|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
mijn vondsten franse olielamp staat koperen plaatje met merk tekens enz: heb m laten restaureren door een echte vakman
| Auteur |
Bericht |
|
MarcelGeraeds
|
 mijn vondsten franse olielamp staat koperen plaatje met merk tekens enz: heb m laten restaureren door een echte vakman
deze lamp heb ik totaal laten restaureren door een echt vakman is van rond 1800
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 feb 2013, 17:44 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Re: mijn vondsten franse olielamp staat koperen plaatje met merk tekens enz: heb m laten restaureren door een echte vakman
hoe heb je deze govonden ? alleen de brander? ziet er wel mooi uit P.s tevens verplaatst naar de juiste rubriek. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 06 feb 2013, 17:52 |
|
 |
|
MarcelGeraeds
|
 Re: mijn vondsten franse olielamp staat koperen plaatje met merk tekens enz: heb m laten restaureren door een echte vakman
ja en de glazen bol met het tinnen armatuur waar de poppetjes op staan, die glazen pijp is het enigste niet orgineel 
|
| 06 feb 2013, 17:58 |
|
 |
|
MarcelGeraeds
|
oja en hoe ik m gevonden heb wel opgegraven stak uit bij iemand in een wei was ik ijzer aan t laden toen der tijd
|
| 06 feb 2013, 18:00 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
mooie vondst marcel
en respect voor de restauratie
ziet er zeer goed uit
vooral het stuk met die gezichtjes erop
MvG
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 06 feb 2013, 18:35 |
|
 |
|
MarcelGeraeds
|
ja kerel dankje en dat restaureren kan die vriend wel
|
| 06 feb 2013, 19:36 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|