|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Luukst
|
 Visje als hanger
Materiaal: koperlegering
Afmeting:3 cm lang
Gewicht:
Beschrijving van het voorwerp: visje met oogje. Is dit een visje met religieuze betekenis? Of valt hier weinig over te zeggen en is het gewoon een toenmalig sierobject?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 15 mei 2019, 19:31 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
 Re: Visje als hanger
Pilkertje van sportvisserij denk ik, met afgeroeste haak of dreg 
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 16 mei 2019, 09:52 |
|
 |
|
Luukst
|
 Re: Visje als hanger
Oke jan daar had ik nog niet aan gedacht, terwijl ik fervent visser ben  hij is wel hol en vrij licht dus hierdoor denk ik toch aan een hangertje.. want een hol pilkertje lijkt me niet handig moet goed en snel zinken toch? 
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 16 mei 2019, 11:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|