Wie kan mij meer vertellen over dit object: Diameter 2,2 cm, dikte `knop` 2 mm. Materiaal: lood, aangetast door loodoxide. Voorzijde grote letter K en een kleinere letter A of cijfer 4. Onderzijde knop 2 lijnen, mogelijk ontstaan door het gieten van het loodplaatje. Onderzijde `knop` de drie Andreas kruizen van Amsterdam. Het gaat hier volgens mij om de helft van een pinneloodje. Mijn vraag is: Waar staat Ka of K4 voor en waar diende het loodje voor. Ik kan er met geen mogelijkheid XX van maken voor 20 el bijvoorbeeld.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien. _________________ Groeten Allex http://www.loodjes.nl - info@loodjes.nl Ik verzamelbakenloodjes en armenpenningen. Ook informatie en afbeeldingen hierover zijn welkom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum