|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Welke detector raad jij me aan?
| Auteur |
Bericht |
|
nieuwkomer
Geregistreerd: 26 dec 2009, 10:29 Berichten: 11 Woonplaats: Landgraaf
|
 Welke detector raad jij me aan?
Ben op zoek naar een detector en ben aan het twijfelen tussen 3stuks , te weten:
- Minelab Safari - White DFX 300 - Teknetics Ts 2 of Omega 8000
Welke zou jij me aanraden en waarom of heb jij nog een goede tip voor me. Alvast bedankt voor je reactie.
Voetzoeker
|
| 15 jan 2011, 15:43 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Welke detector raad jij me aan?
Stuur even een pbtje naar wilhelm,die kan je er alles over vertellen gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 15 jan 2011, 15:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom Welke detector raad jij me aan? 1 die het doet
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 jan 2011, 17:28 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
Ace 250 is ook een zeer goede beginnersdetector... Staat er zelfs eentje te koop, en ben maar zeker dat ie het goed doet, want mijn zoekmaat heeft er prachtige vonden mee gedaaan ! viewtopic.php?f=192&t=20555&p=224770&hilit=ace#p224770
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 15 jan 2011, 19:42 |
|
 |
|
dagobert
|
Het ligt er ook aan op wat voor soort terreinen je wil zoeken.
Maar een Tesoro doet het altijd erg goed.
Dagobert
|
| 15 jan 2011, 19:51 |
|
 |
|
indian
Geregistreerd: 11 sep 2008, 20:53 Berichten: 558 Woonplaats: Hardenberg
|
Minelab safari,zonder twijfel,  makkelijk te bedienen ook voor beginners en gelijk bijna maximaal resultaat op diverse soorten grond. Succes en veel plezier grt Indian...ugh
_________________ desiderum constans cavo thesarus grandis et infinitus humus transissulanos
|
| 15 jan 2011, 19:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
indian schreef: Minelab safari,zonder twijfel,  makkelijk te bedienen ook voor beginners en gelijk bijna maximaal resultaat op diverse soorten grond. Succes en veel plezier grt Indian...ugh EN DIEPTE
|
| 15 jan 2011, 20:05 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
nieuwkomer schreef: Ben op zoek naar een detector en ben aan het twijfelen tussen 3stuks , te weten:
Welke zou jij me aanraden en waarom of heb jij nog een goede tip voor me. Alvast bedankt voor je reactie.
Voetzoeker snap het niet helemaal Nieuwkomer. eerst verkoop je een E-track en daarna vraag je om advies welke detector...... je twijfelt dan tussen - Minelab Safari (geen beginners) - White DFX 300 ( zeker geen beginners en moeilijker dan de E-track) - Teknetics Ts 2 of Omega 8000 (geen commentaar) had je niet beter de E-track kunnen houden ,en tijd er in steken om hem te leren kennen. gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 15 jan 2011, 20:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bubba schreef: nieuwkomer schreef: Ben op zoek naar een detector en ben aan het twijfelen tussen 3stuks , te weten:
Voetzoeker snap het niet helemaal Nieuwkomer. eerst verkoop je een E-track en daarna vraag je om advies welke detector...... je twijfelt dan tussen - Minelab Safari (geen beginners) - White DFX 300 ( zeker geen beginners en moeilijker dan de E-track) - Teknetics Ts 2 of Omega 8000 (geen commentaar) had je niet beter de E-track kunnen houden ,en tijd er in steken om hem te leren kennen. gr bubba  o zit dat zo ja dat is niet slim als je een E-Trac neemt dan moet je er wel wat voor doen gaat niet van zelf zitten hier genoeg E-Trac zoekers die je wel willen helpen met de instellinen
|
| 15 jan 2011, 22:30 |
|
 |
|
nieuwkomer
Geregistreerd: 26 dec 2009, 10:29 Berichten: 11 Woonplaats: Landgraaf
|
Ja heren,
Ben sinds een dik jaar pas aan het zoeken, heb eerst een White Prizm V gehad en heb een beetje al te ijverig een E-trac gekocht zonder verder na te denken wat voor een mogelijkheden deze detector met zich mee bracht. Is denkelijk een stap te groot geweest. Ja...zeg het maar....zoals Maxima ooit zij " hij is een beetje dom geweest". Ik dank jullie in ieder geval voor jullie aanbod om te helpen maar op dit moment heb ik hier niks meer aan daar de E-trac als de deur uit is. Dus ik ben dus op zoek naar een detector (voor het zoeken op velden en bossen) die voor mij aan een aantal criteria moet voldoen zodoende ben ik me aan het orienteren om dan gericht deze detectors in een winkel te gaan bekijken en natuurlijk testen en niet deze via internet zo maar te gaan kopen zonder deze eerst eens in handen te hebben gehad. Aldoende leert men...........
|
| 15 jan 2011, 23:16 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
prizm V = een goede detector om mee te beginnen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|