Logo
Het is nu 25 apr 2024, 02:59



Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 paydirt info 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht paydirt info
hallo allemaal aangezien de winter er aan komt en ik toch een beetje wil blijven pannen zat ik op internet te neuzen en vond ik paydirt wat je kon bestellen
en nu is mijn vraag is er iemand die daar ervaring mee heeft want moet natuurlijk niet zo zijn dat ik veel geld betaal voor zand want dat hebben we in nl genoeg :whoea:

groet willem


22 sep 2012, 19:25
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22
Berichten: 7409
Woonplaats: langs de ijssel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
nou ik ken het niet persoonlijk, ik heb wel even geinformeerd via google maar als dit uitgezeefde grond is uit alaska bijvoorbeeld,denk ik dat je gewoon geflest wordt.
je zal nooit en te nimmer meer goud vinden dan dat je er voor betaald hebt.
als je een proefmonster zou bestellen, zullen ze denk ik iets extra bijvoegen, zodat je uiteindelijk meer zult aankopen.

mijn mening, weggegooid geld tenzij je het gewoon leuk vindt om te doen,en hopen dat er inderdaad een microgram goud in zit.

_________________
Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..


23 sep 2012, 18:47
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
ja dat idee had ik dus ook al en ik doe het idd niet voor de winst want dat gaat tog niet lukken maar het lijkt me gewoon leuk om te doen thuis beetje pannen
wie weet ga ik tog wat bestellen na wat meer onderzoek dan vertel ik wel wat de opbrengst was bedankt voor je reply pinkeltje


23 sep 2012, 18:57
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22
Berichten: 7409
Woonplaats: langs de ijssel
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
goudzoekerwillem schreef:
ja dat idee had ik dus ook al en ik doe het idd niet voor de winst want dat gaat tog niet lukken maar het lijkt me gewoon leuk om te doen thuis beetje pannen
wie weet ga ik tog wat bestellen na wat meer onderzoek dan vertel ik wel wat de opbrengst was bedankt voor je reply pinkeltje


graag gedaan hoor.
ben wel benieuwd of er dan daadwerkelijk iets in zal zitten.

_________________
Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..


23 sep 2012, 19:33
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
op ebay verkopen ze het veel, Weet dat dit bedrijf http://www.jandjgoldprospecting.com/ goed spul verkoopt. Ik heb met hun goede ervaringen, zelf een highbanker bij hun gekocht en prima levering!

ze leveren concentrate (al door sluibox gegaan) en onverwerkt zand "paydirt"

ze leveren uit Alaska, New Mexico, Washington en California

enige probleem is vaak dat de verzendkosten redelijk hoog zijn, maar denk dat het beste is dat je gewoon gewicht technisch met hun moet overleggen wat goedkoop is. Ik wil evt ook wel meedoen om wat in de winter te kunnen doen, dus wellicht mogelijkheid om gezamelijk wat in te kopen en te verdelen, scheelt weer in kosten.

Mvg,

Louis

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


16 okt 2012, 22:06
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
heey louise thnx voor je reactie
ik heb idd ook heel wat gevonden op internet en e-bay ik ga zeker ff kijken op die website
maar aangezien ik me baan ben verloren zal een par zakjes aanschaffen nu niet gaan maar hopelijk wel snel misschien kunnen we dan idd samen wat bestellen
en heb je meschien een idee hoeveel goud er in zat en hoeveel je besteld had ??

mvg willem


16 okt 2012, 22:31
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
Ik heb zelf niet paydirt of concentrate gekocht bij hun, maar wel wat goud zoekspullen zie afbeelding.

Ik weet dat die mensen van die link die ik je gaf een familie bedrijf hebben en meerdere eigen mining claims hebben, dus hun eigen stuk land waar ze goud zoeken met de meest geavanceerde apparatuur. sinds paar jaar bieden ze dat dus aan in zakken.

Ik zou zelf niet zo snel paydirt kopen, maar eerder concentrate, heb je veel meer kans op goud, of het uit kan??? de USD is momentel nog stuk lager dan de EURO, dus dat scheelt.

Aan de andere kant zou het wellicht goedkoper zijn als je met een aanhangwagen of paar specie bakken achter in je auto naar duitsland rijd en 100 kg paydirt haalt uit de rijn of andere plekken redelijk dichtbij.

louiS

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


16 okt 2012, 22:55
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
okej dan snap k het ik ga me er is in verdiepen en wie weet bestel ik een zakje dan laat ik meteen weten hier op het forum of het wat is
volgend jaar ga ik zeker weer goudzoeken op vakantie en dan idd paar flinke bakken mee naar huis haha


16 okt 2012, 22:59
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
als je van plan bent om dat te kopen dan moet je het maar laten weten op het forum.

Groet Louis


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


16 okt 2012, 23:02
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
komt helemaal goed
maar je hebt een flinke hibanker gekocht zeg maar gebruik je dat ding


16 okt 2012, 23:05
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
ja klopt, volgend jaar voor eerst gebruiken aan de rijn nabij Basel. Als niemand kijkt met pomp en anders alleen de sluicebox.

