Logo
Het is nu 28 maart 2024, 19:22



Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
 Spijk 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 dec 2018, 14:11
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Spijk
Vandaag de laatste test 512....8 meter NAP... 4 liter zand, dus een derde van een emmer, volgend jaar 8m3 per uur minimum met een verlies minder dan 1 procent. Dit is alleen maar te bewijzen dat met de juiste kennis en materiaal je daadwerkelijk een boterham mee kunt verdienen als het wil.


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.


15 sep 2019, 23:18
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2019, 11:02
Berichten: 24
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Das niet verkeerd....zekers niet voor 4 liter zand. Tel zo 40 stukjes . Is 10 stukjes per liter....is 80000 dan per uur.

Laat je nog wel wat over voor de amateur golddigger dan?? :Hellup: :Hellup:


28 sep 2019, 18:34
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 dec 2018, 14:11
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
dat is alleen nog maar wat zichtbaar is... bijna 2x zoveel dat tussen de 600 en 1200 mesh is die toen nog niet gescheiden was. Waar het allemaal op neer kom dat er iets over 0.3 gram per ton in het zand zit, dat kun je niet met een goud pan of een sluice eruit krijgen.


28 sep 2019, 19:53
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2019, 11:02
Berichten: 24
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
He mr Pomrenke.

ik zou je graag een keertje aan het werk willen zien met de norrzle .

Groet

Ryan


01 okt 2019, 19:14
Profiel
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:14
Berichten: 59211
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
mooi man

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


01 okt 2019, 19:15
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 jan 2017, 18:47
Berichten: 632
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Kunde nooit rijk mee worde. Begint nou al mee artikel 6.1.a mijnbouwwet. :03 :07 Maar een simpele burger krijgt zomaar geen vergunning, artikel 8 en 9 (meest 1a b en c, en 2). Dus maakt oe eigen maar nie gek.


01 okt 2019, 19:25
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 dec 2018, 14:11
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
En laat ik nou net niet een simpele burger zijn!


02 okt 2019, 20:08
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 dec 2018, 14:11
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Was ik ook bijna vergeten :07 …. alles wat je vind is van de Staat... ook je muntjes, en al die andere meuk van het verleden...is van de staat, ook wat je vind in je achtertuin, is van de Staat... Alles tot aan 100 meter in de bodem is van de Staat.... heb jij een mooi signaal met je metaaldetector is leuk en prima... in je eigentuin mag je dan graven, maar wat je vind is van de Staat. Zodra je ergens ander ben ook met toestemming, alles wat je vindt is van de Staat. Zodra je een kuil graaf heb je te maken met de Ontgrondingwet 1965, dus zonder vergunning en toestemming mag je niet graven. Ben je aan de Rijn goud aan het zoeken met je pannetje, heb je toestemming nodig van de landeigenaar, graaf je een kuil op het strand met je nozzle dan heb je weer te maken met de Ontgrondingwet, en het goud is van de Staat!

En laat ik nu net mijn zaakjes keurig netjes op orde hebben..... Een stukje advies van een arrogante bal... die dit al 43 jaar doet... je heb maar 2 vrienden nodig in het leven, dat is een goede boekhouder en advocaat en de juiste connecties is een bonus.


02 okt 2019, 20:28
Profiel
Online
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 maart 2018, 19:36
Berichten: 2141
Woonplaats: Steenwijkerwold
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
:goezo:

_________________
Een gabber is geen hakker, maar je makker!


02 okt 2019, 21:18
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 jan 2017, 18:47
Berichten: 632
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Mr Gold schreef:
Was ik ook bijna vergeten :07 …. alles wat je vind is van de Staat... ook je muntjes, en al die andere meuk van het verleden...is van de staat, ook wat je vind in je achtertuin, is van de Staat... Alles tot aan 100 meter in de bodem is van de Staat.... heb jij een mooi signaal met je metaaldetector is leuk en prima... in je eigentuin mag je dan graven, maar wat je vind is van de Staat. Zodra je ergens ander ben ook met toestemming, alles wat je vindt is van de Staat. Zodra je een kuil graaf heb je te maken met de Ontgrondingwet 1965, dus zonder vergunning en toestemming mag je niet graven. Ben je aan de Rijn goud aan het zoeken met je pannetje, heb je toestemming nodig van de landeigenaar, graaf je een kuil op het strand met je nozzle dan heb je weer te maken met de Ontgrondingwet, en het goud is van de Staat!

En laat ik nu net mijn zaakjes keurig netjes op orde hebben..... Een stukje advies van een arrogante bal... die dit al 43 jaar doet... je heb maar 2 vrienden nodig in het leven, dat is een goede boekhouder en advocaat en de juiste connecties is een bonus.


Nee hoor, da hedde fout. De staat heef het eerste recht ja, maar wel tegen redelijke en marktkonforme vergoeding. Wat iemand vind en niet aan een rechtmatige persoonlijke eigenaar toe te wijzen is is voor de helft van de grondeigenaar en de andere helft voor de vinder. Er was wa onduidelijkheid hoe diep da ge moogt gaan maar dat is mee de nieuwe erfgoedwet ook duidelijk. Pas nog email over gehad. :whoea:
Citaat:
Geachte heer Asterix
De gemeente heeft op xx-xx-2018 geregistreerd dat u een voorwerp gevonden heeft, waarvan u de eigenaar niet kent. De eigenaar van het voorwerp heeft zich niet binnen de gestelde termijn gemeld.

U bent nu de eigenaar van het voorwerp. Hiermee komen de onderhoudsverplichtingen te vervallen.


Maar gij hebt geen mijnbouwvergunning. En die hedde gewoon nodig. Of ge nou denkt dat ge een gewone burger bent of nie en 100 advokaten hebt. Vergunning maakte mij nie wijs. :whoea: Kan zijn da het een bietje gedoogd wordt, maar groots aanpakken en rijk zulde er nie mee worden.


03 okt 2019, 14:06
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 18:30
Berichten: 26912
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
hoi @ mnr gold,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

fijn dat je avontuur met delen wilt :ppp , ,vind dit geweldig om te volgen :goezo:

nee rijk worden is voor "ons " normalen sterveling een droom :as die als een zeepbel kapot springt :04

maar gelukkig hebben allen een geweldige hobby :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :pol :pol :07 die 'ons ' niemand afneemt :lo

grt Chris :03

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

03 okt 2019, 16:05
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 14:40
Berichten: 7709
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Asterix schreef:
Kan zijn da het een bietje gedoogd wordt.


Juist ja, daar zeg je 't zelf :lol: Zelfs de overheden kennen het fenomeen gezond verstand hier en daar nog wel. Wat ze wél hebben met alle regels, wetgevingen en dingetjes meer, is een stok achter de deur. Voor wanneer het eens ergens uit de hand loopt. Het is allemaal niet zo moeilijk, gewoon lekker hobbyen en jezelf niet gek (laten) maken.

Zennn :07

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


03 okt 2019, 16:37
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 jan 2017, 18:47
Berichten: 632
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Daar reageerde ik toch ook precies op? Da ge der nie rijk van zult gaan worden. Da ge der geen boterham mee kunt verdienen omdat ge dan beroepsmatig wel een vergunning moet hebben. Want da is wat ie zei. Hobbien wel maar dan ook gedoogt dus nie legaal want artikel 6.1.a mijnbouwwet, en 1.b. https://maxius.nl/mijnbouwwet/artikel6/ Verder veel succes van me en dagge veel grammekes moogt vinden.


03 okt 2019, 17:09
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 dec 2018, 14:11
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Dus als ik iedereen begrijp, want ja ik ben maar heel dom.. ben je met een sluis aan het strand beroepsmatig bezig.... :Censuur: dit zal tevens mijn laatste bericht zijn. Ik ben op de site gekomen om iemand te vinden die de kennis en de zelfde passie voor goud wassen heeft als ik, die heb ik onder tussen gevonden....en ik heb al jaren geleden bewezen dat je er van kan leven, maar nooit vastgelegd, maar wil je dat doen 7 dagen in de week...echt niet. Ik geef nog even iets mee om na te denken.... als iemand over 7 gram in een dag vindt dan is het aannemelijk, dat hij of zij er een boterham mee kan verdienen..toch? En dat is mijn punt..... wens iedereen veel plezier en veel geluk en boven alles een goede gezondheid, want dat is meer waard dan all het goud in de wereld!


04 okt 2019, 06:34
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 jan 2017, 18:47
Berichten: 632
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Spijk
Nee ge bent dan bezig mee opsporen van delfstoffen en da mag al nie. Zelfs mee een panneke mag eigelijk al nie. artikel 6.1.a mijnbouwwet, en 1.b. https://maxius.nl/mijnbouwwet/artikel6/ Nie kwaad om mijn worde want ik heb da nie verzonnen. :07


04 okt 2019, 13:42
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 15 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl