|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Chrispat
|
 ..
Materiaal: tin
Afmeting: zie foto
Gewicht:
Beschrijving van het voorwerp:
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door Chrispat op 08 okt 2021, 22:58, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 08 okt 2021, 12:30 |
|
 |
|
lieropp
Moderator
|
 Re: tinnenknoop met adelaar met 2 koppen
Advies: Lees eerst eens de regels door die gelden om hier iets te plaatsen. Het wordt je nog een keer extra gevraagd. Maak scherpe foto's. Aan de foto die je gepost hebt, is geen enkel detail te zien. Je verwacht wel een antwoord van het forum, doe dan zelf wat meer moeite graag, dan zullen wij ook moeite voor jou doen. Dit geldt ook voor al je andere post.
Gr Peter
|
| 08 okt 2021, 14:26 |
|
 |
|
Chrispat
|
Beste Lieropp, dank voor je reactie. Je hoeft dit niet bij ieder bericht te zetten, de foto's zijn verder duidelijk voor de lezer daar is de afmeting gewoon te zien. Wil je het gewicht nog weten ? Anders zet ik er niets meer op het forum dat kan ook hoor.
|
| 08 okt 2021, 14:40 |
|
 |
|
snoekbaars
|
Geen reden om je aangevallen te voelen, maar deze foto's zijn niet scherp en dus een terechte opmerking van de moderator. Gr, Snoekbaars
|
| 08 okt 2021, 15:08 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Chrispat schreef: Beste Lieropp, dank voor je reactie. Je hoeft dit niet bij ieder bericht te zetten, de foto's zijn verder duidelijk voor de lezer daar is de afmeting gewoon te zien. Wil je het gewicht nog weten ? Anders zet ik er niets meer op het forum dat kan ook hoor.  ik zou ook graag zien dat jou foto's recht staan en niet een kwartslag gedraaid, ik begin een stijve nek te krijgen met gemak voordat je de foto plaatst en op bevestigen klikt, klik dan even op voorbeeld is hij dan gedraaid kun je hem op je pc/laptop even aanpassen en opnieuw opslaan viewtopic.php?f=187&t=104175viewtopic.php?f=208&t=107641
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 08 okt 2021, 16:54 |
|
 |
|
Tjark
Geregistreerd: 10 mei 2013, 16:44 Berichten: 276 Woonplaats: Vlissingen
|
tja hij is nieuw op het forum en de toon maakt de muziekis het niet aan ons de ervaren forum leden om hem te adviseren om het anders te doen voorwerpen fotograferen is in het begin erg lastig ieder van ons heeft hier in het begin mee te maken gehad en weet ook hoe lastig het is om voorwerpen goed te omschrijven en te fotograferen het is een leer proces geef hem de tijd Tjark
|
| 08 okt 2021, 19:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
Chrispat schreef: Beste Lieropp, dank voor je reactie. Je hoeft dit niet bij ieder bericht te zetten, de foto's zijn verder duidelijk voor de lezer daar is de afmeting gewoon te zien. Wil je het gewicht nog weten ? Anders zet ik er niets meer op het forum dat kan ook hoor. Er wordt gewoon gevraagd om scherpe foto's , kan zijn dat je dat als lastig ervaart, mijn excuses als dit zo is.!!! Maar onze moderators en forumleden doen al jaar in jaar uit hun uiterste best om "ons zoekers" te voorzien van een referentie, dat geheel belangeloos op vrijwillig basis en vragen om wat meer info en scherpe foto's om je jouw uiteindelijk te helpen je gevonden vondst een naam te geven. Met vriendelijk groet Chris  namens het team van BVW en onze zeer gewaardeerde leden 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 okt 2021, 21:42 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Chrispat schreef: Beste Lieropp, dank voor je reactie. Je hoeft dit niet bij ieder bericht te zetten, de foto's zijn verder duidelijk voor de lezer daar is de afmeting gewoon te zien. Wil je het gewicht nog weten ? Anders zet ik er niets meer op het forum dat kan ook hoor. Hoi Chrispat Even rapido je onderwerpen saboteren is in ieder geval niet acceptabel. Wat mij betreft een permanente ban voor jou. Maar ik ga daar niet over, misschien nog je geluk 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 okt 2021, 12:51 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
radiohead schreef: Chrispat schreef: Beste Lieropp, dank voor je reactie. Je hoeft dit niet bij ieder bericht te zetten, de foto's zijn verder duidelijk voor de lezer daar is de afmeting gewoon te zien. Wil je het gewicht nog weten ? Anders zet ik er niets meer op het forum dat kan ook hoor. Hoi Chrispat Even rapido je onderwerpen saboteren is in ieder geval niet acceptabel. Wat mij betreft een permanente ban voor jou. Maar ik ga daar niet over, misschien nog je geluk  Ik heb hem voorzien van meerder determinaties, ook al een eerder bericht verwijderd op eigen verzoek i.vm TE slechte foto's en dan nu dit..... 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 09 okt 2021, 18:11 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
 Re: ..
