Logo
Het is nu 25 apr 2024, 02:18



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Restauratie van antiek zilveren munten 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 maart 2015, 17:35
Berichten: 178
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
Bijlage:
A6B77AB8-D0E9-4D17-A82E-3259B03B19ED.jpeg
Bijlage:
8D88F566-0A9E-42E0-B04D-4BB86F9B0C82.jpeg


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Altijd op zoek naar sceatta's!


18 nov 2022, 21:48
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 maart 2015, 17:35
Berichten: 178
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
En hier laat ik het verder bij, Budda.

_________________
Altijd op zoek naar sceatta's!


18 nov 2022, 21:48
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 sep 2013, 20:20
Berichten: 1550
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
Roerbakmix schreef:
En hier laat ik het verder bij, Budda.


Jammer dat je toch zijn naam nog steeds niet weet terwijl hij je daar al eens op gewezen hebt.
Ik ken je verder niet maar je staat niet echt open voor oprechte kritiek Die goed bedoeld is door Johan (Bubba).
Ik weet zeker dat je veel van hem kan leren, maar dan moet je er wel open voor staan :03

_________________
Groeten Eric
Zoekt het tot op de bodem uit


18 nov 2022, 22:23
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2013, 15:42
Berichten: 6849
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
sorry dat ik ook ff inspring,

maar als de kritiek op een goede manier bedoelt is werk je dat achter de schermen af met een pb-tje.

zoals ik dit topic doorlees, is het geen kritiek, maar gewoon een regelrechte afkeur wat bakmix met de munten doet.

maar het is maar net hoe je het leest natuurlijk :01


19 nov 2022, 09:18
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 nov 2008, 22:50
Berichten: 2103
Woonplaats: Hollandsche Rading
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
Jongens hou is op om hier mekaar op het open forum te lopen afzeiken :oops: :oops: , als iets je niet aanstaat handel dat dan af via een PB ipv hier a publiek dat te doen.
Laten we het gezellig houden aub.

Adri


19 nov 2022, 10:50
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17
Berichten: 20264
Woonplaats: utrecht
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
eeric72 schreef:
sorry dat ik ook ff inspring,

maar als de kritiek op een goede manier bedoelt is werk je dat achter de schermen af met een pb-tje.

zoals ik dit topic doorlees, is het geen kritiek, maar gewoon een regelrechte afkeur wat bakmix met de munten doet.

maar het is maar net hoe je het leest natuurlijk :01

Yep , is kritiek en afkeur wat hij met de munten doet ( nieuwe wazige foto vol met beschadigingen.)

Eric en Adriaan, Ik heb via PB hem geprobeerd uit te leggen dat het niet goed is wat hij met andermans munten doet.
Ik vind het belangrijk dat men weet wat er met zijn of haar munten gebeurd als ze deze volgens deze methode gebeurd.
Als ik alles achter de schermen afhandel dan weten de forumleden nog steeds niet wat er mis is.....

Elke bodemvondst heeft archeologische waarde en het is van belang dat daar goed mee word omgegaan
Niemand wil toch dat zijn munt verloot word! ( je kunt het maar 1x goed doen)
Nogmaals voor degene die mijn intensies niet begrijpen...... het zijn mijn munten niet dus ik kan ook zeggen zoek het maar uit met jullie munten ... maar ik heb gekozen voor een duidelijke waarschuwing zodat men op de hoogte is en kunnen kiezen of ze dit wel willen .

Mijn boosheid.....komt ivoren toren over volgens Roerbakmix... nee ik ben serieus met archeologische vondsten bezig en ik probeer hem te wijzen op juiste methoden en wat je wel en vooral niet moet doen met vondsten.
Roerbakmix weet dondersgoed hoe het zit ( PB gestuurd met zeer uitgebreide uitleg naar hem toe) ..... in dit topic blijft hij net doen of zijn neus bloed....


Mensen roepen vaak dat ze willen leren om hun vondsten te behandelen, maar als er dan kennis gedeeld word ....zien ze het als afkraken van anderen die niet willen luisteren.

Ik hoop dat veel leden hier toch wat aan hebben gehad om juiste keuzes te maken....
ik laat het hier verder bij

Gr bubba :sd

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


19 nov 2022, 11:47
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17
Berichten: 20264
Woonplaats: utrecht
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
vissertje schreef:
Roerbakmix schreef:
En hier laat ik het verder bij, Budda.


Jammer dat je toch zijn naam nog steeds niet weet terwijl hij je daar al eens op gewezen hebt.
Ik ken je verder niet maar je staat niet echt open voor oprechte kritiek Die goed bedoeld is door Johan (Bubba).
Ik weet zeker dat je veel van hem kan leren, maar dan moet je er wel open voor staan :03


Dankje Vissertje, hij weet heus wel dat het Bubba is :03

Groet Budda :lol: :lol:

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


19 nov 2022, 11:54
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40
Berichten: 7725
Woonplaats: Belgica
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
Haai,

Je hoeft geen psycholoog te zijn om in te zien wat de situatie hier wat deed opwarmen (verhitten zou ik het niet willen noemen :07 )

Bij gebrek aan dialoog of respons an sich voortkomend op een terechte vraag wek je al snel een "verdachte" indruk. Ikzelf heb het ook al eens gehad bij dhr RBM toen hij een foutieve stelling poneerde mbt Keltische muntslag. Enige vorm van reactie bleef uit wat mijn wenkbrauwen toch wel deed fronsen. In die zin begrijp ik Budda's (respectloze bewuste fout) frustratie zeer goed.

Men gooit een statement de wereld in, op een zgn deskundige manier. Maar zodra er tegengas komt van experts stopt de hele dialoog. Vervolgens (hier) zelf claimen dat er gebrek aan dialoog is schiet mij dan toch wel even in het verkeerde keelgat :lol: Er even aanvast knopen dat je arts bent en epi-dinges :lol: is ook niet toevallig natuurlijk... Daarmee geef je toch echt te kennen dat het gepeupel beter zwijgt wanneer de wetenschapper spreekt.

Nou, onder dat gepeupel bevinden zich een aantal echte experts kan ik je garanderen. Respect verdien je trouwens, dat dwing je niet af (met hautain gedrag)

Doei :sd

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


19 nov 2022, 12:42
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17
Berichten: 20264
Woonplaats: utrecht
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
Amen, radiohead :heiligboontje:

Het is goed zo! :03
Ik ben wel wat gewend inmiddels :Hellup:

Gr bubba :sd

_________________
een PIEP = als een verrassings EI


19 nov 2022, 13:46
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40
Berichten: 7725
Woonplaats: Belgica
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
bubba schreef:
Amen, radiohead :heiligboontje:

Het is goed zo! :03
Ik ben wel wat gewend inmiddels :Hellup:

Gr bubba :sd


Krijg ik nou korting?

:lol:

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


19 nov 2022, 14:10
Profiel
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30
Berichten: 26990
Woonplaats: Kerkrade
Bericht Re: Restauratie van antiek zilveren munten
zo slotje erop!!!

er is genoeg gezegd en "gedebatteerd" hierover, het is aan een dood trekken en steeds meer mensen willen een mening verkondigen, dat mag, maar genoeg is genoeg, had er al eerder slotje op moeten gooien.
hier komt geen einde aan is mijn visie.

mogelijk dat de twee zich eens opzoeken bij een van beiden thuis of in de kroeg :07 en zich zo over het probleem met mekaar oplossen :10

gr Chris :03

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

19 nov 2022, 16:26
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl