Logo
Het is nu 23 apr 2024, 10:21



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 3 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht 3
Spreek niet met mijn papagaai !!!

De vaatwasser van Linda is kapot en ze belt een servicemonteur, maar die kan alleen overdag komen mij zij moet werken. Dus zegt ze tegen de servicemonteur: De sleutel ligt onder de mat, repareer de vaatwasser en laat de rekening achter en ik maak het bedrag gelijk over als ik thuis kom. Oh ja maak je geen zorgen over mijn hond Lex, hij laat je wel met rust, maar ik heb ook een papagaai thuis, zeg niets tegen hem wat er ook gebeurd en wat hij ook doet. IK HERHAAL ZEG NIETS TEGEN DE PAPAGAAI. !!!
Als de servicemonteur de volgende dag komt, ligt de sleutel inderdaad onder de deurmat, als hij binnengaat in het huis komt hij de grootste dobberman tegen die hij ooit heeft gezien, maar de hond doet inderdaad helemaal niets ligt in zijn mand en bekijkt de monteur terwijl hij de vaatwasser repareerd. Maar die papagaai gaat me toch te keer, krijst de hele tijd en vloekt en scheldt ook de monteur uit. Totdat die monteur helemaal gek wordt van dat beest, en ondanks de waarschuwing het niet langer kan houden, en schreewt tegen de papagaai " Hou nou eindelijk eens je kop stom beest "
Waarop de papagaai roept: PAK HEM LEX !!!!


17 apr 2008, 13:08
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl