|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Gegoten stripje om vervolgens te splitsen.
| Auteur |
Bericht |
|
takkie
Geregistreerd: 15 jun 2017, 00:17 Berichten: 2566 Woonplaats: Meerssen
|
 Gegoten stripje om vervolgens te splitsen.
Materiaal: brons/koperlegering
Afmeting: 50 x 14 mm (1 enkele zou 22 mmm lengte hebben)
Gewicht: 8,80 gram
Beschrijving van het voorwerp: Een vreemde vondst.. Het is een gegoten stripje. Duidelijk is te zien dat er ooit (minimal 1) meer aan gezeten hebben. Deze zijn dus gegoten om ze vervolgens te splitsen. Één enkel stukje zou 22 x 14 mm zijn. Hierop is op de helft een groef meegegoten. Een beetje zoals een domino speelstukje. Ik dacht hierdoor ook zelf aan speelstukjes .. geen idee verder. Misschien komt iemand het bekend voor! Gr, Chaim
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ 'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'. (Vergilius)
|
| 06 aug 2019, 10:44 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Gegoten stripje om vervolgens te splitsen.
hallo nee nog nooit gezien maar zal eens kijken of ik iets vinden kan als ik door de boeken blader mvg leon
|
| 06 aug 2019, 10:50 |
|
 |
|
woesel
|
zonnebril van tuinkabouter?
|
| 06 aug 2019, 12:03 |
|
 |
|
takkie
Geregistreerd: 15 jun 2017, 00:17 Berichten: 2566 Woonplaats: Meerssen
|
woesel schreef: zonnebril van tuinkabouter? Nu je het zegt! Ik zet hem snel op de plank bij de tuinkabouters. 
_________________ 'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'. (Vergilius)
|
| 06 aug 2019, 12:47 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|