| Auteur |
Bericht |
|
bikernico
|
 We hebben hem terug !!!!!!!!!!!1 Diefstal brommer
Ik voel me kloten Vannacht is de brommer van mijn zoon uit de tuin gestolen. Zijn trouwe honda mtx-sh.. Ik krijg er gewoon de schijt van dat er eikels op deze aardkloot lopen die zelf niet de centen verdienen en met hun tengels aan andermans spullen zitten. Over 4 maand had hij de brommer weg willen doen en willen starten met zijn rijdbewijs voor de auto..het is gewoon kloten Sorry maar ik moets het ff kwijt gr nico
Laatst bijgewerkt door bikernico op 08 sep 2009, 19:56, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 05 sep 2009, 18:43 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
 Re: Diefstal brommer
hoi nico dat is inderdaad kl.te ik heb het eens gehad met de fiets van mij zoon 3 dagen oud en weg was de splinter nieuwe fiets. we hadden hem wel gelukkig goed verzekerd. gr. lucky nero 
|
| 05 sep 2009, 19:21 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 05 sep 2009, 19:27 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi nico het is zeker een kut gevoel als ze iets van je stelen, maar ze zeggen de dief woont nooit ver van je huis, sucses met het vinden van de bromfiets grt jacob 
|
| 06 sep 2009, 08:10 |
|
 |
|
viros
|
|
| 06 sep 2009, 08:19 |
|
 |
|
Defixio
|
Nou ik had twee jaar geleden voor het eerst van mijn leven een nieuwe fiets gekregen van Hester...ik was er groos mee jongens...maar ook gejat niet verzekerd.
|
| 06 sep 2009, 11:49 |
|
 |
|
bikernico
|
Thanks all Het is gewoon kloten, achter je huis vandaan gehaald en helaas niet verzekerd. De mannen hebben de buurt al af gezocht, helaas. Denk dat ze hem strippen en in onderdelen verkopen. Morgen ff aangifte doen bij de politie groeten Nico
|
| 06 sep 2009, 20:31 |
|
 |
|
bikernico
|
 Re: We hebben hem terug !!!!!!!!!!!1 Diefstal brommer
Hoi Allemaal We hebben hem terug Een maatje had hem op 3 km van ons huis bij een flat zien staan, meteen heen gereden en de brommer mee genomen. Alleen een afgebroken remhandeltje... Blijf er bij dat die eikels met hun vingers van andermans spullen af moeten blijven maar snap ook wel dat we mazzel hebben gehad... groeten Nico
|
| 08 sep 2009, 19:58 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
hoi nico dat is mooi om te horen. heb je die eikels nog te pakken gekregen? gr. lucky nero 
|
| 08 sep 2009, 20:02 |
|
 |
|
dagobert
|
bikernico schreef: Hoi Allemaal We hebben hem terug Een maatje had hem op 3 km van ons huis bij een flat zien staan, meteen heen gereden en de brommer mee genomen. Alleen een afgebroken remhandeltje... Blijf er bij dat die eikels met hun vingers van andermans spullen af moeten blijven maar snap ook wel dat we mazzel hebben gehad... groeten Nico Volgens de wet had je de politie erbij moeten halen. Nu ben je zelf strafbaar,maar begrijp uiteraard je besluit. Je hebt de brommer meegenomen maar als die nu op een ander zijn naam staat heb jij nu een brommer gestolen. Dagobert
|
| 08 sep 2009, 20:55 |
|
 |
|
Henri
|
komen ze met 2 dagen kijken en gaan ze die man vragen hoe hij eraan komt 2 dagen laterkomen ze hem ophalen maar is hij onverwachts weg 
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
Laatst bijgewerkt door Henri op 08 sep 2009, 21:16, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 08 sep 2009, 21:09 |
|
 |
|
viros
|
|
| 08 sep 2009, 21:11 |
|
 |
|
Henri
|
mijn fiets is ook al 2 keer bijna gestolen bijde keren was ik aan het zoeken 1 keer was het iemand die hem alleeen even rechtop wou zetten (daarom reed hij er drie keer met de auto heen en weer!) en de andere keer ben ik zelfs met met een steen in actie moeten komen (kreeg hem terug en mijn koptelefoon kapot) NICO TOP GEHANDELD 
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 08 sep 2009, 21:12 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Gelukkig toch een goed einde Nico grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 08 sep 2009, 21:14 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
eindgoed algoed mijn zoon word volgende maand 16 , en hier in utrecht stelen ze meer scooters dan snoepjes dus ik hou mijn hard vast' maargoed bij jullie is het gelukkig goed afgelopen gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 08 sep 2009, 21:16 |
|
 |
|
viros
|
@BUBBA==== oplossing===== koop hem geen brommer en spaar het geld voor over twee jaar een autootje mvg Edje 
|
| 08 sep 2009, 21:18 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
edje schreef: @BUBBA==== oplossing===== koop hem geen brommer en spaar het geld voor over twee jaar een autootje mvg Edje  ha Edje vertel jij hem dat even o.k gr bubba (hij wilt gisteren al rijden) 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 08 sep 2009, 21:21 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Nico, Ben blij voor jullie dat jullie hem terug hebben!!! Nou zeg: Ik had ook geen seconde geaarzeld!!!! Je mag toch zeker wel je eigendom terug pakken!!!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 08 sep 2009, 21:21 |
|
 |
|
bikernico
|
dankje allemaal Super dat jullie allemaal meeleven... Dago ik weet dat ik formeel de politie er bij moet halen.We hebben nog steeds alle kenteken papieren en de "oude " plaat zat er nog gewoon op. Het beste zou zijn , de politie laten scouten en de "eikels" op laten paken. Gezien mijn ervaring van de laatste afhandeling van onze gestolen fietsen, telfoon en autoradio laat ik niets aan toeval over. Het blok was koud en waarschijnlijk was de brommer vandaag niet bereden, hij stond niet op slot en het contactslot was bewerkt, maar de sleutel er in, de bougiedop op de bougie en trappen en lopen. Hij staat nu opslot in een afgesloten schuur. Heb de politie gebeld dat ik hem terug heb. Sven heeft nog niet veel zin om er op te rijden, maar dat komt wel weer. Groeten uit Apeldoorn Nico
|
| 08 sep 2009, 21:42 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 08 sep 2009, 22:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
super man 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 sep 2009, 23:16 |
|
 |
|
bennie
|
Geef je groot gelijk, mooi dat ie terecht is en van de dief de klauwen afhakken zou ik zeggen. Maar ik denk dat je net wat Dago zegt in wettelijk gezien in overtreding bent. Een kennis was de fiets gestolen en een half jaar later bij een huis zien staan en de politie erbij gehaald. Ze kreeg de fiets niet meer mee omdat niet aantoonbaar was dat het haar fiets was en de dief de fiets mocht houden. Zo zie je maar, eerlijkheid duurt niet altijd het langst.
|
| 09 sep 2009, 09:44 |
|
|