope White's koptelefoon die volgens mij iedere dealer wel heeft... 20 euro ofzoiets, regelbaar volume, zit lekker, wokkel-snoer dus weinig kans op draadbreuk, en nooit problemen mee gehad.


Dat ding deed bij mij pijn aan de oren na 2uur zoeken.
(Maar dat kan ook komen door m'n grote oren)


09 jan 2013, 18:44
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
 Re: Koptelefoon
Geen last van, en ik heb nog wel de pootjes van een bril achter m'n oren hangen...


09 jan 2013, 19:33
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:17
Berichten: 1466
Woonplaats: Bunschoten
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Koptelefoon
bentutti schreef:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een koptelefoon voor mijn Garrett Euro Ace, de bijgeleverde is helaas gesneuveld waarschijnlijk water bij gekomen met schoonmaken.

Kunnen jullie mij informeren wat een goede koptelefoon is en wellicht juist handig om een waterdichte te hebben zodat je deze makkelijk kan schoonmaken.

Graag jullie advies en misschien heeft iemand nog wel een koptelefoon liggen waar hij/zijj niets mee doet ?

Laat het maar even weten!

Gr. Marcel



Hoofdtelefoons zitten het lekkerst als de oorschelpen om je oren heen vallen en niet op je oren drukken.
Wat dat betreft zijn de goedkoopste vaak van het laatste type.
Het is dus zaak een wat duurdere te kiezen en dan het liefst met volume regeling zoals al gemeld omdat dit niet op je metaaldetector zit.
De Clear signal hoofdtelefoons voldoen aan beide eisen en bovendien kun je altijd onderdelen krijgen als er iets stuk is.

Een KOOS is ook een fijne hoofdtelefoon maar die heeft geen volume regeling.
MAZ bouwt ook goeie hoofdtelefoons alhoewel die wat strakker op je hoofd zitten. Sommigen vinden dat prettig andere niet.

Geen van die hoofdtelefoons zijn helemaal waterdicht, wel spatwaterdicht overigens.

Tip: bespaar niet op de hoofdtelefoon. Vaak wordt een metaaldetector gekocht van honderden euro's en dan moet er een hoofdtelefoon op van een tientje...
Een duurdere hoofdtelefoon geeft de geluiden veel beter weer en zit prettiger en is dus een verrijking van je hobby!

_________________
Groeten, Wilhelm
http://www.metaaldetectie.nl


09 jan 2013, 23:42
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl