|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Rond plaatje, met bloemmotief
| Auteur |
Bericht |
|
Nico
|
 Rond plaatje, met bloemmotief
Materiaal: koper vertind
Afmeting: 28mm
Gewicht:4 gram
Beschrijving van het voorwerp: 2 ronde plaatjes, aan elkaar geklonken. Op één kant staat een bloem, de andere kant is vertind of verzilverd. Ik zie niet of er iets tussen de plaatjes gezeten heeft. Helaas is het voorwerp erg beschadigd. Wat zou dit zijn? Bedankt Nico.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 30 dec 2022, 21:07 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Rond plaatje, met bloemmotief
deze zul je toch een beetje beter schoon moeten maken zodat we het motief beter zien......maar ik denk hoog middeleeuws mvg leon 
|
| 30 dec 2022, 21:08 |
|
 |
|
Nico
|
 Re: Rond plaatje, met bloemmotief
aureum schreef: deze zul je toch een beetje beter schoon moeten maken zodat we het motief beter zien......maar ik denk hoog middeleeuws mvg leon  deze heb ik al een stuk schoner gekregen, wat er dan nog rest is echt keihard en heel lastig te verwijderen. Hetzelfde geldt voor die riemtong, het is erg lastig deze verder schoon te krijgen zonder de vondst te beschadigen. Je ziet nu al wat scheurtjes dus ik durf het niet goed.
|
| 30 dec 2022, 21:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|