|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 kinderschoentje
Ik heb een leren kinderschoentje (1500) welke bijna compleet is wie wil voor mij het stuk conserveren schoonmaken en lappen? Als ik er niets aan doe vergaat het. Kosten komen we wel uit.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 07 dec 2015, 23:32 |
|
 |
|
archeonist
|
 Re: kinderschoentje
Maurits, ik heb er helaas geen tijd voor maar het schoonmaken en conserveren is heel eenvoudig. Afspoelen onder een zacht lopende kraan met iets lauw water. Daarna in de PEG 600 leggen ongeveer 30 water 70 PEG. PEG kun je bestellen bij labshop.nl Succes 
|
| 07 dec 2015, 23:56 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: kinderschoentje
Dank het schoentje loopt niet weg hoor. Het schoonmaken gaat wel lukken maar de stukken zijn los van elkaar en moeten opnieuw geregen worden het garen is vergaan erg veel en kleine gaatjes met mijn handen niet te doen.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 09 dec 2015, 20:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|