|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 01:08
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
bikernico
|
 het coinarchives
Hoi Allemaal Jaren heb ik genoten van de informatie van http://www.coinarchives.com/ maar volgens mij moet je nu betalen voor de info die vroeger gewoon gevonden kon worden. Wie maakt er nog gebruik van , heb je echt de pro versie nodig en is die te omzeilen groeten uit Apeldoorn Nico
|
| 25 sep 2009, 14:40 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
 Re: het coinarchives
Deze gebruik ik ook wel eens; http://www.cgb.fr/indexgb.htmlGrt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 25 sep 2009, 15:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
nee volgens mij is hij niet te omzeilen,soms lukt het om de juiste RIC te pakken te krijgen via een omweg,maar vaak ook niet ik gebruikte hem heel vaak en bij de dtm die ik deed hiet bij op het forum,,staan nu kruisje i p v een foto.ik gebruikete coiarchives om zijn mooie muntfoto's maar helaas veel te duur grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 25 sep 2009, 15:58 |
|
 |
|
aureum
|
ha chris...wat is te duur....boeken kopen kost ook geld....en niet alles staat online..maar ook niet in de boeken....
dus soms is het afwegen...wat te doen...??????
of veel geld geven voor een super boek (en dan praat ik over 200 tot 300 euro) of je inschrijven bij een online databank voor geld..
het is wat je wil..voor jezelf......
mvg leon
|
| 25 sep 2009, 17:25 |
|
 |
|
bikernico
|
Thanks Chris , Leon en Aardvark. Het is echt jammer  kon er altijd mooi in snuffelen en muntjes determineren. Groeten uit Apeldoorn Nico
|
| 25 sep 2009, 21:18 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
ik gebruik het nog steeds lijkt wel of er nu toch weer meer munten getoond worden als je zoekt gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 sep 2009, 21:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zoeken doe ik al jaren waar in bed op de camping op de grond in de grond in huis 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 sep 2009, 21:24 |
|
 |
|
marcus aurelius
|
hoi allemaal ik heb zojuist ff gekeken en hij doet het gewoon hoor misschien een fout op de site geweest groetjes mark
|
| 25 sep 2009, 21:30 |
|
 |
|
bikernico
|
Hoi Allemaal Ik weet niet wat hij nog bij jullie doet, maar als je een plaats b.v. groningen, deventer in toets komen er maar heel weinig hits zal misschien wel wat fout doen gr Nico
|
| 26 sep 2009, 20:40 |
|
 |
|
indian
Geregistreerd: 11 sep 2008, 20:53 Berichten: 558 Woonplaats: Hardenberg
|
Hee Nico. Om munten te determineren moet je eerst gaan zoekennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en dan moet je er nog 1 vindennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn n dan kan je determineren. je had vandaag kunnen zoeken en er 1 , het liefst een grote zilveren natuurlijk, kunnen vinden............... als je was meegegaannnnnnn. Tjee zo'n brabo naast me trekt zo'n grote zilveren plaat gulden 1712 ofzo uit de aarde  . Daar stond ik te kwijlen met mun duppie  . We moeten gauw weer zoeken maat. Grtn Indian...ugh
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ desiderum constans cavo thesarus grandis et infinitus humus transissulanos
|
| 26 sep 2009, 22:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|