|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Klusser nodig? Bel Bubba!
| Auteur |
Bericht |
|
Defixio
|
 Klusser nodig? Bel Bubba!
Al een tijdje liep Bubba te zeuren of ik eens langs kwam op zijn werk. Ik was daar al eens eerder geweest om eens wat dakpan fragmenten te laten zien aan een expert aldaar. De expert ter plaatse zaagde pardoes een aantal stukken tegula met stempel door op een zaagtafel voor onderzoek. Al met al kwam het behoorlijk pijnlijk over, de mooie dame bediende de zaag als een chirurg haar scalpel bediende....
Enfin, vorige week was het zover. Tegen sluitingstijd kwam ik aan bij het bedrijf waar Bubba werkt. Snel krijg ik een rondleiding door het bedrijf. Scherven, schedels, potten en pannen uit elke periode heb ik gezien. Een Whalhalla voor elke zoeker. Tijdens de rondleiding checkt Bubba nog het pand. Wij praten nog wat over het vak glazenwasser vs veldmedewerker. Op een gegeven momen komen we aan in een ruimte waar binnen gekomen spullen worden gewassen en uitgezocht. Veel spoelruimtes en materieel, al met al roept deze ruimte herinneringen bij mij op, leuk om zoiets te zien weer. Echter er is een geluid wat Bubba niet zind. Het geluid is overstemmend en storend aanwezig, nadat ik een aandrag voel om te plassen herken ik het geluid. Het is het geluid van stromend water. We lopen naar een hoek van het pand waar het geluid vandaan komt. Yep in een spoelruimte staat nog een kraan open. Ik zie een slang die aangesloten lijkt op een netwerk van slangen en kranen die moet zijn ontworpen door iemand die hogere wiskunde heeft gestudeerd. Bubba bekijkt het geheel even en weet wat er aan de hand is "Die kraan hoort dig te zijn jochie" verwittigt hij mij met zijn platte Utrechtse accent. Zonder aarzeling klimt hij op een stelling om de boosdoener dicht te draaien. Helaas. De kraan blijkt dicht te staan, Bubba draait de kraan open in plaats van dicht. Met als gevolg twee kuub water in zijn gezicht. Drijfnat komt hij erachter dat hij de verkeerde te pakken heeft, de twee kranen daarna waren ook al niet goed! Uiteindelijk weet hij het lek te dichten. Ik sta erbij en denk "das mooi kut als dat je gebeurd" al snel daarna kan ik mijn lach niet meer houden. Helemaal moet ik lachen als hij mij -kletsnat en druipend- verteld dat hij dat systeem heeft bedacht! Nee die Bubba komt er wel....als ik ga verbouwen bel ik hem!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 31 mei 2008, 00:24 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Klusser nodig? Bel Bubba!
Woehaaaaa woehaaaaa hij kon niet wachten met douchen tot thuis grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 31 mei 2008, 07:39 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 31 mei 2008, 19:30 |
|
 |
|
Emo
|
Tis ook altijd wat daar bij die lui  ben blij dat ik ze ff niet hoef te zien. Ps. sorry dat ik die kraan open heb laten staan 
_________________ Boys will be boys
|
| 31 mei 2008, 20:11 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Emo schreef: Tis ook altijd wat daar bij die lui  ben blij dat ik ze ff niet hoef te zien. Ps. sorry dat ik die kraan open heb laten staan  AHA JIJ WAS HET nou dat gaat van jou salaris AF kerel gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 31 mei 2008, 20:17 |
|
 |
|
Emo
|
bubba schreef: Emo schreef: Tis ook altijd wat daar bij die lui  ben blij dat ik ze ff niet hoef te zien. Ps. sorry dat ik die kraan open heb laten staan  AHA JIJ WAS HET nou dat gaat van jou salaris AF kerel gr bubba  Fijne vriend ben jij Zodra ik weer binnen ben zal ik eens gaan toveren met de nummers in het depot 
_________________ Boys will be boys
|
| 31 mei 2008, 22:20 |
|
 |
|
Roon
Geregistreerd: 17 apr 2008, 21:03 Berichten: 156 Woonplaats: Hoensbroek
|
_________________ Groetjes,
Roon
http://www.detectortest.info
|
| 31 mei 2008, 23:46 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Ik kan het me zo voor de geest halen en lig hier in een deuk. Had op video moeten staan.
Groeten,
Nandus
|
| 01 jun 2008, 09:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|