Logo
Het is nu 28 maart 2024, 19:38



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Artikel over goud zoeken in Nederland 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 feb 2019, 14:25
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Artikel over goud zoeken in Nederland
Beste leden, voor een VICE artikel of video (mediaplatform) ben ik opzoek naar Nederlandse goudzoekers. Ben jij nou iemand die in Nederland zoekt naar goud? Bijvoorbeeld in Spijk? reageer hieronder of stuur me een mail op gwen.vanderzwan@vice.com

Dankje!!! :01 :01 :01 :01


15 feb 2019, 14:30
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 dec 2018, 14:11
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Artikel over goud zoeken in Nederland
Ben je op zoek hoeveel er op een dag word gevonden, of hoeveel er kan gevonden worden? Wat ik zelf tot nu toe heb gezien is dat iedereen bezig is met materiaal gekocht op internet...... goud maak mensen gek. Goudpannen is leuk, maar meer dan 30% verlies je elke keer, zelfde met een sluicebox, meer dan 90% van het rijngoud verdwijnt weer terug in de rijn. Hier zullen mensen niet blij van worden als ze dit lezen, maar ik stond al in 1976 te pannen in Spijk. De techniek om al het goud uit het zand te krijgen vind je niet op internet of You Tube, en er zijn maar heel weinig mensen die de kennis en ervaring hebben om dit te doen. Het probleem is dat het goud, en zeker bij spijk ontzettend klein is, het meeste niet eens zichtbaar is met het blote oog. Ik heb zelf een RP-4 en zelfs dat is niet geschikt om al het rijngoud uit het zand te krijgen.... werk geweldig overall in de wereld, maar niet in Nederland. Artikel over goud..beter niet schrijven, je wil niet nog meer slappende honden wakker maken.


17 feb 2019, 16:27
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl