|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:07
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
arjan
Geregistreerd: 16 feb 2009, 01:28 Berichten: 68 Woonplaats: Z.O. Groningen
|
 beginners vraag
Hallo mijn naam is Arjan en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een vraagje ik wil mij een metaaldetector kopen maar ik ben nog een leek op dit gebied. Ik heb eens rond gekeken op internet en nu is mijn keuze op een paar modellen gevallen. N.l. de White's prizm 3 de white's prizm 4 of de Garret ace 250, kan iemand mij vertellen welke van deze drie ik het beste kan aanschaffen ? Of eventueel tips omtrent andere detectors rond deze prijsklasse? B.v.b. dank Arjan.
_________________ COMPASS XP 450 // Tesoro Vaquero
|
| 16 feb 2009, 23:27 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: beginners vraag
hoi @ arjan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte welkom hier de White's prizm zijn hele goede detectors om mee te beginnen en nu super gunstig te kopen omdat het engelse pond laag staat of anders probeer het met een tweedehanse of leen er eerst eentje van een kennis om te kijken of het bevalt grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 16 feb 2009, 23:32 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Beste Arjan, Welkom op dit forum De white's Prizm III kost € 259,00 De white's Prizm IV kost € 349,00 De garreet Ace 250 kost € 325,00 Als je alleen naar een prijs kijkt ben je snel klaar maar uiteraard zijn er meer zaken die meespelen bij de aanschaf van een detector. Je wilt tenslotte ook wat vinden en zoveel mogenlijk rommel laten liggen. Ook de inruil prijs als je ooit weer een stapje verder wilt is belangrijk. Persoonlijk zou ik voor een White's gaan. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 16 feb 2009, 23:39 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Arjan,.. welkom in ons midden,..maar er maar wat leuks van,.. en je komt al direct met een top vraag,.. ik weet als beginnende detector amateur is het zeer moeilijk om een keuze te maken in het woud van detectoren,..ik denk dat onze Wilhelm Bos je zeker een goede raad kan geven,. het is wel belangrijk dat je op de juiste manier opweg word geholpen,. en onze Wilhelm is een zeer vakundig man op dit gebied,..het heeft natuurlijk ook te maken hoeveel je wil uitgeven,..meestal is het zo goedkoop is duurkoop,..maar op het ogenblik zijn er detectoren te krijgen voor een schappelijke prijs,..en die doen het goed,..de prijs kwaliteits verhouding klopt,.en dat is zeer belangrijk,.met een beetje hulp van wilhelm kom je er wel,.  sorry we waren tegelijk aan het slingeren Wilhelm,. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 16 feb 2009, 23:55 |
|
 |
|
arjan
|
Alvast hartelijk dank voor de reacties. Ik kan dus de garret van mijn lijstje strepen, zijn de white's gebruiks vriendelijk voor beginners? Met andere woorden kun je als beginner er alleen uitkomen ivm instellingen etc? M.v.g. Arjan
|
| 17 feb 2009, 00:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
arjan schreef: Alvast hartelijk dank voor de reacties. Ik kan dus de garret van mijn lijstje strepen, zijn de white's gebruiks vriendelijk voor beginners? Met andere woorden kun je als beginner er alleen uitkomen ivm instellingen etc? M.v.g. Arjan nog van hart welkom veel succes met nieuw md als je hem koopt white is een oer sterke machine en heel degelijk gaat niet gauw stuk groetjes de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 feb 2009, 00:33 |
|
 |
|
Defixio
|
Arjan die white's zijn bijna plug and play, goed te doen voor beginners...kun je zeggen waar je ongeveer woont in Nederland? Misschien kan je eens mee met iemand van het forum.
|
| 17 feb 2009, 11:44 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
arjan schreef: Alvast hartelijk dank voor de reacties. Ik kan dus de garret van mijn lijstje strepen, zijn de white's gebruiks vriendelijk voor beginners? Met andere woorden kun je als beginner er alleen uitkomen ivm instellingen etc? M.v.g. Arjan Beste Arjan, De prizm detectoren hoef je alleen maar aan te zetten en dan kan je zoeken. Standaard ingesteld staan ze dan op het afwijzen van ijzer en aluminium folie. Je zou de Sens (gevoeligheid) nog twee stappen kunnen verhogen tot het maximum maar dat is het dan wel. Veel gemakkelijker kan het niet lijkt me!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 17 feb 2009, 12:01 |
|
 |
|
arjan
|
Defixio schreef: Arjan die white's zijn bijna plug and play, goed te doen voor beginners...kun je zeggen waar je ongeveer woont in Nederland? Misschien kan je eens mee met iemand van het forum. Ik woon in de provincie Groningen, bedankt allemaal voor de reacties ik ga uitkijken naar een white's prizm 4. M.v.g. Arjan
|
| 18 feb 2009, 00:53 |
|
 |
|
johoo
|
hoi arjan ,  op het forum heb je ook al gekeken bij de link die links boven aan de pagina staat (midholland) wellicht wat ver weg van uit groningen maar de beste man zal je er zeker goed advies geven over wat voor detector het beste bij je past sterker nog ....hij heeft je al 2x advies gegeven op het forum ik heb niets met de dealer te maken maar ken de beste man van zoeken ,als dealer en kom hem tegen op forum feestjes of zoekdagen en zelfs in engeland wilhelm heeft veel verstand van zaken ,voor beginners maar ook voor de gevorderde zoeker en geeft je goed en eerlijk advies ik zie trouwens op zijn site dat je ook een prizm III kan huren bij hem succes in de toekomst met je vondsten en hoop ze later op het forum te zien groetjes johoo
|
| 18 feb 2009, 09:25 |
|
 |
|
arjan
|
Bedankt voor het antwoord johoo, hmm het was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat het links zijn, ik ga gelijk eens op de site kijken.
|
| 19 feb 2009, 01:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|