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


16 okt 2012, 23:07
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
hmm okej echt een vet ding ik zou graag ook zo iets kopen maar nog te onervaren volgend jaar eerst maar is een sluice box aanschaffen en wie weet daarna een dredge of hibanker


16 okt 2012, 23:10
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
Ik ben door discovery channel (gold rush en gold divers) besmet met de goud koorts. Heb nu bijna alle spullen aangeschaft. En scheelt dat ik groot budget heb. Ik ben oa. ondernemer en maken altijd geld vrij voor bedrijfsuitje mijn compagon en tevens vriend van me. Besloten om al dit spul aan te schaffen en er op uit te trekken ipv andere activiteiten te doen, en als het bevalt gaan we het vaker doen.

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


16 okt 2012, 23:19
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
jah voor mij dezelfde situatie gold rush enz
afgelopen vakantie wezen zoeken in frankrijk klein beetje gevonden maar echt super leuk ga het zeker weer doen alleen jammer dat je niet vlak bij huis kan zoeken dan zou ik er elke dag zitten dit jaar een sluicebox kopen en een hand dredge en wat anderen kleine dingen en hopelijk vind ik volgende zomer veel meer


16 okt 2012, 23:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
Ik weet niet waar je woon, maar je kunt op meerdere plekken in nl op zoek naar goud, wel zijn het hele kleine flinters. Op dit forum kun je de plekken wel vinden.

Sluicebox kun je ook zelf maken van bijv. Dikke ribbelslang, open snijden op plank nieten paar plankjes ernaast en klaar. Op YouTube heb je veel filmpjes hoe je dat kunt maken.

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


17 okt 2012, 00:13
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
ik weet het ga binnenkort ook een x zoeken en ik heb liever een fatsoenlijke sluicebox zijn niet zo duur op internet dus dat komt wel goed


17 okt 2012, 00:51
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
Mocht je zelf aan de klus gaan dan is dit een leuke blog

http://www.mdpub.com/sluice/index.html

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


17 okt 2012, 00:55
Profiel WWW
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59392
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
mooi om te lezen mannen :ppp

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


17 okt 2012, 01:05
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
thnx voor de link louis ga het ff onderzoeken denk alleen wel dat als ik zelf aan de klus ga ik wel met het las apparaatje aan de gang ga lijkt me veel steviger als hout


17 okt 2012, 14:51
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
thnx voor je reactie de ed


17 okt 2012, 14:52
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
Als je dan toch met metaal ed gaat werken, maak hem dan van aluminium, niet zo zwaar en roest niet.

wat heb je nodig: plaat alu, wat hoek profielen, miner moss of stuk vloerbedekking, evt stuk ribbelbuis die je kunt open knippen voor op bodem. en zagen/knippen en potnagelen maar.

Hier filmpjes als voorbeeld:

deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=xZXoZ9aG ... ure=relmfu

deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=xZXoZ9aG ... ure=relmfu

deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=OiP1cSVA ... ure=relmfu

deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=dWDk2ZdC ... ure=relmfu

Testen: http://www.youtube.com/watch?v=pLk78YQc ... ure=relmfu

Groet Louis

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


17 okt 2012, 15:49
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
paydirt is besteld nu is het er een beetje snel kan ik eindelijk weer iets aan me goudkoorts doen :07


13 dec 2012, 02:44
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
louis1977 schreef:
Ik weet niet waar je woon, maar je kunt op meerdere plekken in nl op zoek naar goud, wel zijn het hele kleine flinters. Op dit forum kun je de plekken wel vinden.

Sluicebox kun je ook zelf maken van bijv. Dikke ribbelslang, open snijden op plank nieten paar plankjes ernaast en klaar. Op YouTube heb je veel filmpjes hoe je dat kunt maken.


Voor niet al teveel geld is een sluisbox ook te bestellen in zwitserland zie: http://www.goldwasch-tour.ch/shop/shop.htm
(niet een heel gebruiksvriendelijke site)

De mijne was destijds rond de 125,- euro, daar zou ik persoonlijk niet voor gaan zelf bouwen en hoeft ook niet over het grote water vandaan te komen dus de verzendkosten zijn gewoon laag.

Succes en leuk om te lezen


13 dec 2012, 07:46
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 sep 2012, 18:34
Berichten: 62
Woonplaats: zwolle
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
Het beste en goedkoopste naar mijn mening is om ze vanuit usa over te laten komen. Via ebay kun je veel sluiceboxen vinden: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=sl ... x&_sacat=0

wel moet je een account aanmaken op ebay, paypal of een creditcard hebben voor betalingen. dus voor de computer dummy zal dit wellicht wat lastig worden, maar je bent wel het goedkoopste uit.

mvg,

louis

_________________
More gold has been mined from the thoughts of men than has been taken from the earth


13 dec 2012, 13:17
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 sep 2012, 00:46
Berichten: 46
Antwoord met een citaat
Bericht Re: paydirt info
ik weet het bestel alles op internet veel makkelijker paydirt is ook besteld via ebay maar bedankt voor de info


13 dec 2012, 15:52
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl