Logo
Het is nu 05 maart 2026, 13:51

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
 RESTAURATIEWERKEN 
Auteur Bericht
 RESTAURATIEWERKEN
Al wie potjes, kruikjes, schaaltjes...noem maar op, in aardewerk, brons of ijzer heeft en waar een stuk, een scherf of iets aan moet gerestaureerd worden, kan ik alleen maar deze man aanraden als vakkundige restaurateur, een ware kunstenaar in zijn vak. Het mag romeins of middeleeuws aardewerk zijn, dat maakt niet uit.

Het gaat over :

RESTAURATIEATELIER JAN WAKKER in Grave, Nederland
Mail : kluiverduikers@hotmail.com of telefoon : 06-42650663

Bedrijfsprofiel

Vanuit hobbymatige interesse heeft jan Wakker in de jaren negentig meegeholpen aan opgravingen in zijn geboortestad Nijmegen en daardoor veel kennis opgedaan van de romeinse tijd.
In de loop der jaren kreeg hij een aantal stukken in zijn bezit welke niet altijd kompleet waren. Hij is toen begonnen met het restaureren van aardewerk. Daarnasst is hij zich ook gaan verdioepen in het restaureren eb conserveren van bronzen en ijzeren voorwerpen.
Om en lang verhaal kort te maken : De technieken en vaardigheden die hij de afgelopen 10 jaar eigen maakte zijn van dusdanige kwaliteit dat het anderen niet is ontgaan en hebben tot gevolg gehad dat er opdrachten van derden uit voortvloeiden. In middels heeft dit geleid tot een eigen restauratie atelier.
Heeft U interesse, neem dan maar vrijblijvend contact op met Jan Wakker : Tel : 06-42650663 ( na 18 u)

Door eigen ervaring een aanrader !!!!!!!

m.v.g.

Michel

17 apr 2008, 00:36

Bericht Re: RESTAURATIEWERKEN
Hoi Michel,,leuk dat je het erop zet.
Ik heb ook een goede ervaring met deze restaurateur.
Deze heeft voor mij m`n gevonden knopenkandelaar gerestaureerd.

Axel

18 apr 2008, 13:45
Profiel
Bericht Re: RESTAURATIEWERKEN
Hallo Axel,

Ah zo, je kent hem, zoveel te beter, zo zie je maar dat ik niet overdrijf als ik die een kunstenaar noem !

Michel ;)

18 apr 2008, 14:29
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3 berichten ]