|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:27
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Enzymen
Voor mijn werk gebruik ik enzymen dus altijd in huis, vandaag wat koperen vondsten in een oplossing van enzymen gedaan. Kijken of dat werkt, iemand ervaring ermee?
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 24 dec 2014, 19:50 |
|
 |
|
speerpunt
|
 Re: Enzymen
Ik ben heel benieuwd Maurits
Groet Rob
|
| 24 dec 2014, 20:25 |
|
 |
|
Maurits
|
Ik hou je op de hoogte Rob, ik heb ook een aantal vondsten in de vaseline maar dat duurt lang lang lang en dan ook nog het gepulk daarna met een prikker. Geen doen voor een adhd-er. Alle respect voor jongens die zoiets kunnen. Ik las op internet dat zilver goed te doen is met enzymen.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 24 dec 2014, 20:54 |
|
 |
|
speerpunt
|
Maurits schreef: Ik hou je op de hoogte Rob, ik heb ook een aantal vondsten in de vaseline maar dat duurt lang lang lang en dan ook nog het gepulk daarna met een prikker. Geen doen voor een adhd-er. Alle respect voor jongens die zoiets kunnen. Ik las op internet dat zilver goed te doen is met enzymen.  Maurits 
|
| 24 dec 2014, 21:22 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4136 Woonplaats: Breukelen
|
 ?? Er zijn vele soorten enzymen. Het zijn eiwitten die door het lichaam zelf gemaakt worden en veelal heel specifiek zijn en werken als katalysator bij allerhande chemische processen in en buiten de cel. ben benieuwd wat ze kunnen betekenen bij het reinigen van metaal.... groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 24 dec 2014, 22:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|