Logo
Het is nu 03 maart 2026, 13:14

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
 xp deus contra blisstool en de winnaar is....... 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht xp deus contra blisstool en de winnaar is.......
Vandaag de deus en de blisstool op de testbaan gehad. Ook even de ingotest gedaan. Op http://www.detectortest.info/ vinden jullie binnenkort het volledige verslag.
Ik wil nu alleen maar mededelen dat ik overweeg om de aankoop van mijn deus te annuleren. De goldmaxx is duidelijk véééééél beter.
De Blisstool (450 euro) was overweldigend de betere. (tot 50 % dieper)
Van een teleurstelling gesproken.
Het gaat hier wel over testen op de testbaan en de gebruikelijke ingotest op dezelfde locatie waar we alle andere detectors testen

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

13 dec 2009, 16:40

Antwoord met een citaat
Bericht Re: xp deus contra blisstool en de winnaar is.......
Ben heel benieuwt naar de ingo test wat voor diepte de Deus haalt.
Technische gezien wat ik er dan van gelezen heb, aan wat er aan accu en watt/volt in de schotel zit, en dit dan omgezet in signaal wat de grond in gezonde wordt,kan dit technische gewoon niet, dat dit de diepte van de SE of E-trac haalt,of ze moeten iets revolutionairs bij xp hebben uitgevonden :07
Hoop dat de test resultaten snel op je site staan :oooo

13 dec 2009, 16:57
Profiel

Antwoord met een citaat
Ben ook benieuwd naar de testresultaten..in ieder geval niet positief voor de deus.

Heb zelf ook 2 xp's waaronder de goldmaxpower....en was benieuwd naar de meerwaarde van de deus eigenlijk.

gr Russell

13 dec 2009, 18:18
Profiel
Antwoord met een citaat
Wij hebben ondertussen contact gehad met de importeur in Duitsland ( de leverancier van ons testapparaat) en volgens hem moet er iets niet in orde zijn met de deus die wij getest hebben. Hij neemt morgen contact op met de fabrikant in Frankrijk. De testresultaten zullen daarom voorlopig niet gepubliceerd worden op onze website. Wordt ongetwijfeld vervolgt.

13 dec 2009, 18:25

Antwoord met een citaat
detector.be schreef:
Wij hebben ondertussen contact gehad met de importeur in Duitsland ( de leverancier van ons testapparaat) en volgens hem moet er iets niet in orde zijn met de deus die wij getest hebben. Hij neemt morgen contact op met de fabrikant in Frankrijk. De testresultaten zullen daarom voorlopig niet gepubliceerd worden op onze website. Wordt ongetwijfeld vervolgt.
Hoop dan wel, dat je snel een ander kan testen :07 .
Ben wel benieuwt er naar,maar had je dan het gevoel dat hij niet goed was?

13 dec 2009, 18:46
Profiel
Antwoord met een citaat
Je kan de huidige resultaten vergelijken met de diepgang van de laser rapier plus.

13 dec 2009, 19:06

Antwoord met een citaat
detector.be schreef:
Je kan de huidige resultaten vergelijken met de diepgang van de laser rapier plus.
Hmm heb even gekeken,nou ben benieuwt als je een andere Deus test,als je zo vergelijk met de diepgang van de laser rapier plus.
Dan is het wel bedroevend,voor die hoeveelheid euro's.
Zal toch niet zo zijn dat het de vista onder de XP MD wordt, met een hoog eye candy gehalte.

Ze hadden volgens mij beter gewoon de schotel met draad kunnen laten,eigenlijk gewoon zoals de meeste digitale Md.
Want als het nu niet goed functioneert weet je niet waar je moet zoeken, kan in alle drie de elektronica gedeeltes zitten.
Plus dat je bijvoorbeeld oude Xp of ander merk schotels ook had kunnen gebruiken.
Één ding weet ik wel een MD moet betrouwbaar zijn,en zeker als je er bijna 1500 euro voor betaald.

13 dec 2009, 19:41
Profiel

Antwoord met een citaat
het lijkt mij sterk dat xp een detector bouwt die slechter presteert dan hun vorige detector. :04
ik heb er vandaag de hele dag mee gelopen op een grof geploegde akker met mega veel ijzer in de grond en kan niet zeggen dat hij mager presteerde .
we hadden met zijn drieen op deze akker ongeveer evenveel munten.
de een liep met een etrac en de ander met een goldmaxx power.
we hadden zo ongeveer 60 romeinse folissen en er zaten zeer kleinjes bij die de deus zonder problemen tussen het ijzer uit haalde in de deus fast stand.
maar ik ben benieuwd naar de volgende test.
gr ernie

13 dec 2009, 21:56
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
leuk zeg dit :10

13 dec 2009, 21:56
Profiel

Antwoord met een citaat
ernie schreef:
het lijkt mij sterk dat xp een detector bouwt die slechter presteert dan hun vorige detector. :04
ik heb er vandaag de hele dag mee gelopen op een grof geploegde akker met mega veel ijzer in de grond en kan niet zeggen dat hij mager presteerde .
we hadden met zijn drieen op deze akker ongeveer evenveel munten.
de een liep met een etrac en de ander met een goldmaxx power.
we hadden zo ongeveer 60 romeinse folissen en er zaten zeer kleinjes bij die de deus zonder problemen tussen het ijzer uit haalde in de deus fast stand.
maar ik ben benieuwd naar de volgende test.
gr ernie
Dat lijkt mij ook Ernie, je mag wel verwachten dat hij dieper gaat dan de laatste xpgold versie.
Praktijk op akker is altijd moeilijk te vergelijken,is maar net wat er op je baantje ligt aan vondsten.
Vindt hem ook hartstikke mooi,maar net wat je zegt ff de volgende test afwachten :07

13 dec 2009, 22:01
Profiel

Antwoord met een citaat
ik persoonlijk denk dat wat diepte aangaat we aan een max zitten dat geld zo wel voor de Deus als voor de Goldmaxx als ook voor de Etrac, het verschil en de maatstaaf voor de nieuwe generaties detectoren zal hem zitten in handling gewicht prijs en de manier hoe hij presteerd op moeilijke grond zitten, en dit presteren op moeilijke grond doe hij voor mij meer dan alleen goed, nml. uitmuntend!!! Ik denk dat de diepte test van de Deus in Belgie en het vergelijk met een laser rapier komt door zoals angegeven een niet goed funktionerende Deus, of appels met peren vergelijken zoals b.v. een 6,8 KHZ vergelijken met een 18 KHZ wat diepte aangaat, maar zoals gezegd dit zijn alleen maar vermoedens ik geloof aan de kundigheid van de Belgie testers en aan hun eerlijkheid en ik hoop dat ze ook zullen aangeven met wat voor een programma en wat voor instellingen ze getest hebben.

gr. highlander

13 dec 2009, 22:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]