|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
bvs555
|
 Zo gepiept
Gisteren kreeg ik een telefoontje van een moeder die mij vroeg of ik een gsm kon vinden met een detector ik vertelde dat dit mogelijk was. Wat was het geval dochter lief was met haar paard het papaver veld in gereden om foto,s te maken maar haar paard was schijnbaar geschrokken van iets en was wat wild geworden en van schrik had ze haar gsm laten vallen vervolgens had ze eerst haar paard terug gebracht en daarna gaan zoeken naar haar gsm ze kon hem niet meer vinden ,moeders was nogal ondernemende en en belde naar een leverancier van ons op om te vragen of hij detectors verhuurde dat deed hij niet maar hij wist wel iemand zodoende kwamen ze bij mij terecht. Ik gisterenavond samen met €rik naar de boerderij om vervolgens naar het papaverveld gegaan gelukkig wist ze ongeveer waar hij moest liggen en na echt 5 minuten vond €rik haar gsm. Zo zie je maar weer ook al valt er niets te zoeken op akkers er zijn altijd uitzondering.
DUS IN 5 MINUTEN GEPIEPT.
gr bert en €rik
|
| 09 jul 2013, 17:26 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Zo gepiept
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 09 jul 2013, 20:22 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hans1971 schreef: Ze had ook in het veld kunnen staan en dan het nummer bellen en luisteren waar die ligt  Inderdaad Maar, een mooie actie 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 jul 2013, 20:42 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
|
| 09 jul 2013, 20:45 |
|
 |
|
€rik
|
Ja idd! Dat dachten wij ook! Maar haar telefoon deed het dus niet op dat moment! Maar toen we um hadden deed hij het wel weer Iedereen was weer tevreden Gr €rik
_________________ ik zoek met de xp deus v4 ws5 en pinpointer! En met Bert555!
|
| 09 jul 2013, 20:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|