 Heb hem gisteren een pbtje gestuurd met het verzoek nieuwe fotos te plaasen, wacht nog tot morgen ,bij geen gehoor zet ik hem op de trein, een enkel reisje naar blijfwegiestan. Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 09 okt 2021, 18:28 |
|
 |
|
Chrispat
|
 nieuwe foto's
Sorry heren, het lukte me niet om betere foto's te maken en nieuw bericht plaatsen excuses hiervoor, ik het met Chris besproken.
Ik heb een nieuwe poging gewaagd ik ben niet goed in fotograferen, ik zal de tip om meer gegevens invullen ter harte nemen, zeg maar een beginnersfout.
De knoop is in erg slechte staat en is gemaakt van een soort tinlegering. Je kan een adelaar of vogel in herkennen met twee koppen.
gewicht is 4,76 gram, en diameter is 2 cm. Als jullie nog tips hebben voor fotograferen dan hoor ik het graag. Ik het het nu vlak bij het raam genomen dus meer daglicht erbij.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 okt 2021, 14:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Hoi Chris Bedankt om effen nieuwe foto's te maken  wat er fout is gegaan bij jouw bericht, je wilde het bericht aanpassen, maar dat moet je binnen 24 uur doen, 'we hebben dat extra zo ingesteld dat men achter af geen berichten kan verwijder of wijzigen, anders is de thread naar de klote. zal de foto's er bovenaan bij plaatsen, dat doe ik dan in alle thread. gr Chris 
|
| 10 okt 2021, 14:28 |
|
 |
|
Chrispat
|
Hoi Chris,
Nog bedankt voor het plaatsen van de foto's.
Groet Chris
|
| 10 okt 2021, 16:51 |
|
 |
|
IamHenkel
|
Hoi chrispat, Ik wil je een paar goede tips geven voor het maken van scherpe foto’s. - Leg eerst het object op een tafel/ iets vastigs. - Houd de telefoon/camera niet te dicht op het object. 20/25 cm ervan af voor scherpere foto’s, Zodat de lens can focussen op hetgeen wat jij wil laten zien. - mocht je last hebben van een trillende hand (zoals ikzelf) Laat je telefoon ergens op rusten, zoals een stevig doosje met eenzelfde hoogte zoals ik eerder beschreef. Soms kun je foto’s nog een beetje strakker maken, door te wijzigen in de foto-app of met een conputer programma. Zo kan je soms meer details uit de objecten krijgen. Mischien vergeet ik iets, graag zie ik deze aangevuld worden door mede-forummmmmers. Hoop je hiermee te helpen Geen aanval op jou Chrispat, mij overkwam het ook in het begin. Sommige forummmmmers lijken streng, maar alles ten goede van de DTM’s. Fijne zondag avond iedereen.
|
| 10 okt 2021, 17:05 |
|
 |
|
Chrispat
|
Hoi IamHenkel,
Dank voor de tips, ik ga het bij de volgende vondsten gebruiken om uiteindelijk ook betere foto's te krijgen.
Ook een fijne avond toegewenst voor jou en de rest van het Forum.
|
| 10 okt 2021, 17:31 |
|
 |
|
wimvanschaijk
|
Zo . Nu dtm vragen . Is het geen lood. Ik zie er een arend in. Zo een loodje heb ik ook. gr wim
|
| 14 okt 2021, 23:33 |
|
 |
|
Pulletje
|
He, dit lijkt een betere versie van het loodje dat ik gisteren heb geplaatst. Herken m aan die streepjes aan de randen. Volg met interesse
|
| 15 okt 2021, 12:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|