Logo
Het is nu 28 maart 2024, 15:12



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Reisje met mijn zoon naar de Niederrhein 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 maart 2018, 10:09
Berichten: 37
Woonplaats: Noordoostpolder
Antwoord met een citaat
Bericht Reisje met mijn zoon naar de Niederrhein
Een aantal weken geleden had ik een vraag uitgezet over waar het leuk pannen zou zijn met mijn zoontje van 11. hierop heb ik diverse tips en ideëen gekregen waarvoor dank.
Nadat we ons reisje moesten uitstellen ivm moederdag en het de komende weekenden nogal druk is met heel veel andere verplichtingen, zijn we vrijdagavond toch met z'n tweeen vertrokken.
En omdat we maar een beperkte tijd hadden hebben we besloten om een kleinstukje duistland in te rijden om 's avonds rond 22:00 uur op een camping aan de Niederrhein onze tent op te zetten.

Bijlage:
tent en pan.jpg


Na een goede nachtrust werd het dan toch echt tijd om de spullen weer op te ruimen een ding was zeker we hadden er zin in en hopten op een succesvol dagje Goud zoeken.
Het was nu echt naar de Rijn te lopen en de pannetjes te vullen. Ondanks dat de waterstand nog vrij hoog is zijn we positief en hebben we hier alles bij elkaar rond een uurtje of 4 gezocht, omdat et voor mijn zoon soms wel lastig is om zolang met een ding bezig te zijn had ik voor de zekerheid ook de metaaldetector meegenomen maar Papa was de reserve baterijen vergeten en de set die er in zat was nagenoeg leeg dus daar heeft hij niet veel mee gedaan. Gelukkig was dit ook niet nodig want zo nu en dan werden er mooie spikkels gevonden.

Bijlage:
Nathan.jpg


Bijlage:
color in the pan.jpg


rond 14:00 uur zijn we langzaam terug naar Nederland gereden en hebben we nog een tussenstop van 2 uren in Spijk gemaakt waa we ook nog diverse spikkels en flinters hebben gevonden waarvan er een om en nabij de 1 mm lang was en 0,5 mm breed, dit was naar mijn idee erg groot voor Nederlandse begrippen maar we zijn er blij mee.
Omdat we 's avonds ook weer optijd afspraken hadden zijn we rond 17:00 weer huiswaarts gereden, en nu rust ons nog de schone taak om het goud en de magnetiet van elkaar te scheiden. ben heel benieuwd wat het eindreslutaat gaat worden, zodra we dit voor elkaar hebben zal ik nog een foto plaatsen.

Alle andere ideëen die we van jullie hebben gekregen gaan we zeker nog een keer uitproberen.

Groet Kor


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.


22 mei 2018, 08:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jul 2015, 09:24
Berichten: 11688
Woonplaats: Midden Nederland
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Reisje met mijn zoon naar de Niederrhein
Mooi man, leuk erop uit met je zoon :10

:sd Jan

_________________
Kennis is macht - Karakter is meer


22 mei 2018, 09:38
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 23 feb 2015, 20:44
Berichten: 294
Woonplaats: Leerdam
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Reisje met mijn zoon naar de Niederrhein
Mooi dat er goud gevonden is :goezo:
Bedankt voor het delen en succes met het uitpannen van de cons! We zien de foto's wel verschijnen.

_________________
There's gold in them thar hills and rivers!!!


22 mei 2018, 19:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl