Ik ben er uit!!!!!!!!!! Ik heb vanaf morgen een dieseltje die nog vele jaren door kan rijden. Heeft 179.000 kilometer gereden met NAP!!! Auto is volgens mij zeer goed onderhouden en heeft een goede geschiedenis. Alle boekjes en sleutels erbij.
Motor droog. Riemen op het oog nog goed. Olie zag er fris uit. Koelvloeistof niet vettig. Rijden deed de auto bijna als nieuw. Eigenaar had geen verkoop babbels. Motor heeft geen geratel/getik of ander bijgeluid.
Met andere woorden. Ik kon geen een minpunt vinden op deze auto. Maar er valt ook niet af te dingen. Maar de beste man weet waarschijnlijk ook wat ie heeft!
Ik ben een blij man. Die straks weer vele kilometers kan rijden voor een paar euro per dag.
Heb een maand zitten zoeken. Werd al bijna helemaal gek!!! Ja ja,......................nog gekker ja!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum