|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
proton
|
 reiniging / UNDINE
Hopelijk zien jullie dit niet als spam! Ik wou een reinigingsproduct voorstellen dat wel eens van pas zou kunnen komen. UNDINE Om het simpel te houden: neem eens een kijkje op http://www.protoncleaningproducts.beCitaat: Kan zonder gevaar gebruikt worden op alle materialen en op alle oppervlakken. grzz
|
| 22 jul 2008, 22:16 |
|
 |
|
vosje
|
 Re: reiniging
danks goede tip voor mij
|
| 22 jul 2008, 22:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ proton,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, welkom op ons forum proton schreef: Hopelijk zien jullie dit niet als spam!
neen als het belangenloos is er geen bezwaar tegen een renigings artikel ,we kunnen er enkel profijt van hebben als dit porduct werkt ik zal het verplaatsen naar de betreffen rubriek. grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 jul 2008, 22:33 |
|
 |
|
Defixio
|
leden van bodemvondstenwereld krijgen hoge kortingen las ik op de website...
|
| 22 jul 2008, 22:38 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Welkom hier Proton!
Ben jij ook detectoramateur?
|
| 22 jul 2008, 23:06 |
|
 |
|
proton
|
Bedankt voor het welkom. Muta Abundantia schreef: Welkom hier Proton!
Ben jij ook detectoramateur? Niet echt, al heb ik een zeeer brede interresse. Moet ook wel met een ALLESreiniger. lol Defixio schreef: leden van bodemvondstenwereld krijgen hoge kortingen las ik op de website... Daar valt over te praten. Op de prijslijst staan quantumkortingen, ik ben bereid alles wat via het forum komt samen te tellen. Maar de prijs is eigenlijk onbelangrijk. Iets dat niet werkt, dat is duur! Zeg nu zelf, een halve liter velgenreiniger voor 40 cent ... hoeveel korting wil je dan? Als jullie nu eens zouden posten waar er problemen mee zijn, dan kan ik gericht helpen. GRZZ
|
| 22 jul 2008, 23:41 |
|
 |
|
Joop
|
Hallo Proton,
ik ben benieuwd waarom dit product geschikt zou zijn voor het reinigen van bodemvondsten. Baseer je dit op eigen ervaring?
Lezende op de website krijg ik de indruk dat het vooral een ontvettingsmiddel is, wat mijns inziens weinig wordt gebruikt in ons wereldje....
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 23 jul 2008, 09:03 |
|
 |
|
proton
|
Joop schreef: Hallo Proton,
ik ben benieuwd waarom dit product geschikt zou zijn voor het reinigen van bodemvondsten. Baseer je dit op eigen ervaring?
Lezende op de website krijg ik de indruk dat het vooral een ontvettingsmiddel is, wat mijns inziens weinig wordt gebruikt in ons wereldje.... Het is inderdaad een ontvetter. Maar de toepassingen zijn zo breed dat het overal inzetbaar is. Bvb in de ultrasoonreiniger. Een tandtechnisch labo heeft hier goede ervaringen. Het is ook ingebruik bij diamantslijpers omdat het ontvettend vermogen beter is dan trichloorethyleen. Belangrijk is dat het totaal niet agressief is. Zo hebben we een stuk vliegtuigalluminium al jaren probleemloos in een pot product staan. Het is tot nu toe het enige gekende product dat zandsteen kan reinigen zonder het te beschadigen. Testen met slib uit de Westerschelde resulteerden in een laagje vuil, daaronder het herbruikbaar! product en daaronder een laag zand die men zo op het strand kon gooien. Regelmatig komen klanten met nieuwe toepassingmogelijkheden op de proppen. Laatste was iemand die de geur van behandeld hout neutraliseerde om het binnen op te slaan. In de US (dat zal je interresseren :) ) is het op de markt als vliegtuigreiniger en wordt door Boeing aanbevolen. grzz
|
| 23 jul 2008, 09:31 |
|
 |
|
Joop
|
 Re: reiniging / UNDINE
Dankjewel Proton voor de uitleg.
Misschien kan iemand er zijn voordeel mee doen, ik zie voor het reinigen van bodemvondsten echter geen toepassing...
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 23 jul 2008, 11:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|